

Przepływomierz - pare pytań.
#21
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2014 - 20:11
#22
OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2014 - 21:17
Nie normalne jest to, że nie świeci CHECK może poprzedni właściciel się nim zajął :monster:Witam odkopie trochę temat mam omegę b fl z silnikiem z22xe po odpięciu przepływomierza silnik chodzi normalnie nie szarpie przy przyspieszaniu obroty są w całym zakresie kontrolka czek engin nie świeci czy to normalne przy tym silniku?
No dobra ale u mnie czy jest podpięta czy nie to tak samo chodzi
może już była uszkodzona od "zawsze" i nie zauważasz różnicy...od kiedy masz auto ?
#23
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2014 - 08:33
to powiedz mi jak ustawić na te 9%? gdzie w Op com to jest? jak ten parametr jest nazwany?
Ustaw 0,55V OP-COM też pokazuje procenty TPS % ....
#24
OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2014 - 21:27
Dodam że krokowego mam ustawionego na 800 kroków oraz mam zaślepiony EGR. Czy to może mieć coś wspólnego z moim problemem?
#25
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2014 - 07:49
mam zaślepiony EGR. Czy to może mieć coś wspólnego z moim problemem?
Czy jak zaślepiałeś to był sprawny nie wywalał błędów i czy wyczyściłeś go przed zaślepieniem jeżeli nie to :szpital:
#26
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2014 - 08:35
Czy jak zaślepiałeś to był sprawny nie wywalał błędów i czy wyczyściłeś go przed zaślepieniem jeżeli nie to :szpital:
Nie wywalał ale powodował problem podczas schodzenia z obrotów czyli szarpał. Zaślepiłem i zapomniałem... na rok czasu
#27
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2014 - 12:59
Nie wywalał ale powodował problem podczas schodzenia z obrotów czyli szarpał. Zaślepiłem i zapomniałem... na rok czasu
Wyciągnij wyczyść może się zaciął , powinien być sprawny choć zaślepiony , lewizny poszukaj.
#28
OFFLINE
#29
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2014 - 13:42
wyczyszczony i bez zmian. Jak było tak jest
Skoro na innych przepływkach jest podobnie i były one ori to można jeszcze sprawdzić dokładnie instalacje do przeplywki od ecu do samej wtyczki .Możliwe że jest gdzieś ułamany przewód bądz słaby styk.
#30
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2014 - 13:46
pytanie czy były sprawne ?Sprawdziłem już 4 org przepływki i na wszystkich wywala błąd.
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#31
OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2014 - 20:52
Nie normalne jest to, że nie świeci CHECK może poprzedni właściciel się nim zajął :monster:
może już była uszkodzona od "zawsze" i nie zauważasz różnicy...od kiedy masz auto ?
Samochód mam od roku nie pali dużo może jest jakiś sposób na sprawdzenie tego przepływomierza jak zmierzyć oporność jakie wartości.
#32
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2014 - 10:10
Samochód mam od roku nie pali dużo może jest jakiś sposób na sprawdzenie tego przepływomierza jak zmierzyć oporność jakie wartości.
tu chłopaki to pięknie opisali a zwłaszcza "manro" ;
http://forum.omegakl...ead.php?t=87186
#33
OFFLINE
Napisany 06 maja 2014 - 14:16
#34
OFFLINE
Napisany 08 maja 2014 - 13:33
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#35
OFFLINE
Napisany 12 maja 2014 - 09:03
#36
OFFLINE
Napisany 12 maja 2014 - 12:50
Panowie pytanie. Czy przepływomierz w 2.0 i 2.2 jest inny czy to te same przepływomierze (tzn czy z 2.0 bedzie pasowal do 2.2)
Nie będzie pasował 100%
#37
OFFLINE
Napisany 21 maja 2014 - 09:16
#38
OFFLINE
Napisany 21 maja 2014 - 09:58
#39
OFFLINE
Napisany 21 maja 2014 - 10:17
Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
#40
OFFLINE
Napisany 21 maja 2014 - 20:41
pytanie czy były sprawne ?
2 Napewno było sprawne bo było moje i u mnie auto normalnie chodzi na nich a jego nie chciało:dziura: