

Ostatnio jechałem ...
#201
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2010 - 20:32
#202
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2010 - 09:14
URSUS C330 ( rocznik coś ok 1950)
Jak z tego rocznika to jeszcze raczej C328

#203
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2010 - 22:46
#204
OFFLINE
Napisany 05 lipca 2010 - 22:54
Co za lipa... Ciężko mi sobie wyobrazić wkurzenie ludzi płacących taką kasę za to auto i niby jakość.. Czego w tym aucie by nie dotknął to trzeszczy.. Jakość plasticzków - ŻENUJĄCA - w fiacie stilo mam plastiki o dwie klasy wyżej, fotele - szału nie ma..
Poza tym - jakoś bez rewelacji - silnik pracuje ok (dopóki głowica nie pęknie albo zębatka na pompie się nie zetrze

#205
OFFLINE
Napisany 06 lipca 2010 - 08:53

#206
OFFLINE
#207
OFFLINE
Napisany 06 lipca 2010 - 20:50
ostatnio kolega miał na handel mazde RX-8:) silnik 1,3 193 KM, szpera:) zabawa jak omegą w zimę

#208
OFFLINE
Napisany 06 lipca 2010 - 21:58
Audi A5 cabrio 3.0 TDI - biały girl magnet
#209
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2010 - 21:16
Cześć, to i ja się pochwale:)
ostatnio kolega miał na handel mazde RX-8:) silnik 1,3 193 KM, szpera:) zabawa jak omegą w zimę
tyle ze :
pali wiecel paliwa niz omega
pali wiecej oleju niz omega

#210
OFFLINE
Napisany 07 lipca 2010 - 21:44
pali wiecel paliwa niz omega
pali wiecej oleju niz omega
Uroki wankla. W niedługim czasie wsiądę za kółko takiego czegoś jak na fotce poniżej


#211
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 21:11
oby nie kolejnego (drozszego) avatara:)Już się nie mogę doczekać
#212
OFFLINE
Napisany 09 lipca 2010 - 07:21

#213
OFFLINE
Napisany 10 lipca 2010 - 16:20
#214
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2010 - 23:36
to moze alfabetycznie:p
Alfa: 146, 147, 156, 166- piekne auta, dobrze sie prowadza, zwinne, dobre osiagi, malo miejsca a srodku w porownaniu z wymiarami zewnetrznymi
Audi: -a4 b5 1.8t "Q" doskonałe osiągi, swietne prowadzenie, wykonanie na wysokim poziomie, jednak dla mnie za maly
-a8 d2 4.2 "Q" swietne wykonanie, dobre prowadzenie, jednak osiagi nie są powalające niż możby się tego spodziewać, mało miejsca w środku i jakieś nijakie wnętrze- ogolnie jestem rozczarowany
BMW: e30,e36,e46-swietne wykonanie i prowadzedzie, idealna przeczepnosc,wygoda, choć nie jest za dużo miejca w środku, swietne silniki(w tym 2.0, 3.0 diesel-e46)
Chevrolet: -Aveo, Spark- zawieszenie nastawione na komfort, tragiczne prowadzenie, jakosc wykonania poprawiona w porównaniu z daewoo
Corvette z06 6.2v8 manual- osiagi przerażające, kontrole trakcji nie nadążają, trzeba tym jezdzic z głową, mimo doskonałego prowadzenia trzeba uwazac na nadsterownosc, chwila nieuwagi kończy przewaznie poslizgiem nie do opanowania. Autem nie da sie jezdzic po mokrym. Mimo wygodnej pozycji auto meczace do jazdy na codzien,wymaga ogromnej koncentracji. Szybko zuzywaja sie tylne opony

Evanda 2.0 aut: auto przypadło mi do gustu, za nie wielkie pieniadze otrzymujemy swietnie wyposazone, duze, przestronne auto. Wbrew temu co się mówi to solidne i nie zawodne auto. Zawieszenie komfortowe. Hamulce zdecydowanie za słabe to tego auta, szybko poszedł dym:p
Chrysler: sebring 2.7 v6 cabrio- bardzo fajne, efektowne i wygodne auto. Niestety są ogromne problemy z usterkami (ciagle wycieki plynow), jakies bledy wyskakuja. Polecam do przejazdzek po miescie w okolicy domu. Jako drugie, trzecie auto w garazu zdecydowanie tak.
Daewoo: -matiz-zaskakujaco duzo miejsca w tak malym aucie
-lanos, jest nawet wygodnym autem za niewielkie pieniadze oferuje sporo
Dodge- caravan 2.4 aut. -osiagi tragiczne, bardzo wysoka awaryjnosc i ogolnie zalatuje tandetą, jest za drogi. Jednak jest sporym, wygodnym i praktycznym autem. Zawieszenie mało precezyjne, nastawione na komfort. Mimo wszystko polecam.
Fiat: -uno-jest stara konstrukcja, zle sie prowadzi, slabo wykonany, jednak w srodku nie jest ciasno
cinquecento 700-porazka totalna. Polecam 900 na wtrysku, mniej awaryjne auto. Ogólnie auto nie jest zle, nie jest tandetne. Duzy plus za ocynk.
seicento-mimo odswiezonego wygladu, zauwazalne jest znaczne pogorszenie jakosci calego i wieksza awaryjnosc auta w porownaniu z cc. Polecam wersje po lifcie(jezeli mozna to tak nazwac) W sumie nie można za dużo wymagać od auta za te pieniądze.
stilo- ogolnie stilo to spory postep fiata w jakosci, mimo iz nie jest duzym autem sprawia wrazenie jakbysmy prowadzili vana. abarth doskonale osiagi, (choc spodziewalem sie lepszych) i swietnie sie prowadzi, twarde zawieszenie.
Panda- duze mile zaskoczenie tym autem. postep jokosciowy w porownaniu z seicento. miejca tez nie brakuje. zawieszenie dosc twarde, krotki skok, auto skacze jak pileczka pingpongowa. jak za ta cene polecam.
Ford: focus, swietnie sie prowadzi, dobre silniki, jednak wnetrze jest bardzo dyskusyjne, mi sie nie podoba. W IIce juz wnetrze jest cywilizowane, lecz spadla jakosc wykonania niestety.
-mondeo- mam mieszane uczucia, jest spory i wygodny, dobrze i precezyjnie sie prowadzi(podobnie jak focus). Jednak zdazaja sie usterki(diesel) i zaybko pojawia sie rdza :confused: szybko zużywają się opony.
Hummer h2 6.2 v8. 420km - auto sprawia ogromne wrazenie wygladem i iloscia miejsca we wnetrzu. Jednak zdazaja sie czeste usterki osprzetu silnika, ciagle wyskakuja bledy, cos nie domaga. Typowa bulwarowka, zawieszenie nie radzi sobie z za wysoka moca. Prowadzi sie nie precezyjnie i spala nie wytlumaczalne ilosci paliwa ok 30 w miescie. Limo ok 40 w miescie i ok 25 w trasie. Moim zdaniem za drogi. H3 odradzam zupelnie...
Jeep: - gr.cherokee '08r 3.7v6. Jest sporym dobrze wyposazonym, nie zawodnym autem, zawieszenie komfortowe, lecz przestazale i przez to jest nie precyzyjne. Spalanie mniejsze od mojej omi. Miasto ok 15-17, trasa 9-10. Dobre auto polecam.
Kia Carnival 2.9d Auto dobrze wyposażone i super wygodne, dynamiczny silnik i nie duzo pali. Jakość wykonania pozostawia sporo do czynienia, hamulce bardzo slabe( szybko je spaliłem) Zawieszenie hamerykanskie, bardzo miękkie i nie precyzyjne. Wysoka awaryjność. Po 15 minutach od odbioru nowego auta z salonu pojawila się pierwsza usterka. Zdecydowanie odradzam, lepiej kupić rocznego voyagera.
Lexus gs300, rx350. wygodne, mega wyposazone, mocne auta. Naszpikowane elektronika i roznymi bajerami, ktore czesto nie domagaja co psuje wizerunek marki. W srodku czuc toyota i co ciekawe bardziej usterkowe od toyoty:confused:. Ogolnie jestem zniesmaczony caloksztaltem.
Lincoln:town car. Jest mega wygodnym, solidnym i trwalym autem. Zawieszenie i wyposazenie bajkowe(np regulowana sila wspomagania kierownicy). Auto nie nadaje sie do szybkiej jazdy plynie jak okret i taki ma byc. Wersja limo jest bardziej stabilna przy wyzszych predkosciach. Zdecydowanie polecam.
Mercedes- w210 duze porzadne i wygodne auta. Doskonałe wlasciwosci jezdne polaczone z wysokim komfortem. Wysoka jakosc wykonania, choc zdazaja sie wpadki(piszczace wiatraki wentylacji, trzeszczacy zmek schowka) i rdza, niestety. Mimo wszytko polecam.
Mitsubishi- carisma- zalamka totalna, slynna nie zawodnosc i jakosc wykonania to mit. Zdazaja sie awarie sprzegla, skrzyn biegow, polosi. Odpadaja właczniki opuszczania szyb:confused::confused::confused: odradzam..
Opel- corsa b dobrze wykonane, podstarzale auto, od ktorego nie mozna zbyt wiele wymagac. C-kiepsko sie prowadzi, bez wspomagania masakra, awaryjne silniki 1.0.
Astra; 1-jest to już stara konstrukcja nie można zbyt wiele wymagać, silniki 8zaworowe mulowate ale długowieczne. Ogólnie auto dość toporne. II - krok milowy, auto porządne, dobrze i pewnie się prowadzi, nie można narzekac na brak miejsca czy ergonomie, nie rdzewieje. Silnik dobrze sobie radzą sprawiaja, iż astra jest dynamiczna, może poza 1.2.
Zafira: z tym modelem ciagle były problemy z napedem(sprzęgło, przeguby) nie wygodna pozycja za kierownica, plusem jest możliwość zabrania na pokład 7dmiu pasażerów. Silnik 1.6 zdecydowanie za słaby. Nie polecam tego auta.
Meriva : tragiczna półautomatyczna skrzynia easytronic, nie ma możliwości plynnej zmiany biegow bez szarpniec, a i łagodnego ruszania trzeba się nauczyc. Auto nie lubi dużych prędkości, potrafi nie miło zaskoczyc podczas ostrego hamowania(łapie tzw rybe). Awarie sterowania ww. skrzynią biegów.
Vectra c. w porównianiu z b auto urosło, nowa jakość auta, bogatsze standardowe wyposażenie, duza możliwość regulacji fotela, kierownica w 2óch płaszczyznach, bardzo wygodne auto. Słabym punktem jest zawieszenie, zbyt sprężyste, auto jest bardzo nie pewne. Problemy z termostatami. Czeste awarie elektroniki(immo, abs, Tc, esp) przez to miałem przyjemność nadziac auto na latarnie przy sporej prędkości esp zwariowalo poblokowalo mi tylne kola i bum. Do dzis jedna latarnia na wale miedzeszyńskim jest krzywa. Słabe swiatła, przed autem jest strasznie ciemno, mowa o zwykłych soczewkach, xenon jest ok.
Vivaro: zawieszenie bardzo „dostawcze” szybko się wybija, super wygodne i dynamiczne(160km/h żaden problem) i mało palące auto. Można szybko zarżnąć 6cio biegową skrzynie biegow. Mimo wszystko polecam, chyba najbardziej cywilizowane auto dostawczo – osobowe.
Renault- laguna 2, mega wygodna, przestronna i usterkowa. Szybko zuzywa się zawieszenie, szarpie aut. skrzynia biegow.
Skoda: felicia: stara, toporna konstrukcja, dobrze znosi brutalne traktowanie. Jest prosta w naprawach.
Fabia I- zupełnie inne standardy wykonania. Bez porównania auto zaskakuje jakością wykonania i solidnością. Jeżeli komus nie przeszkadza znaczek na masce to mogę polecic. Fabia II jak również Octavia II jest bardzo porządnym, przestronnym autem, silniki fsi rzeczywiście sa dynamiczne i nie wiele palą. Wygodne auta.
Toyota: - yaris, dobrze wykonane, porządne i specyficzne auto. Jak na auto tych rozmiarow to duzo pali.
Corolla e12 -porzadne, bezawaryjne auto. Silniki vvti sa o niebo bardziej dynamiczne niż motory konkurencji i przy tym malo palą. Dla przytkładu rolka 1.4 vvti kiluje lajtowo astre II 1.6 16v . Żwawe automaty. To samo mogę powiedzieć o avensisie
Celica VII 1.8 ts 190km. Auto dobrze się prowadzi, zawieszenie twarde, pewne i przewidywalne, bez usterkowe. Wspanialy silnik yamahy(ts). Do 200 idzie jak burza, później ledwo ledwo do 230, może 240…ale to już meczarnia straszna, troche v max psuje wizerunek.
VW passat b6. w porównaniu z b5 to krok do tyłu, jeżeli chodzi o jakość i trwałość auta. Jestem zawiedziony tym autem. Silniki dużo palą i są mało dynamiczne. Zawieszenie i manualna skrzynia szybko pada. Nie polecam.
Volvo s80 awd 4.4 v8 315km „najdroższy z najdroższych” to jest flagowa limuzyna volvo?????????? W środku miejsca tyle co w vectrze c!



Waga ciężka.
Ford transit 2.4 td ‘08r głośny, powolny(120max), pali swoje (12 w trasie) i nie zawodny. Zużyciu podlegają tylko czesci exploatacyjne. W porównaniu z ducato bardzo wygodny za kierownica. Nie zawodny wół roboczy…polecam! Ducato dosłownie złamaliśmy w pół (przeladowanie) a transit dzielnie znosil katorgi.
Ikarus 260-280 bardzo porządna nie zawodna konstrukcja, wręcz nie zniszczalna. Różna jakość wykonania, zalezna od serii(roku) produkcji. Wszelkie usterki spowodowane sa tylko i wyłącznie zaniedbaniem użytkownika, bądź 30sto letnim zmeczeniem materialu. Bardzo ciężko zmienia się biegi(zaniedbanie).
Jelcz 120M na siłę modernizowana przestarzała konstrukcja. Nowoczesne silniki i zawieszenie mana w połaczeniu z polska(licencja francuska) mysla techniczna lat 70tych nie wróży niczego dobrego. Pojazd jest bardzo nie wygodny, nie ergonomiczny, nie przemyślany i mega usterkowy. Odradzam.
Solaris urbino 12-18 nowoczesna technologia, prowadza się jednym palcem, bardzo wygodne dla kierowcy, łatwo przytrzec podłogą o asfalt, trzeba uważać. W naszych warunkach szybko zużywa się zawieszenie. Czeste awarie elektroniki naprawiane przewaznie na drut(polskie realia) czynia bardzo usterkowym autobusem. Co ciekawe 18metrowe przegubowe autobusy wyposażone w 4ro biegowe automaty palą mniej od 12to metrowych 7mio biegowych solówek (paradoks)
#215
OFFLINE
#216
OFFLINE
#217
OFFLINE
#218
OFFLINE
#219
OFFLINE
Napisany 18 lipca 2010 - 10:21
Opel Antara 2.0CDTI- auto świetne na miasto, czujniki parkowania przód i tył, spalanie ok 7.5 trasa i 8.5 miasto. Świetne prowadzenie w koleinach, wygodna. Wady: brak 6 biegu
Opell Corsa C 1.0 - auto z najbiedniejszym wyposażeniem, bez wspomagania trochę lipa, ale silniczek naprawdę spoko, bardzo zrywny, wbrew powszechnej opinii nie jest taki awaryjny. Na miasto super auto, ale musi mieć wspomaganie
Peugeot Partner- tragedia, silnik bardzo zrywny, ale wykonanie tego auta i prowadzenie to

#220
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2010 - 10:41