

Omega 5.7 V8
#41
OFFLINE
#42
OFFLINE
Napisany 20 lipca 2013 - 18:36
Ogolnie lampy byly zmienione tylko w wersji kombi... Byly wieksze przez co byly wyeliminowane hokeje pod lampami... Wersja kombi miala tez zwiekszony rozstaw osi...
Sedan byl praktycznie bez zmian...
Ogolnie Omega V8.COM (bo tak sie dokladnie nazywala) po podjeciu decyzji o wycofaniu z produkcji miala pozostac tylko w magazynach ale gdzies czytalem ze jeden z prezesow wyjechal nia na miasto za co zostal zwolniony z pracy...
A i jeszcze jedno: zegary byly elektroniczne:

Gdyby Bóg lubił napęd na przód to ludzie chodziliby na rękach...
Kiedy znajdziemy się na zakręcie... REDUKCJA BUT I ODCIĘCIE!!
#43
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2013 - 18:52
#44
OFFLINE
#45
OFFLINE
Napisany 19 października 2014 - 13:37
Omega V8 dołączyła do długiej listy porażek koncernu, zanim dane jej było zardzewieć na ulicach

#46
OFFLINE
Napisany 19 października 2014 - 18:15

#47
OFFLINE
Napisany 19 października 2014 - 20:45
silnik z corvetty wytargamy ,lub jakiś 4,2 z audi i do dzieła

#48
OFFLINE
Napisany 19 października 2014 - 20:58
no to pany,realizujemy projekt,
silnik z corvetty wytargamy ,lub jakiś 4,2 z audi i do dzieła
To daj przykład i działaj

#49
OFFLINE
Napisany 19 października 2014 - 21:13
To daj przykład i działaj
wiesz,silnik bym włożył bez problemu,coś dorobił
tylko ze mnie elektryk noga

nie dalbym rady zmienic elektryki he
gorzej wlasnie z przeniesieniem napędu ,gdyż jesli od audi silnik,to dzwon jakoś by trza było przerobic,ale znów skrzynie GM by nie wytrzymaly momentu,i z innego wozu trzeba by pasować ,
#50
OFFLINE
Napisany 19 października 2014 - 21:26
no to pany,realizujemy projekt,
silnik z corvetty wytargamy ,lub jakiś 4,2 z audi i do dzieła
Kilku juz bylo takich co to V8 do Omegi szczepilo;)...ale tylko na pisaniu zakonczyli dzialania:masakra:

#51
OFFLINE
Napisany 19 października 2014 - 21:33
no to pany,realizujemy projekt,
silnik z corvetty wytargamy
to nie jest takie proste

#52
OFFLINE
Napisany 19 października 2014 - 21:45

#53
OFFLINE
Napisany 19 października 2014 - 22:05
nie ukrywam ze chodzi mi to po glowie. oczywiscie na samym silniku by sie nie skonczylo bo przeciez nie bede sie z mocą cofał ale juz do tej budy bylaby optymalna pojemnosc
To działaj

Mi też kiedyś coś takiego chodziło po głowie, ale zapadłem na kilka innych chorób i kasa poszła w duuuużo innych rzeczy.... ale teraz nie żałuje, bo dzięki temu moje auto wygląda, gra i jeździ całkiem nieźle teraz

#54
OFFLINE
Napisany 19 października 2014 - 22:08
To działaj
Mi też kiedyś coś takiego chodziło po głowie, ale zapadłem na kilka innych chorób i kasa poszła w duuuużo innych rzeczy.... ale teraz nie żałuje, bo dzięki temu moje auto wygląda, gra i jeździ całkiem nieźle teraz
to raczej plan na dluzszy okres, narazie musze ogarnac to co jest teraz, a i z valki chce wydusic ile sie da. Niestety czlowiek sie szybko przyzwyczaja i wkurza ze auto nie jedzie

#55
OFFLINE
Napisany 19 października 2014 - 22:12
to raczej plan na dluzszy okres, narazie musze ogarnac to co jest teraz, a i z valki chce wydusic ile sie da. Niestety czlowiek sie szybko przyzwyczaja i wkurza ze auto nie jedzie
własnie ten "dłuższy okres" mnie trochę powstrzymuje.... bo moje auto ma już 13 lat i wiem że kwestia dwóch lat i będę musiał zacząć pakować kasę w walkę z rudą.
a jeszcze kilka.... no może troche więcej niż kilka.... no może parenaście lat chcę nią pojeździć


#56
OFFLINE
Napisany 19 października 2014 - 22:16

#57
OFFLINE
Napisany 19 października 2014 - 22:20
ale takim sposobem auto dostaje dozywotke.
i moje ma takie dożywocie, tylko właśnie teraz wolę tą kasę odłożyć na przyszłą walkę z rudą.... a wiadomo, że będzie to walka nierówna


#58
OFFLINE
Napisany 22 października 2014 - 11:56
#59
OFFLINE
Napisany 22 października 2014 - 13:14
#60
OFFLINE
Napisany 22 października 2014 - 14:54

A o ile kojarzę, to w USA ktoś budował taką Omę(lub Caterę) w takiej specyfikcji, jak miała wyjść z fabryki. Nie wiem, czy projekt ukończył, ale był dosyć zaawansowany. U nas też ktoś robił coś na bazie Holdena.