Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega 5.7 V8


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
75 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 lipca 2011 - 19:08

po szałwi chyba


:smiech:

#22 OFFLINE   Shen

Shen

    Młody Omaniak

  • 103 postów
  • Dołączył: 13-05-2011

Napisany 02 lipca 2011 - 00:40

DaVePGN mogłem nie podawać tego linku na zakup Szałwii, teraz sie zaczną dziwne rzeczy na forum dziać:jump::jump:

#23 OFFLINE   Fascynat

Fascynat

    Omega - Świadomy Wybór.

  • 334 postów
  • Dołączył: 12-08-2010

Napisany 03 września 2012 - 04:47

Czy ktoś kiedyś widział ori V8 (nie swap) na sprzedaż ?
Czy moze wszystkie 32 egzemplaze V8 są nadal w posiadaniu Opla ?
Czy ktoś zgłębia jakąś wiedze na ten temat ?

:szczena:http://www.youtube.c...m4vEck:szczena:

____________
Pozdrawiam

#24 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 września 2012 - 07:46

Czy moze wszystkie 32 egzemplaze V8 są nadal w posiadaniu Opla ?


Wedle mojej wiedzy żadna z tych sztuk nie trafiła do indywidualnego odbiorcy, ale co się z nimi dzieje też nie mam pojęcia... więc kto wie :D

#25 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 września 2012 - 08:51

więc kto wie


stoja w magazynie podziemnym w russelsheim




 


#26 OFFLINE   transbol

transbol
  • 62 postów
  • Dołączył: 30-05-2010
  • Skąd: LJA

Napisany 03 września 2012 - 12:38

One miały jakieś inne światła? Bo takie nie podobne ;)

#27 OFFLINE   manbuba

manbuba
  • 384 postów
  • Dołączył: 10-12-2008
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 03 września 2012 - 12:53

One miały jakieś inne światła? Bo takie nie podobne ;)


Nie omegi V8 miały wszystko to samo co zwykłe omegi executive ale miały mieć już wcześniej niż od RM2002 dymione lampy, grill w kratkę i felgi o innym wzorze.

Ta z filmiku to wystawowa omega v8.com i ona miała przeprojektowane wnętrze i właśnie takie światła z przodu.

#28 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 września 2012 - 12:58

Tak, przeca widac, ze hokejek nie ma.

#29 OFFLINE   Fascynat

Fascynat

    Omega - Świadomy Wybór.

  • 334 postów
  • Dołączył: 12-08-2010

Napisany 03 września 2012 - 13:22

stoja w magazynie podziemnym w russelsheim


Monitoring , ochrona , jest ? :F

Wiesz coś więcej ?

Ktoś próbował się wogóle dobrać do tego tematu ?

#30 OFFLINE   manbuba

manbuba
  • 384 postów
  • Dołączył: 10-12-2008
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 03 września 2012 - 13:25

klik zdjęcia z podziemi, nie ma V8 ale i tak jest fajnie jak ktoś nie widział klik

#31 OFFLINE   Keyboard2005

Keyboard2005

    Nieruchomości Targóewk

  • 311 postów
  • Dołączył: 11-12-2011
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 września 2012 - 19:05

Bardzo fajna kolekcja :)
Z przyjemnością obejrzałem.

#32 OFFLINE   Fascynat

Fascynat

    Omega - Świadomy Wybór.

  • 334 postów
  • Dołączył: 12-08-2010

Napisany 04 września 2012 - 02:34

manbuba, dzięki za linka..

Owszem jest "pare" ciekawych rodzynków ale nie o nich tu mowa!
Nas interesuje Królowa tego towarzystwa! Omega V8

#33 OFFLINE   driftboy

driftboy
  • 572 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: hiszpania
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 04 września 2012 - 11:56

tu mam ciekawa informacje;) szczegolnie interesujaca dla dejv`a.
rozklad mas w omedze V8 to 51%/49% ;)wiesz o co chodzi:)
http://www.carinf.co...2e00411143.html

#34 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 września 2012 - 12:10

rozklad mas w omedze V8 to 51%/49%

Jo, ale ja 5.7 nie bede mial :p

#35 OFFLINE   522

522

    FSU

  • 215 postów
  • Dołączył: 01-07-2011
  • Skąd: Sulęcin/Zielona Góra
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 06 września 2012 - 18:11

stoja w magazynie podziemnym w russelsheim


Ano. Pisałem już na forum, że w jednym z pierwszych odcinków zeszłego sezonu Automaniaka na TVN Turbo byli w Rüsselsheim, a konkretnie w tym magazynie podziemnym i stał tam m.in. srebrny sedan, jak mniemam 5.7 :D

Swoją drogą, niedawno na forum wygrzebałem link do jakiejś niemieckiej strony/bloga, gdzie był art o tym modelu. Chciałem pokazać ojcu, ale nie mogę tego nigdzie znaleźć. Na pewno tło strony było białe, a pierwsza fotka to czarna Omega. Hmm...

#36 OFFLINE   manbuba

manbuba
  • 384 postów
  • Dołączył: 10-12-2008
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 06 września 2012 - 19:53

http://www.autobild....ht-1934437.html

Czy mógłby ktoś przetłumaczyć ten akapit? Z tego co rozumiem to przyczyną zaniechania były kłopoty z przeniesieniem napędu a nie z chłodzeniem jak głosiło urban legend.

"Ende 1999 fuhren die ersten Testwagen. Als wir mit dem Motor fertig waren, lief er perfekt", sagt Matthias Schollmaier. "Aber da erwies sich die Automatik als zu schwach: Bei Dauerbelastung von 6000 Touren flog die Verbindung von Wandler und Kurbelwelle, die sogenannte Flexplate, auseinander. Runterschalten bei hohen Drehzahlen ging auch nicht. Das Getriebe war für Amerika gebaut, nicht für deutsche Autobahnen. Ein Anpassen der Automatik an europäische Verhältnisse hätte zu lang gedauert, der Start des Omega V8 wäre hinter das beschlossene Ende der Baureihe gefallen. Das war’s."

#37 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 06 września 2012 - 20:08

coś tam pisze że chyba ASB nie wytrzymywała... połączenie konwertera z wałem.. Przy dużych prędkościach przy redukowaniu biegów coś się działo...

a jak by ktoś chciał V8 w omedze to proszę...
http://www.driftforu...hp?f=22&t=12084

bo ja póki co nie mam $$ :p
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#38 OFFLINE   Fascynat

Fascynat

    Omega - Świadomy Wybór.

  • 334 postów
  • Dołączył: 12-08-2010

Napisany 07 września 2012 - 03:02

coś tam pisze że chyba ASB nie wytrzymywała

A może Helmut te 450Nm zaprząg pod AR25? :)

Ciekawe jak to tak naprawde z tymi Omeszkami było i co je pogrzebało?

Katastrofalna usterka na której odwrócenie było za póżno czy moze jednak $$. ?...
Słyszałem kiedyś że to wszystko teoria wielkiego spisku! , ze wcale nie żadna wada kostrukcyjna tylko właśnie $$$ były przyczyną zaprzestania produkcji..

_______________________
http://www.youtube.c...v=1rlEj-kZKfo:>

#39 OFFLINE   driftboy

driftboy
  • 572 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: hiszpania
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 08 września 2012 - 00:07

Katastrofalna usterka na której odwrócenie było za póżno

na poprawe bledu nigdy nie jest za pozno.weglog mnie tez to byly kwestie fiansowe,tymbardziej ze opel na przelomie lat 2000 i 2003(gdzies sie mi o uszy tak obilo,moge sie mylic)mial jakies problemy finansowe.

#40 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 08 września 2012 - 08:09

mi się wydaje że tylko i wyłącznie $ pogrzebały ten projekt. bo jaki problem dla koncernu przerzucić skrzynie i most w pakiecie do silnika z corvetty ? :hmmm:

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365