kolektory zostawiasz stare tzn. z x30xe i wtedy EGR też zostaje


Różnice pomiedzy X30XE a Y32SE.
Rozpoczęte przez
bumiasty
, 29 gru 2010, 05:35
44 odpowiedzi na ten temat
#41
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 16:44
#42
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 16:46
kolektory zostawiasz stare tzn. z x30xe i wtedy EGR też zostaje
EGR mozna zaslepic.
#43
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 16:53
EGR mozna zaslepic.
mozna zostawic kolektory od 3.2 i egr zamocowac gdzies w komorze silnika zeby bledem nie walil
#44
OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 16:57
aha to taki patent na egr, dzięki za pomoc.
#45
OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2011 - 20:10
Czesc
Takie pytanko: czy wal z y32se jest zupelnie inny (pomijajac to ze jest stalowy, a nie zeliwny) niz ten x30xe (np skok tloka zmieniony poprzez dlugosc korby, a nie modyfikacje walu)? Bo moj z x30xe jest po drugim szlifie (pewnie panewa sie obrocila ;/ ) i szukam innego i tak sie zastanawiam nad tym z 3.2, ale nigdzie nie moge znalezc danych na jego temat, a kosztuje 300 paczki, wiec szkoda tracic tyle kasy jak kupie, a nie bedzie pasowal
Takie pytanko: czy wal z y32se jest zupelnie inny (pomijajac to ze jest stalowy, a nie zeliwny) niz ten x30xe (np skok tloka zmieniony poprzez dlugosc korby, a nie modyfikacje walu)? Bo moj z x30xe jest po drugim szlifie (pewnie panewa sie obrocila ;/ ) i szukam innego i tak sie zastanawiam nad tym z 3.2, ale nigdzie nie moge znalezc danych na jego temat, a kosztuje 300 paczki, wiec szkoda tracic tyle kasy jak kupie, a nie bedzie pasowal
