Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

nastawnik - czyszczenie - cena


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
32 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   kanathea

kanathea

    czołg

  • 84 postów
  • Dołączył: 23-07-2008
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 grudnia 2010 - 20:26

z tą wymianą czujnika temp to nie wiem jak jest
auto do rafmara oddaje i odbieram zrobione
w boschu chcieli 570
jeszcze zostaje mi zakład na ul. Puckiej (też dobry), tam się spytam z ciekawości bo nie bardzo lubią dłubać w omegach


Pucka osobiście odradzam, raz jak się tknęli VW T4 1.9TD to nikt nie mógł z nim dojść do ładu.
Ja do rafmaru udaję się po sylwestrze.

#22 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 22 grudnia 2010 - 12:59

podłącz op-com lub op scaner i zobacz ile tam pokazuje.pozdrawiam


więc tak;
rano temp. na zewnątrz -3st. a temp. paliwa w pompie +11,

teraz skanuje po dłuższej trasie i tak;
temp. paliwa w pompie +40st, dawka paliwa 4.8-5.6mg/cykl- na wyświetlaczu 0.9l/h, temp. silnika +89st

niby w normie, ale kupiłem nowy czujnik paliwa.

#23 OFFLINE   Faxik

Faxik
  • 2 postów
  • Dołączył: 15-01-2010

Napisany 23 grudnia 2010 - 15:53

Panowie równiez mam problem z nastawnikiem i mam dylemat.... czy kupić regenerowany za 300zł u Piotra o którym wspomniał Dawido89 i dać ustawić dawkę paliwa u Kluszczyńskiego za 170zł czy dać im 576zł i naprawić swój (Kluszczyński nie daje gwarancji ze da się to zrobić) no chyba że macie innego mądrego magika od pomp???

#24 OFFLINE   MALEŃSTWO

MALEŃSTWO
  • 275 postów
  • Dołączył: 09-08-2007
  • Skąd: Świdnica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 grudnia 2010 - 20:09

Witam czyszczenie nastawnika wymiana czujnika temperatur doszczelnienie bo zaczeła ciec mechanicy wstępnie wycenili 750pln(byłem zadowolony tą ceną)kiedy przyszło do odbioru mechanik zadzwonił i powiedział że pompa cała jest padaczka elektronika padła ciśnienia już niepodawała odpowiedniego, koszt wstepny 2500pln(to chyba pełna regeneracja) i tu pytanie dużo czy tak sie to ceni

#25 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 23 grudnia 2010 - 20:38

za tą cenę nowy tłoczek i głowiczka plus nastawnik i nowa pompa..około 1900zł głowiczka i tłoczek nowe takie koszta mniej więcej

#26 OFFLINE   robaczek

robaczek
  • 310 postów
  • Dołączył: 05-09-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 24 grudnia 2010 - 08:20

Witam czyszczenie nastawnika wymiana czujnika temperatur doszczelnienie bo zaczeła ciec mechanicy wstępnie wycenili 750pln(byłem zadowolony tą ceną)kiedy przyszło do odbioru mechanik zadzwonił i powiedział że pompa cała jest padaczka elektronika padła ciśnienia już niepodawała odpowiedniego, koszt wstepny 2500pln(to chyba pełna regeneracja) i tu pytanie dużo czy tak sie to ceni


bardzo dużo,
lepiej zmień warsztat
ja bym uszczelnił pompę + czyszczenie nastawnika - koszt max 1300 zł
Kuba

#27 OFFLINE   cyp3k

cyp3k
  • 518 postów
  • Dołączył: 13-08-2009
  • Skąd: Allover :)
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 24 grudnia 2010 - 10:04

Heh, a ja wyczyściłbym nastawnik we własnym zakresie, wymienił czujnik temp. i uszczelki. Koszt ok. 85zł części + 2 piwka. :) Roboty na max 3-4h a ile kaski na święta zostaje. :)

Pozdrawiam, Wesołych Świąt życząc ! :)

#28 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 08 stycznia 2011 - 15:56

witam
rusze temat
mianowicie zmieniłem czujnik temperatury paliwa w nastawniku i moje spostrzeżenia są takie;
musiałem zwiększyć dawkę paliwa,
silnik o wiele lepiej pracuje na wolnych obrotach

jednak mam pytanie jakie powinno być ciśnienie paliwa w pompie?? bo na wyjściu z pompy jest zaworek i za tym zaworku są dwa krućce powrotne paliwa.

#29 OFFLINE   Faxik

Faxik
  • 2 postów
  • Dołączył: 15-01-2010

Napisany 09 stycznia 2011 - 09:29

Dałem nastawinik do zrobienia do tucholi do Pana Wiesława (znaleziony na allegro) i mam mieszane odczucia.... auto zachowuje sie troche lepiej... nie gasnie ale nadal faluje i spadajac z obrotów zapala sie check . Podpinajac sie pod komputer nadal wskazanie - blad regulatora wolnych obrotów.... wiec zadzwoniłem do Pana Wiesława i niby jestem umówiony na wymiane innego nastawnika. Jezeli sie czlowiek sprawdzi to podam nr tel jezeli nie to prosze uwazajcie bo jak narazie jestem w plecy 250zł.

#30 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 stycznia 2011 - 12:25

a mówiłem dzwońcie do mojego ;) a nie do jakichś panów kazików zza szopy oddajecie :D

#31 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 12 listopada 2011 - 12:14

Witam. Istnieje na forum jakiś temat odnośnie czyszczenia nastawnika?

#32 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 listopada 2011 - 13:21

http://forum.tdi-tun...opic.php?t=1741

 


 


 


#33 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 12 listopada 2011 - 14:34

można by to skopiować i wrzucić w porady na naszym forum