

nastawnik - czyszczenie - cena
#1
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2010 - 17:38
za czyszczenie nastawnika (czyli odstawiam auto - czyszczą i odbieram gotowe auto) w Bydzi jeden z warsztatów chce 400 zł, rozmawiałem z mechanikiem i powiedział, że różnie to jest i nie daje gwarancji że będzie super.
warsztat mam sprawdzony bo uszczelniali mi pompę wtryskową i jestem zadowolony.
co myślicie?? jakieś sugestie??
Pozdrawiam
#2
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2010 - 17:43
#3
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2010 - 18:02
784055042 gość się nazywa Piotr Gerlach i powiem Ci że wiedzę na ten temat ma potężną,wie co robi doradzi Ci. po prostu BOMBA.Zregenerowany nastawnik wysle Ci w ciągu 2-3 dni

Ja zrobiłem juz na tym nastawniku 2000 km i odpalanie równiutkie,nie ma błędu 64 a nie błędu ruchu iglicy który w agonalnym stadium tez miałem,samochód nie przygazowuje sam po zmianie biegu,w czasie jazdy nie zapala Mi się CHECK.
Zrob sobie u niego

#4
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2010 - 18:57
Ja robiłem to w ten sposób ze facet wysyłał Mi zregenerowany nastawnik (wyczyszczony,uszczelniony,nowy czujnik temperatury paliwa) za kwotę 300zł + w rozliczeniu stary nastawnik.Facet daje 12miesięcy gwarancji na nastwnik,jest szybki i pewny - mogę polecić !
784055042 gość się nazywa Piotr Gerlach i powiem Ci że wiedzę na ten temat ma potężną,wie co robi doradzi Ci. po prostu BOMBA.Zregenerowany nastawnik wysle Ci w ciągu 2-3 dni
Ja zrobiłem juz na tym nastawniku 2000 km i odpalanie równiutkie,nie ma błędu 64 a nie błędu ruchu iglicy który w agonalnym stadium tez miałem,samochód nie przygazowuje sam po zmianie biegu,w czasie jazdy nie zapala Mi się CHECK.
Zrob sobie u niego
wielkie dzięki za namiary
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2010 - 20:12
Ale co wojewodztwo to inna cena...
#7
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2010 - 21:55
witam
za czyszczenie nastawnika (czyli odstawiam auto - czyszczą i odbieram gotowe auto) w Bydzi jeden z warsztatów chce 400 zł, rozmawiałem z mechanikiem i powiedział, że różnie to jest i nie daje gwarancji że będzie super.
warsztat mam sprawdzony bo uszczelniali mi pompę wtryskową i jestem zadowolony.
co myślicie?? jakieś sugestie??
Pozdrawiam
Ja już nie pamiętam ile płaciłem za poszczególne pozycje:
wymiana czujnika temp.
ustawienie nastawnika
czyszczenie nastawnika
wymiana zaworu utrzymującego ciśnienie (koszt zakupu 290pln)
całość wyszła 700 z groszami
Bosch Serwis Kluszczyński
Osowa Góra
#8
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 09:14
Ja już nie pamiętam ile płaciłem za poszczególne pozycje:
wymiana czujnika temp.
ustawienie nastawnika
czyszczenie nastawnika
wymiana zaworu utrzymującego ciśnienie (koszt zakupu 290pln)
całość wyszła 700 z groszami
Bosch Serwis Kluszczyński
Osowa Góra
dzwoniłem wczoraj do nich
ceny dosłownie powalają

te 400 zł jest z warsztatu "auto rafmar", nie są tani (specjalizacja silniki diesla BMW), ale facet od razu wiedział co trzeba robić z nastawnikiem
#9
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 13:07
#10
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 18:13
Za 400pln w boschu masz zrobione 3 pozycje, ale jeżeli twierdzisz że dzwoniłeś. Rób w rafmar'ze zakład ma dobrą opinię i dostać się do nich też jest ciężko.
z tą wymianą czujnika temp to nie wiem jak jest
auto do rafmara oddaje i odbieram zrobione
w boschu chcieli 570
jeszcze zostaje mi zakład na ul. Puckiej (też dobry), tam się spytam z ciekawości bo nie bardzo lubią dłubać w omegach
#11
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 19:04
#12
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 19:08
a najlepiej na kompa i sprawdzić jaka tem. paliwa pokazuje.
#13
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 19:13
lepiej wymienić koszta nie wielkie ..bo może być błąd 64 i przez niego
a najlepiej na kompa i sprawdzić jaka tem. paliwa pokazuje.
od jakiegoś czasu zauważyłem że przy temp. roboczej silnik zaczął twardo pracować na biegu jałowym, np rano było -3st a temp. paliwa +10, nigdy nie było błędu 64.
#14
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 19:16
od jakiegoś czasu zauważyłem że przy temp. roboczej silnik zaczął twardo pracować na biegu jałowym, np rano było -3st a temp. paliwa +10, nigdy nie było błędu 64.
a jaka masz tem paliwa przy 90-92 st na silniku bo mi na kompie 50 st ile pamiętam
#15
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 19:17
od jakiegoś czasu zauważyłem że przy temp. roboczej silnik zaczął twardo pracować na biegu jałowym, np rano było -3st a temp. paliwa +10, nigdy nie było błędu 64.
jak sprawdzic temperature paliwa??
#16
OFFLINE
#17
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 19:29
#18
OFFLINE
#19
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 20:09
#20
OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 20:23