Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega B 2.0 16v nie odpala


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
77 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   DJPromo

DJPromo
  • 326 postów
  • Dołączył: 11-09-2010
  • Skąd: Wrocław

Napisany 28 października 2014 - 16:00

Nie mam już głowy do tego auta Próbowałem obejść przekaźnik dając kabel na piny 30 i 87 zeby pompa pracowała cały czas nie słychać ani na chwile paliwa na listwie brak. Co do odpalania na gazie to też to mam ale nie odpala i kit wie dla czego a powinno. Jutro czeka mnie znowu holowanie przez pól miasta :(

#42 OFFLINE   marcus711

marcus711

    VIP

  • 65 postów
  • Dołączył: 26-01-2008
  • Skąd: LATOWICZ

Napisany 28 października 2014 - 17:22

współczuje... nic miłego

#43 OFFLINE   DJPromo

DJPromo
  • 326 postów
  • Dołączył: 11-09-2010
  • Skąd: Wrocław

Napisany 29 października 2014 - 10:46

Auto zaholowane szybka reakcja młotek w dłoń i pare razy w okolicy dekla od pompy i omega ożyła pompa chodzi wniosek zatarta pewnie i się będzie zwieszać. Zakupiłem nowa firmy SKF za 109 zł 3bary zobaczymy czy będzie śmigać.

#44 OFFLINE   marcus711

marcus711

    VIP

  • 65 postów
  • Dołączył: 26-01-2008
  • Skąd: LATOWICZ

Napisany 29 października 2014 - 14:06

kurde pompka skf za109 zl dobra cena

#45 OFFLINE   DJPromo

DJPromo
  • 326 postów
  • Dołączył: 11-09-2010
  • Skąd: Wrocław

Napisany 30 października 2014 - 14:57

Też mi sie tak wydaje ze 109 zł było fartem tu link do aukcji gdzie to sprzedają z Wrocka gdzie kupiłem http://allegro.pl/po...4713224914.html
Sprzedający cezar1235
Może ktoś będzie szukał i potrzebował :)

#46 OFFLINE   Tomek23

Tomek23
  • 381 postów
  • Dołączył: 03-10-2008
  • Skąd: Olsztyn
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 30 października 2014 - 15:12

Kolego to nie jest SKF, kupiłes podróbe SKV. Może akurat bedzie śmigać powodzenia...
tomek14829

#47 OFFLINE   marcus711

marcus711

    VIP

  • 65 postów
  • Dołączył: 26-01-2008
  • Skąd: LATOWICZ

Napisany 30 października 2014 - 15:28

faktycznie to nie SKF tylko SKV czyli duża róznica ale spoko wedlug mnie powinna dzialac

#48 OFFLINE   myomcia

myomcia
  • 25 postów
  • Dołączył: 16-11-2014
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 16 listopada 2014 - 23:18

moja omcia kręci ale nie odpala - następnie pojawia się puknięcie jak by się cofnęła - i nie kręci. Jak pokręce dosyć długo, ale już na kablach podłączonych do innego auta to odpali, ale po zgaszeniu problem wraca. Zaraz po tym wywala dwa błedy, 0335 - czujnik obrotów wału korbowego i błąd 0340 - czujnik położenia wałka rozrządu (który niedawno wymieniłem. Nie wiem teraz czy mam się skupiać na pompie czy na czujnikach, a nie mam możliwości podmienić żadnego aby sprawdzić - bo na forum różnie czytam. Miał ktoś dokładnie taki sam problem?

#49 OFFLINE   benek12344321

benek12344321
  • 184 postów
  • Dołączył: 08-06-2013
  • Skąd: Turek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 17 listopada 2014 - 00:15

moja omcia kręci ale nie odpala - następnie pojawia się puknięcie jak by się cofnęła - i nie kręci. Jak pokręce dosyć długo, ale już na kablach podłączonych do innego auta to odpali, ale po zgaszeniu problem wraca. Zaraz po tym wywala dwa błedy, 0335 - czujnik obrotów wału korbowego i błąd 0340 - czujnik położenia wałka rozrządu (który niedawno wymieniłem. Nie wiem teraz czy mam się skupiać na pompie czy na czujnikach, a nie mam możliwości podmienić żadnego aby sprawdzić - bo na forum różnie czytam. Miał ktoś dokładnie taki sam problem?


A gdy odpali to silnik pracuje równo??

#50 OFFLINE   motyl81

motyl81

    X30XE

  • 232 postów
  • Dołączył: 02-07-2012
  • Skąd: Łódż
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 listopada 2014 - 12:32

czujnik wału korbowego jak najbardziej będzie powodował problemy z zapalaniem,a jeszcze bardziej na rozgrzanym silniku,a czujnik wałka rozrządu to orginał kupiłeś czy jakiś zamiennik?

#51 OFFLINE   myomcia

myomcia
  • 25 postów
  • Dołączył: 16-11-2014
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 18 listopada 2014 - 12:50

czasem skaczą obroty na ponad 1000 i spadają, zaraz trzyma normalnie, a zaraz trzyma 900-1000 równo i tak trzyma. czujnik położenia wałka oryginał.

#52 OFFLINE   Piotrek

Piotrek
  • 1 395 postów
  • Dołączył: 17-07-2011
  • Skąd: WGM
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 listopada 2014 - 13:49

Zaraz po tym wywala dwa błedy, 0335 - czujnik obrotów wału korbowego i błąd 0340 - czujnik położenia wałka rozrządu (który niedawno wymieniłem. Nie wiem teraz czy mam się skupiać na pompie czy na czujnikach, a nie mam możliwości podmienić żadnego aby sprawdzić - bo na forum różnie czytam. Miał ktoś dokładnie taki sam problem?

Nie miałem ale w pierwszej kolejności skoncentrowałbym sie na usunięciu błedów. Skoro cpwr wymieniłes (pytanie czy to naprawdę oryginał) pozostaje do wymiany cpwk.

#53 OFFLINE   wiedzmin86

wiedzmin86
  • 12 postów
  • Dołączył: 27-10-2009

Napisany 25 listopada 2014 - 20:30

witam, podłącze się do tematu. Omega 2.0 16v 97r pb+lpg. problem w moim wypadku polega na tym, iż ciężko odpala tylko na zimnym silniku np. po nocy czy po paru godzinach stania. Jak jest ciepły to jest ok jak nowy pali. Rano - kluczyk - rozruch i kręci i kręci i wkońcu pali. Ale kontrolka silnika się świeci check nie. zgaszę i znowu długie kręcenie. jak sie zagrzeje do okolo 90 na zegarze zgaszę i zapali odrazu kontrolka sie nie świeci i jest ok. czujniki walkow wymienione oba swiece kable tez. prosze o jakies rady
pozdrawiam

#54 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 listopada 2014 - 20:56

Ale kontrolka silnika się świeci check nie

Check na MIDzie nie informuje o awariach elektroniki silnika. Odczytaj bledy domowym sposobem i napisz co wymigalo. Ja stawiam na jedna z dwóch rzeczy: albo CWK się rozsypuje albo masz tak super ustawione LPG ze rozjezdza mapy.

#55 OFFLINE   mogrzes

mogrzes
  • 62 postów
  • Dołączył: 24-10-2010
  • Skąd: Tarnobrzeg

Napisany 25 listopada 2014 - 21:17

Moj tak ciężko palil jak miałem uszkodzony czujnik temperatury dla ecu

Wysłane z mojego HUAWEI U8815 przy użyciu Tapatalka

#56 OFFLINE   wiedzmin86

wiedzmin86
  • 12 postów
  • Dołączył: 27-10-2009

Napisany 25 listopada 2014 - 21:27

czujniki wymienione i przy bloku i przy chlodnicy. dodam ze zaczelo sie to okolo 2 tyg. temu. jutro sprawdze bledy to napisze

wiec dzisiaj sprawdzilem bledy
0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A"

teraz pytanie czy przez niego mam problem z odpaleniem. z tego co czytalem to jak sie nagrzeje to gorzej jest odpalic a u mnie jak sie nagrzeje to wrecz idealnie pali. a jesli odlacze go ma byc jakas roznica? bo nie bylo zadnej.

#57 OFFLINE   janusz22551

janusz22551
  • 23 postów
  • Dołączył: 22-03-2012
  • Skąd: Ośniszczewko

Napisany 27 listopada 2014 - 17:29

Witam! Od pewnego czau miałem problem z zacinającą się pompką paliwa. Raz się uruchamiała, raz nie no i w końcu przestała chodzić. Kupiłem nową, zamontowałem i nic. Metodą na spinacz sprawdziłem błędy i wyświetliło mi 54 czyli przekaźnik pompy. Dla pewności wypiołem przekaźnik i sprawdziłem na krótko i jak się okazało pompka pracuje. Niestety po wymianie przekaźnika pompa pracuje, ciśnienie na listwie jest ale omcia nie chce odpalić. Sprawdziłem przekaźnik obok (na krótko) ten od sterownika wtrysku i nic, nie odpala. Wykręciłem też świece, bo pomyślałem że może brak iskry ale iskra jest taka że powaliła by słonia za to świeca była sucha. Brak mi już pomysłu na to, cały czas wyświetla błąd 54 mimo ze wymieniłem przekaźnik a pompka pracuje. Jeśli ktoś ma pomysł na to, to byłbym bardzo wdzięczny za podpowiedź.:confused:

#58 OFFLINE   Pawel24bb

Pawel24bb
  • 161 postów
  • Dołączył: 05-07-2013
  • Skąd: Buczkowice

Napisany 27 listopada 2014 - 21:56

czujniki wymienione i przy bloku i przy chlodnicy. dodam ze zaczelo sie to okolo 2 tyg. temu. jutro sprawdze bledy to napisze

wiec dzisiaj sprawdzilem bledy
0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A"

teraz pytanie czy przez niego mam problem z odpaleniem. z tego co czytalem to jak sie nagrzeje to gorzej jest odpalic a u mnie jak sie nagrzeje to wrecz idealnie pali. a jesli odlacze go ma byc jakas roznica? bo nie bylo zadnej.


Na 99% jest to jego wina. Mój teściu miał dokładnie to samo, i był to ten czujnik o którym piszesz. Objawy te same na zimnym ciężko palił, ciepły już nie miał problemów, na zimnym wywalał checka, na ciepłym nie. Spróbuj jeszcze poczekać parę sekund na zimnym aż kontrolki zgasną i wtedy kręć. Jeśli to zwiększy częstotliwość udanych odpaleń to tylko potwierdzi tą teorię. Zresztą komp ci wskazał błąd więc sprężarka na bok, pompa do góry i wykręcaj dziada...

#59 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 listopada 2014 - 07:34

sprężarka na bok, pompa do góry i wykręcaj dziada

I po co jak się da bez tego wytargać czujnik?

#60 OFFLINE   Pawel24bb

Pawel24bb
  • 161 postów
  • Dołączył: 05-07-2013
  • Skąd: Buczkowice

Napisany 28 listopada 2014 - 10:20

Przybek jak to zrobić? Napisz proszę bo nie widzę możliwości a przydałoby się naprawdę wiedzieć jak.