Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega B 2.0 16v nie odpala


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
77 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 15 grudnia 2010 - 17:19

Zdrowy 2,0 16v to koszt 1500 -2000zł, to tylko moje zdanie.

#22 OFFLINE   Szyperek

Szyperek
  • 101 postów
  • Dołączył: 29-08-2010
  • Skąd: Jelcz Laskowice

Napisany 15 grudnia 2010 - 17:20

Hehe fajne pytania zadajesz ;p
Po wypadku auta silnik powinien być równie sprawny jak przed wypadkiem auta. Nie ma to znaczenia dopóki nie dojdzie do uszkodzenia fizycznie silnika.


Kolega ma racje szukaj najlepiej silnika w jakiejs puknietej Omci tylko nie z przodu:jump: zebys mogl ja odpalic i posluchac jak chodzi :) Pamietaj nie kupuj silnikow na paletach ludzie sprzedajacy takie cos to kanciarze , niewazne ze ci daja gwarancje jak dasz kase to juz jej nie odzyskasz i po zawodach . Moj znajomy mial taka sytuacje :mad: kupil silniczek wlozyl do autka zalal olej wymienil filtry i jak go odpalil to mial takie przedmuchy ze szkoda mowic :( dobrze ze istnieje doctor i gielda samochodowa:pokoj:
Pozdrawiam

#23 OFFLINE   krogulewski

krogulewski

    Vincent Vicuś Vini :P

  • 764 postów
  • Dołączył: 16-04-2009
  • Skąd: Jastrząb

Napisany 10 kwietnia 2011 - 20:12

jak w temacie, auto nie chce odpalic ani na benzynie ani na gazie... stalo sie toz z dnia na dzien, przy czym podczas krecenia na benzyniie nie migaja w ogole kontrolki od gazu... bezpieczniki i wszystko z tym zwiaqzane sprawdzone-ok... w czym moze tkwic problem?:szpital:

#24 OFFLINE   angelus41

angelus41
  • 3 postów
  • Dołączył: 22-05-2011
  • Skąd: Białogard

Napisany 07 czerwca 2011 - 17:28

Witam. Mam problem ze swoją omegą B. Auto jeździło i paliło normalnie, ale trochę się muliło. Postanowiłem, że wyczyszczę sobie zawór w butli gazowej, ponieważ nie zawsze odbijał. Tak więc zabrałem się za odkręcanie i po wyczyszczeniu chciałem też wyczyścić parownik i zawór przy parowniku. wykręciłem parownik, wyczyściłem też zawór, po czym złożyłem go i..... Odpaliłem na benzynie. Odpalił. Następnie dodałem gazu i auto się zadławiło, ale nie strzeliło. Puściłem gaz i chodzi normalnie. Znowu dodałem troszkę gazu i auto zgasło. I teraz wogóle nie odpala..... wogóle z tyłu silnika wisi mi jakaś rurka. Nie wiem do czego ona jest, nie śmierdzi od niej benzyną, więc nie powinna to być rurka od benzyny. Sprawdzałem na listwie wtryskowej czy jest paliwo i nie leci. Iskra jest. Auto już drugi dzień stoi, a ja nie mam jak do roboty jechać. Czy od czyszczenia gazu mogło cos sie uszkodzić benzynie??
proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam

#25 OFFLINE   marek_kloss

marek_kloss

    ......

  • 4 923 postów
  • Dołączył: 09-02-2008
  • Skąd: 3-mia-100/ Pruszcz Gd.
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 czerwca 2011 - 20:40

Auto: Omega B'94 Pb+LPG automat
Silnik: 1.8i 18SEH (115 KM)

Na początek wpisz poprawne dane ( uzupełnij profil ) dane nie pasują do siebie

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#26 OFFLINE   angelus41

angelus41
  • 3 postów
  • Dołączył: 22-05-2011
  • Skąd: Białogard

Napisany 08 czerwca 2011 - 12:19

Przepraszam, uzupełniłem już dane. Temat rozwiązałem dzisiaj rano. Wyjałem pompę paliwa i przyp*****em młokie. Przekręciłem zapłon i pompa zazęła chodzić. Wsadziłem do zbiornika, odpowietrzyłem zaworkiem przy listwie wtryskowej, siknęła benzyna i auto odpaliła ;D

#27 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 czerwca 2011 - 12:32

Wyjałem pompę paliwa i przyp*****em młokie. Przekręciłem zapłon i pompa zazęła chodzić. Wsadziłem do zbiornika, odpowietrzyłem zaworkiem przy listwie wtryskowej, siknęła benzyna i auto odpaliła

Zacznij szukac drugiej pompy, bo takie "zawieszenie sie" jest pierwszym sygnalem o zblizajacym sie koncu.

#28 OFFLINE   babol92nh

babol92nh
  • 2 postów
  • Dołączył: 03-10-2014

Napisany 04 października 2014 - 15:11

Witam mam problem z swoja omega b 94 2.0 wydaje mi sie ze to moze byc immo kupilem ja kilka dni temu i gosciu mi mowil ze sa problemy z immo wogole nie reaguje na przekrecenie kluczyka na desce swieca sie tylko te diody ktore powinny nie slychac rozrusznika ani pompy paliwa prosze o pomoc

#29 OFFLINE   ZAHIR666

ZAHIR666

    3.0 w Złomedze i Calibrze

  • 1 550 postów
  • Dołączył: 29-01-2008
  • Skąd: Sto(L)yca
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 października 2014 - 15:49

Babol nie w tym temacie piszesz co trzeba , użyj opcji Szukaj na forum a zobaczysz, że nie byłeś sam z tym problemem.
Możliwe że to immo. A sczytywałeś wcześniej błędy? Od tego trzeba było zacząć.

#30 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 października 2014 - 16:24

A może kostka od stacyjki padła ??

#31 OFFLINE   DJPromo

DJPromo
  • 326 postów
  • Dołączył: 11-09-2010
  • Skąd: Wrocław

Napisany 24 października 2014 - 13:11

Panowie potrzebuje pomocy Omka zdechła wczoraj postawiłem autko normalnie pod blokiem jak wróciłem z pracy odpaliła normalnie zero błedów itp dzisiaj rano wchodzę kreci i kicha. Padło na pompę bo już kiedyś coś głośno chodziła zmotałem kolejną Bosha obie na krótko smigaja :( wiec to nie to z tego co mi wiadomo poprzedni właściciel pozbył sie imo kabli żadnych uciętych nie ma wiec zrobił to w kompie. Do tej pory problemów nie było. Czujnik wału i wałów mam nowy simensa. Czy jak padnie wału to nie odpale wcale ze pompa nie daje paliwa bo na listwie sucho :( gdzie szukać

#32 OFFLINE   marcus711

marcus711

    VIP

  • 65 postów
  • Dołączył: 26-01-2008
  • Skąd: LATOWICZ

Napisany 24 października 2014 - 13:49

sprawdz kostki pod maska mi nie łączył przekażnik paliwa i kiedyś stanąłem na trasie, jak przekaźnik nie łaczy bo wsuwki poluzowane to ani z Pb ani z LPG nie odpali. druga przyczyna to pompka może być i nie dawać cisnienia.

#33 OFFLINE   DJPromo

DJPromo
  • 326 postów
  • Dołączył: 11-09-2010
  • Skąd: Wrocław

Napisany 24 października 2014 - 15:49

Wymieniona na druga tez Bosha 0580 453 966 używka chodzi. Wymienili mi filtr paliwa ale na listwie dalej sucho wycieków nie ma. Przekaźniki muszę im powiedzieć żeby je zmienili albo coś. Trochę do dziwne jednego dnia chodzi a rano juz kaput a nie ruszałem nic kabli czy skrzynki od kompa. Na gazie za 3 razem tak jak by próbował zapalić i już miał chodzic po czym kaput. Błędów nie ma masakra. Przewody mogły sie zapchać albo listwa? czy jak

#34 OFFLINE   marcus711

marcus711

    VIP

  • 65 postów
  • Dołączył: 26-01-2008
  • Skąd: LATOWICZ

Napisany 25 października 2014 - 03:47

czy jak zmieniałes pompke to czasem nie był zmieniany przweód paliwowy? jesli tak to moze sie zagiął. , co do przekazników to wyjmij ten od sterowania paliwem i włóż czasem styki śniedzieją.

#35 OFFLINE   DJPromo

DJPromo
  • 326 postów
  • Dołączył: 11-09-2010
  • Skąd: Wrocław

Napisany 25 października 2014 - 12:25

Napięcie na pompę pojawia sie przy przekręceniu kluczyka jak i potem. Ogólnie dwie pompy które mam nie potrafią nabic paliwa żeby pojawiło się na przewodzie do listwy. Wymieniony został też filtr. I teraz pytanie zapchane przewody albo dwie pompki sa do kitu ?

#36 OFFLINE   marcus711

marcus711

    VIP

  • 65 postów
  • Dołączył: 26-01-2008
  • Skąd: LATOWICZ

Napisany 26 października 2014 - 12:14

a na gazie odpala?jeśli na gazie chodzi a na pb nie to znaczy ze przekaznik jest dobry a ta 2ga pompka wadliwa, ponieważ jakby przeaznik był walniety to na gazie tez nie odpalisz. raczej zapchane nie powinnno byc, sprawdz jescze bezpiecznik pod kierownicą, jest jeden odpowiadający za paliwo

[attach]26381[/attach][ATTACH]26382[/ATTACH]

bezpieczik nr 18

#37 OFFLINE   DJPromo

DJPromo
  • 326 postów
  • Dołączył: 11-09-2010
  • Skąd: Wrocław

Napisany 26 października 2014 - 14:35

Dzieki za info jutro z rana tam pójde do nich i sprawdze jeszcze raz wszystko. Co do gazu to za 3 razem udało sie dosłownie na 2 sekundy odpalic na gazie i zgasło. Zimno było na dworze może dla tego bo temp gazu mam na 23 stopnie. Największą zagadką jest to ze te pompki coś pompują a czemu paliwa na przewodzie do listwy nie ma. Bo jak by nawet paliwo coś doszło to by próbował załapać obroty i by gasł bo ciśnienia by nie było

#38 OFFLINE   marcus711

marcus711

    VIP

  • 65 postów
  • Dołączył: 26-01-2008
  • Skąd: LATOWICZ

Napisany 26 października 2014 - 16:15

pompka musi dawać 3 bar jeśli daje niższe to nici , z działania samochodu, miałem w przeszłości takie same objawy w swojej.

#39 OFFLINE   DJPromo

DJPromo
  • 326 postów
  • Dołączył: 11-09-2010
  • Skąd: Wrocław

Napisany 28 października 2014 - 13:10

Autem nacieszylem sie doslownie jeden dzien. Wczoraj odpalala normalnie dzisiaj rano ponownie przez chwile bylo slychac pompe ale auto nie odpalilo jest to druga pompa taka sama zakupiona. Moja z auta byla nadpalona ponoc do tego powietrzem przelecieli po przewodach i jakos odpalila. Na gazie tez nie odpale mam kme diego i robie wedlug instrukcji temp 23 stopnie. Myslalem zeby dac na 8 i moze by zatrybilo

#40 OFFLINE   marcus711

marcus711

    VIP

  • 65 postów
  • Dołączył: 26-01-2008
  • Skąd: LATOWICZ

Napisany 28 października 2014 - 13:17

ja mam instalacje sekwencyjna STAG 300 i mm mozliwość odpalenia z gazu trzymając przycisk od gazu przekręcam zapłon i odrazu kręci na gazie. to taka funkcja jak benzy zabraknie nie mam bardzo pomysłu,mozna jeszcze sprawdzić przepływomierz, ale jeślli jeździ normalnie to raczej sprawny