problem z odpaleniem omesi
#21 OFFLINE
Napisany 12 maja 2007 - 07:40
#22 OFFLINE
Napisany 12 maja 2007 - 19:56
[B]
#23 OFFLINE
Napisany 21 maja 2007 - 13:18
Jak narazie, od 11dni jest ok, zalałem więcej paliwa, a niech ma :mrgreen:
Niepotrzebnie kupiłem tą pompę :evil:
#24 OFFLINE
Napisany 21 maja 2007 - 13:34
beast sadze ze nie masz racji. Pisalem juz o padajacych pompach (pamietam ze zgodzil sie ze mna jacekczewa) W WIEKSZOSCI PRZYPADKOW POMPA PADA Z LPG, dlaczego bo tloczy DO SCIANY (wył. wtryski) i niech nikt nie mysli ze nic sie nie dzieje bo powrotem wraca do baku - wszystko gra tylko producent nie przewidzial ze motor bedzie pracowal na wyl wtryskach i odprowadzenia nadmiaru nie sa tak drozne zeby odprowadzic 100 % paliwa ktore pompa tloczy do listwy (3 atm.) a w listwie cisnienie robocze jescze wieksze, do tego dostaje zajeb... po d*p.... podcisnieniowy regulator cisnienia paliwa. W jednych sam. z tego powodu padaja pompy w innych regulatory tak ze peka membrana i paliwko przez przewod podcisnieniowy do kolektora ssacego i z lpg do komory spalania.
Jestem zwolennikiem wyl. razem z wtryskami - pompy paliwowej , temat przerabialem w poprzednich sam. i u mojego kumpla mech.
Jesli ktos chce sprawdzic cisnienie to moze sobie zrobic wlasny przyzad:
1.manometr ze sklepu hydraulicznego (moze byc nawet do powietrza)
2. w celu uniwersalnosci zero koncowek tylko przewod cisnieniowy wystarczy 10 - 15 cm) do tego opaska
3. Jezeli ktos chce zmierzyc cisnienie pompy (a nie robocze na listwie) to do manometru dokup. rurke przelotowa tak by wpiac sie w uklad paliwowy szeregowo NP. w miejscu filtra paliwa, wtedy potrzebny bedzie stary filtr paliwa z ktorego ladnie ucinamy koncowki (rurki) ktore za pomoca wezykow i opasek skrecamy do manometru i wpinamy calosc do uklady na org. zaczepy zamiast filtra.
Patent by Tunius z Radymna
Jak ktos sobie zrobi taki manometr (to przy sprawnej pompie) zobaczy jak duze jest cisnienie na listwie przy zasilaniu na lpg i wtedy stwierdzi czy czasem NIE JEST ZAJEB. DUZE.
P.S. lpg zalozylem 20 000 km temu i wlasnie od miesiaca czasem nieregularnie sa spadki obrotow na benie czasem za drugim razem odpali i CO I POMPA SIE KONCZY BO Z LENISTWA i BRAKU CZASU NIE ZAMONTOWALEM pRZEKAZNIKA DO WYL POMPY, nie jestem laikiem i wszystko sprawdzone LACZNIE Z CISNIENIEM NA LISTWIE KTORE PLYWA, najpierw myslalem ze to regulator i go odlaczylem jednak sie pomylilem.....
Zachecam wszystkich do zalozenia przekaznika (okolo 5-6 zl) do wyl pompy.
Temat ze swojej strony wyczerpalem
srednica wezy paliwa na zasilaniu i powrocie jest IDENTYCZNA. powrot nie trafia na pompe tylko bezposrednio do zbiornika.
#25 OFFLINE
Napisany 21 maja 2007 - 15:37
#26 OFFLINE
Napisany 21 maja 2007 - 17:18
Tak ale prze regulator cisnienia ( membrama ze sprezyna) to jest to własnie cisniecie do ściany.
zgadza sie..ale rozmowa toczy sie o wplywie powrotu paliwa na pompe paliwowa a nie na regulator cisnienia. Imo pompa na gazie pracuje na mniejszych obrotach i pompuje mniejsze cisnienie niz na nopb przy normalnej jezdzie
#27 OFFLINE
Napisany 21 maja 2007 - 19:04
Poza tym pompa ma jeszcze zworek wmontowany w sobie - taki zaworek bezpieczenstwa ktory dziala np gdzyb byl zabity filtr paliwa, zagnieciony przewod paliwowy.
#28 OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2007 - 19:50
Zlalazłem informacje techniczną w TIS
Zażalenie: Pojazdu nie można uruchomić po zaparkowaniu w pozycji przechylonej położeniu i przy małej ilości paliwa w zbiorniku. (dokładnie jak u mnie)
Przyczyna: Nowa pompa EKP 13,5 (pompa turbinowa) nie może wytworzyć ciśnienia, jeżeli w zbiorniku spiętrzeniowym nie ma odpowiedniej ilości paliwa do zassania.
Produkcja: Dotyczy następującego zakresu nr podwozia: Omega-B: Rüsselsheim, od W0L0VBM69X1093137 do W0L0VBF3511003864
moja w tym zakresie VIN się łapie
Niby po takiej sytuacji z ciężkim odpaleniem trzeba wymienić pompe, ale nie ma takiej potrzeby, u mnie działa bardzo ładnie, póki co zero problemów