

silnik 3.0 szarpie i przerywa na lpg od ok 4000 obr/min...pomocy
#41
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2011 - 22:37
#42
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2011 - 22:48
Teoretycznie racja, praktycznie na nizszym biegu idzie duzo wiecej gazu i szybciej jest on pobierany przez silnik. Nawet podpinajac sie pod gaz widac ze na niskich biegach bardziej spada cisnienie niz na wyzszych.
na niskich biegach po wciśnięciu gazu ciśnienie spada gwałtownie - reduktor nie wyrabia ciśnieniowo. Jednak dopiero długotrwała jazda z gazem w podłodze doprowadza do spadku temperatury - zamrożenia reduktora. W zamrożonym reduktorze gaz nie odparowuje i oprócz spadku ciśnienia zaczynają dziać się cyrki
#43
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2011 - 15:59
#44
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2011 - 04:07
Też myślałem o reduktorze, że jest za słaby ale sprawdzałem w sieci i podobno ogarnia silniki do 160 KM. Wydaje mi się, że jest to wina za małych dysz w listwie wtryskowej ale nie wiem jakie powinne być prawidłowe do tego silnika ??
2.2-2.5mm to jest tak uśrednione, ale to ma bardziej zależność jaką ma wydajność reduktor i jakie ciśnienie na min ustawisz.
#45
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2011 - 18:26

pozdrawiam
#46
OFFLINE
Napisany 14 września 2011 - 20:57
ja mam problem tego typu że brakuje mu gazu 3000tyś obr i przerzuca na benzynę.
a do 3000 tyś jakby nigdy nic chodzi super. a przekroczy 3000 pik i benzyna.
co może być?? pomocy!
#47
OFFLINE
Napisany 14 września 2011 - 21:32
witam
ja mam problem tego typu że brakuje mu gazu 3000tyś obr i przerzuca na benzynę.
a do 3000 tyś jakby nigdy nic chodzi super. a przekroczy 3000 pik i benzyna.
co może być?? pomocy!
Możesz mieć zaznaczona opcję wyłącz przy pierwszym błędzie, mogą być ustawione maksymalne obroty na gazie jako 3tys. Jakiś zrzut ekranu z ustawieniami, jaka instalacja, parownik itd.
#48
OFFLINE
Napisany 15 września 2011 - 21:16
#49
OFFLINE
Napisany 15 września 2011 - 21:56
niby w komputerze oki 6500 tys obrotów ma przełączyć na benz. a dzisiej już od 2600 na benz się przełącza. reduktor tomasetto komp technologi gaz.
A jak oscyluje ciśnienie podczas przyspieszania??
#50
OFFLINE
Napisany 16 września 2011 - 20:30
#51
OFFLINE
Napisany 19 września 2011 - 19:04
#52
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2011 - 11:23