

silnik 3.0 szarpie i przerywa na lpg od ok 4000 obr/min...pomocy
#21
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2011 - 17:32
#22
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2011 - 18:36
Cewke zaplonowa. Tak po znajomosci dam linkaBartek jaka cewk mam zmiezyc i jak...

A tu masz na wszelki wypadek jak zmierzyc CWK (nawet obrazki sa) -> http://forum.omegakl...ead.php?t=58141
#23
OFFLINE
#24
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2011 - 18:45
#25
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2011 - 20:17
#26
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2011 - 20:28
#27
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2011 - 22:04
#28
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2011 - 22:48
#29
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2011 - 22:59
potrzeba zrzucić podszybie i dla wygody manewru silnik wycieraczek, potrzebna jest nasadka torx E10 albo E11 (ewentualnie w zastępstwie zwykła nasadka 10 ale ostrożnie bo może się omykać) i przedłużka około 10-12cm z cewki są 4 śruby do wykręcenia.I wogole duzo roboty jest z jej wyjeciem...?
#30
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2011 - 07:21
#31
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2011 - 10:04
potrzeba zrzucić podszybie i dla wygody manewru silnik wycieraczek, potrzebna jest nasadka torx E10 albo E11 (ewentualnie w zastępstwie zwykła nasadka 10 ale ostrożnie bo może się omykać) i przedłużka około 10-12cm z cewki są 4 śruby do wykręcenia.
Wystarczy samo podszybie zdjąć i cewke można wymanewrować. Ale nie wiem czy jest sens bo zmierzenie cewki nic nie daje, było sporo przypadków gdzie miernik pokazywał że ok a cewka nie banglała. Najlepiej podmienić cewke i sprawdzić.
#32
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2011 - 11:06
teraz jest igla

#33
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2011 - 11:14
Zgadza sie. Dla tego od razu proponowalem podmiane cewki na inna, najlepiej nowa. Mozesz ja kupic w sklepie, podlaczyc i sprawdzic. Jak nie to to oddasz do sklepu, mas zna to 7 dni. Ja mialem problem zaraz po zalozeniu gazu, mama BRC sequent 56. Wszysko bylo ok, do puki nie dodawalem gazu ostrzej. Zaczynal wowczas szarpac autem. Okazalo sie ,ze cewka byla do wywalenia, bo miala widoczne slady przebic obok otworow do srub. Dodatkowo wymienilem pokrywy zaworow na alu (pozbylem sie tym sammym oleju ze swiec), wymienilem swiece na NGK i zmienilem kable na nowe BOSCH.
teraz jest igla
U tego człowieka możesz kupić cewke i przewody, ma beru w rozsądnych pieniądzach. Mam już je od roku i wsio ok.
#34
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2011 - 11:17

#35
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2011 - 19:44



panowie stwierdzili ze owszem b.dobrze ze zmienilem kable i świece na nowe ale najwazniejsze to dobre ustawienie instalacji...

#36
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2011 - 18:01
Ja też mam podobną zagadkę tyle tylko, że to nie 3.0 silniczek ale 2.0... gaz od 2 m-cy..,swiece nowe,przewody nowe, filtr powietrza też wymieniony a szarpanie pojawia się przy ok. 4000 tyś i wyżej ale przy prędkościach ok 140 - 150... wcześniej nie zauważałem bo niższe biegi do końca prawie domykałem i nie było takich objawów...
Wielozawór : BRC Europa
Reduktor : Stefanelli GEO
System wtrysku : ESGI 2
Listwa wtryskowa : OMVL
Dzięki za wszelkie rady...
Pozdrawiam
#37
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2011 - 22:20
#38
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2011 - 23:28
wg mnie reduktor się nie wyrabia i ciśnienie gazu spada zanadto
Przecież pisze że na niższych biegach tego nie ma...
#39
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2011 - 07:09
Przecież pisze że na niższych biegach tego nie ma...
Jezu...napisał


#40
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2011 - 22:20
Przecież pisze że na niższych biegach tego nie ma...
na niższych biegach nie wykorzystuje się pełnej mocy silnika przez dłużej niż kilka sekund, więc parownik nie zdąży "wypruć sobie żył"
Jezu...napisał
(PISZE to się na tablicy)
. Sorry, ale mam alergię na ten wyraz.
chyba trochę przesadzasz - to zdanie jest w zasadzie poprawne (brakuje jedynie przecinka). Pisze się na tablicy, a na forum już nie?