

Wymiana amortyzatorów tylnych NIVO
#21
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2012 - 01:16
Uwa na amory MONROE z allegro z Łodzi, gość oferuje pompowane pasujące do omegi, ale nie do nivo, tylko pod kompresor. Do Omegi trzeba GM.
#22
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2012 - 01:25
#23
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2012 - 19:25
Różnica długości/grubości gwintu, czy co?Sedan ma inne mocowanie niż kombi, nie są zamienne, nie da rady podpasować, inny uchwyt na piaście.
A długość amorków jest taka sama?
Pytam gdyż oglądając zdjęcia w necie wyglądają bardzo podobnie.
Dzięki!Do Omegi trzeba GM.
A poza GM żadne inne?
#24
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2012 - 20:52
tylko kup GM i takie jak trzeba
#25
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2012 - 21:08
Kto ma kasy raczej nie kombinuje a te amorki kosztują fortunne- koło 1000złjak chcesz żeby było dobrze to nie kombinuj
tylko kup GM i takie jak trzeba
Znajomi mi może przywieźć nowe amorki GM nivo z Holandii ale do sedana (mam kombi) w połowie cenie co tutaj kosztują najtańsze amorki GM do kombi.
#26
OFFLINE
#27
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2012 - 21:50

[B]
#28
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2012 - 21:57
Kto ma kasy raczej nie kombinuje a te amorki kosztują fortunne- koło 1000zł
Znajomi mi może przywieźć nowe amorki GM nivo z Holandii ale do sedana (mam kombi) w połowie cenie co tutaj kosztują najtańsze amorki GM do kombi.
nie chodzi o kase tylko proste i dobre rozwiązanie
daj zwykłe, a jak przyjdzie czas (kasa) to zapodasz nivo
#29
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2012 - 22:56
#30
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2012 - 19:59
To znaczy??? Gdzież indziej niż na aledrogo? Tam do tej pory widziałem najtańsze GM za około 900zł.nivo GM idzie kupić za 600 zł komplet tylko trzeba się tochę postarać.
Za 600 zetów bym kupił bo za te od sedana mam zapłacić 500 a musiałbym z nimi kombinować.
#31
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2013 - 10:16
#32
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2013 - 10:56
Witam.Czy załączanie pompy przy każdorazowym przekreceniu kluczyka świadczy o nieszczelności układu nivo?Wymieniłem jeden z amortyzatorów i wlazłem pod auto w celu sprawdzenia czy działa.Po kilkudziesięciu sekundach od przekręcenia kluczyka pompka furczy i obydwa amorki idą w górę.Powtarzam czynność za 10 minut-taka sama sytuacja.Nie wiem,czy auto siada jak jest wyłączony zapłon,czy to samo może się dziać podczas jazdy?Przy okazji,kupiłem uzywane amorki Delphi,sprzedający twierdzil,że to z Omegi B 95`.Żadnych problemów przy montażu.Czy ktoś z was ma info,że ta marka marka mogła iść na pierwszy montaż w we wczesnych rocznikach Omegi B,czy raczej mam domniemać,że zostały wymienione już w trakcie użytkowania auta.z którego zostały zdjęte?
Gdzieś jest nieszczelność, sprawdził bym zawór zwrotny na pompie.
#33
OFFLINE
#34
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2013 - 14:16
No tak,to wiem,że GM to nie jest,ale sotkałem się z innymi podzespołami Delphi(pompa wspomagania,alternator) tego producenta wiec myślałem,że może szły na pierwszy montaż we wcześniejszych rocznikach Omegi B.obstawiałbym też że te amorki wcale nie są oryginalne
Gdzieś tu pisano,że przy nieszczelności pompa cały czas by dobijała powietrze?Gdzieś jest nieszczelność, sprawdził bym zawór zwrotny na pompie.
#35
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2013 - 08:39
#36
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2013 - 10:30
może nie cały czas ale przez większośćGdzieś tu pisano,że przy nieszczelności pompa cały czas by dobijała powietrze?


Wczasy nad morzem? Zapraszam http://kaczor.afr2.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/domkikaczor
#37
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2013 - 12:38
może nie cały czas ale przez większość
Przerabiałem to teraz u siebie, kupiłem "nowy" kompresorek i chwile pompuje i jest spokój, co jakiś czas na postoju włączy się na kilka sekund i dalej luz
Znaczy tak ma być czy jest przedmuch?
Hubert
#38
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2013 - 18:36
jak będzie gdzieś nieszczelność to prawie cały czas będzie pompował.Znaczy tak ma być czy jest przedmuch?
Wczasy nad morzem? Zapraszam http://kaczor.afr2.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/domkikaczor
#39
OFFLINE
Napisany 22 maja 2018 - 12:22
Witam,Panowie,pytanie:Czy gumowy kołnierz,ten podkładany od spodu budy ,powinien tymi rowkami jakby wskoczyć w otwór w karoserii?Dziś zakładałem nowy amorek,rzeczywiście wygląda to tak,jakby miał być wciśnięty w otwór w karoserii,ale na oko (wymiary) to raczej niemożliwe.Złożyłem tak,ten od spodu przyłożylem do gniazda,a od góry przełożyłem drugi,tak,by w niego wskoczył.Przyłożyłem od góry metalową podkładkę i całość skręciłem nową śrubą.Wygląda,że ułożyło się to wszystko centralnie razem z gwintowaną szpilką,natomiast jak pobujam autem to lekko chodzi w osi otworu.Tak ma być czy jednak wciśnięte w blachę i na sztywno?