Mi ostatnio przy dodawaniu gazu /tzw. wciskanie mocniejsze

Ciekawią mnie wasze objawy.... wał ten w silniku?
Napisany 28 grudnia 2011 - 20:39
Napisany 28 grudnia 2011 - 22:17
mój silnik inny niż wasze ale u mnie jak padł nie było żadnych oznak, po prostu zgasł a po odpaleniu już latał jak żyd po pustym sklepie, diagnoza, wał śmietnik i jedna korba teżmiałeś jakieś objawy? coś wcześniej niepokojącego?
Mi ostatnio przy dodawaniu gazu /tzw. wciskanie mocniejsze / przy 1600-1900 słychać jakby tarcie, delikatne gdzieś z przodu. Na luzie jak sprawdzałem czy to turbo - to poza jej gwizdem nic nie słyszałem...
Ciekawią mnie wasze objawy.... wał ten w silniku?
Napisany 29 grudnia 2011 - 14:42
Napisany 29 grudnia 2011 - 16:42
raczej wada odlewu bo korba pękła w strasznie nietypowy sposób, a stało się to przy prędkości 30 km/h turlałem się za ciężarówką i nagle zapaliły mi się kontrolki ładowania i smarowania i obrotomierz zdechłoszesz w mortę, zmęczenie materiału?
zbyt duże obciążenie?
Napisany 29 grudnia 2011 - 16:59
Napisany 29 grudnia 2011 - 17:54
Napisany 29 grudnia 2011 - 18:27
no moja tak padła ponad 300 km od domuprzerypane... a weź tak jak padnie to podczas wyjazdu z familią jakieś kilkset km od chaty....
Napisany 29 grudnia 2011 - 20:46
Napisany 29 grudnia 2011 - 21:01
panewki oprócz tej stan idealny, oryginały, wał prosty sprawdzany po uszkodzeniu, z wieloma mechanikami rozmawiałem, którzy zajmują się remontami silników i wszyscy postawili na wadęInnymi slowy korba pekajac od dolu do gory wzdluz to od walu (np skrzywienie walu, uszkodzenie czesci panewek glownych
Napisany 29 grudnia 2011 - 21:06
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Napisany 29 grudnia 2011 - 21:47
nic z tych rzeczy silnik pracował z tą korbą pękniętą bez panewki i o dziwo nawet ciśnienie oleju było na tyle wysokie że kontrolka się nie świeciłaa tłok nie stanął , bo wygląda to tak jak gdyby tłok nagle stanął a czop wału naciskając na korbowód rozłupał go na dwie części , a może pokrywa stopy korbowodu się poluzowała , hmm ciekawe
Napisany 31 grudnia 2011 - 21:28
Napisany 01 stycznia 2012 - 20:54
juz wiem, że 2.2 odpada. Szok, jaka lipa te silniki.
Napisany 07 marca 2012 - 22:42
Napisany 09 lutego 2013 - 16:54
Napisany 06 marca 2014 - 14:43