Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

F1 Sezon 2011


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
210 odpowiedzi na ten temat

#121 OFFLINE   koles43

koles43

    została babcia i C5

  • 470 postów
  • Dołączył: 11-10-2008
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 16 lutego 2011 - 19:44

To jest najbardziej wk....ca wiadomość jak dla mnie.

Niemiec Nick Heidfeld zastąpi Roberta Kubicę w stajni Lotus Renault. To już oficjalne oświadczenie tego teamu, które potwierdza wcześniejsze spekulacje w mediach. O wyborze niemieckiego pilota zdecydowały przede wszystkim jego doskonałe rezultaty w czasie testów bolidu R-31 w Hiszpanii.
Sam Heidfeld, który był już wcześniej partnerem Kubicy w ekipie BMW Sauber, podkreśla, że jest mu przykro, iż siada za kierownica R-31 z powodu wypadku tego ostatniego - przyznaje jednak, że to dla niego szansa na dalszą karierę.

#122 OFFLINE   koles43

koles43

    została babcia i C5

  • 470 postów
  • Dołączył: 11-10-2008
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 18 lutego 2011 - 22:25

I DZIEŃ TESTÓW (Barcelona): Vettel przed Alonso

Pierwszy dzień zajęć na torze Circuit de Catalunya nie należał do udanych dla teamu z Enstone. Rano Nick Heidfeld wykonał kilka treningowych pit-stopów, natomiast po południu za kierownicą R31 miał zasiadać Witalij Pietrow. Jednakże z powodu usterki oprogramowania systemu KERS, Rosjanin wyjechał na tor późnym popołudniem i przejechał zaledwie 20 okrążeń toru w Montmelo. Nick'uś się pokazał za.....

WYNIKI I DNIA TESTÓW:

1. Sebastian Vettel, Red Bull, 1:24.374
2. Fernando Alonso, Ferrari, 1:25.485
3. Jaime Alguersuari, Toro Rosso, 1:25.638
4. Kamui Kobayashi, Sauber, 1:25.641
5. Jenson Button, McLaren, 1:26.365
6. Paul di Resta, Force India, 1:26.575
7. Rubens Barrichello, Williams, 1:26.912
8. Michael Schumacher, Mercedes GP, 1:27.512
9. Narain Karthikeyan, HRT, 1:28.393
10. Heikki Kovalainen, Lotus, 1:30.065
11. Jerome D’Ambrosio, Virgin, 1:30.950
12. Witalij Pietrow, Renault, 1:35.174
13. Nick Heidfeld, Renault, 1:44.324

#123 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 19 lutego 2011 - 10:53

panowie co tam u robeta słuchać bo ostatnio nie śledze TV ani radyjka...

#124 OFFLINE   bombka

bombka
  • 177 postów
  • Dołączył: 30-01-2010

Napisany 19 lutego 2011 - 11:03

Wraca do zdrowia,przenieśli go na ortopedie z OIOMU.
Jak na razie wszystko idzie dobrze,dzisiaj o 15.30 ma być wywiad z menadżerem Roberta na tvn24.

#125 OFFLINE   koles43

koles43

    została babcia i C5

  • 470 postów
  • Dołączył: 11-10-2008
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 19 lutego 2011 - 19:46

WYNIKI II DNIA TESTÓW:

1. Sebastian Vettel, Red Bull, 1:23.315
2. Jaime Alguersuari, Toro Rosso, 1:23.519
3. Fernando Alonso, Ferrari, 1:23.978
4. Rubens Barrichello, Williams, 1:24.008
5. Nick Heidfeld, Renault, 1:24.242
6. Kamui Kobayashi, Sauber, 1:24.243
7. Nico Rosberg, Mercedes GP, 1:24.730
8. Jenson Button, McLaren, 1:24.923
9. Paul di Resta, Force India, 1:25.194
10. Heikki Kovalainen, Lotus, 1:26.421
11. Witalij Pietrow, Renault, 1:26.884
12. Vitantonio Liuzzi, HRT, 1:27.044
13. Timo Glock, Virgin, 1:27.242
14. Ricardo Teixeira, Lotus, 1:31.584

#126 OFFLINE   Tobiasz86

Tobiasz86
  • 207 postów
  • Dołączył: 14-03-2009
  • Skąd: RKR
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 lutego 2011 - 20:20

dziś już zdecydowanie lepiej, bo wczoraj była katastrofa, może co testowali...

#127 OFFLINE   Genas

Genas

    Już nigdy nie kupię Omegi

  • 1 247 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Göppingen
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 lutego 2011 - 22:29

To jest najbardziej wk....ca wiadomość jak dla mnie.

Niemiec Nick Heidfeld zastąpi Roberta Kubicę w stajni Lotus Renault. blablabla...


No trudno, Kubica ma to na własne życzenie. Jak dla mnie jest nie odpowiedzialnym gówniarzem. Inaczej tego nazwać się nie da. Wcale bym się nie zdziwił, że pomimo powrotu do zdrowia będzie to jego koniec w F1.

 


#128 OFFLINE   bombka

bombka
  • 177 postów
  • Dołączył: 30-01-2010

Napisany 19 lutego 2011 - 23:00

No trudno, Kubica ma to na własne życzenie. Jak dla mnie jest nie odpowiedzialnym gówniarzem. Inaczej tego nazwać się nie da. Wcale bym się nie zdziwił, że pomimo powrotu do zdrowia będzie to jego koniec w F1.

Jakieś konkrety,chyba Cię nieco poniosło,nawet jakby to był jego koniec w F1 to nie masz prawa wyzywać Go od gówniarzy,czy On broni Ci robić jakiś rzeczy,czy zawdzięcza Ci coś,czy jest twoją własnością?........nie!!!!!!!! ,więc jakim prawem oceniasz jego postępowanie?,robił to co kocha,i za to go cenię.
I wiesz co????.....jak wróci do zdrowia to dalej będę mu kibicował w rajdach i F1(i w czym tam jeszcze by nie startował),bo to kierowca z krwi i kości i takie ryzyko ponosi,n ie wytrzymujesz presji to nie oglądaj takich sportów.
Zajmij się bierkami,wyjdzie Ci na zdrowie.

#129 OFFLINE   Szopen

Szopen

    Zagazować cały świat !

  • 451 postów
  • Dołączył: 28-02-2007
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 lutego 2011 - 23:07

Jak dla mnie jest nie odpowiedzialnym gówniarzem. Inaczej tego nazwać się nie da.


o taak, on ma tylko w f1 jezdzić .. tylko wygrywać .. bo jak nie to skonczy się kubicomania ..

Takie gadanie mnie ostro wkur.....
Rajdy to jego życie. Po prostu to kocha. Nie nam to oceniać co było dobre a co złe. Sam mówił, że rajdy pomagają mu w ściganiu się w F1. Mam nadzieje, że dalej będzie jezdził w rajdach jak i w F1.
Wypadek to był nieszczęśliwy zbieg okoliczności ...

#130 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 20 lutego 2011 - 12:03

Genas trochę cie poniosło...
a jak w drodze do na zlot się coś komuś stanie (oczywiście nikomu nic złego nie życzę), ... to też będziesz wyzywał od gówniarzy???
jak widać typowe dla naszego narodu - jak jest dobrze to wszyscy klaskają...
jak jest źle to... się większość odwraca...

robert wyjdzie z tego i będzie sprawny fizycznie... czy wróci do F1 zalezy od wyników ....
oby tylko to nie odcisnęło piętna na jego psychice

#131 OFFLINE   marek_kloss

marek_kloss

    ......

  • 4 923 postów
  • Dołączył: 09-02-2008
  • Skąd: 3-mia-100/ Pruszcz Gd.
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 lutego 2011 - 12:43

No trudno, Kubica ma to na własne życzenie. Jak dla mnie jest nie odpowiedzialnym gówniarzem

Genas powiedz mi proszę gdzie on ma się nauczyć jeździć samochodem ( prowadzić prawidłowo bolid ) ?? na jakim torze są tak zmienne warunki jak nie na ulicy i tego typu rajdach .Widziałeś jakie panowały tam warunki , Gdzie takie same można znaleźć na torze ?? , jak są złe to zaraz są przerywane zawody , zobacz na innych kierowców F1 którzy startują w podobnych imprezach i co im to daje .

Gdyby Robert nie jeździł w rajdach to oprócz toru nie ma gdzie trenować tak zmiennych warunków i powierzchni , tym samym ćwiczy swoje umiejętności. To że doszło do wypadku , to inna sprawa . W tym miejscu mógł się rozbić kto inny trafiło na Roberta

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#132 OFFLINE   Soseq

Soseq

    Black is beautiful :)

  • 3 425 postów
  • Dołączył: 15-01-2007
  • Skąd: Katowice / Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 lutego 2011 - 17:34

Grand Prix Bahrajnu odwołane

Bernie Ecclestone oficjalnie potwierdził, że zaplanowany na drugi weekend marca, inauguracyjny weekend wyścigowy sezonu 2011 w Bahrajnie został odwołany.

Organizatorzy zdecydowali o anulowaniu wydarzenia w związku z trudną sytuacją polityczną w kraju. Odwołanie Grand Prix w królestwie położonym w Zatoce Perskiej oznacza, że start sezonu zostanie odroczony do 27 marca - wyścigu o GP Australii.

„Poczuliśmy, że na chwilę obecną najważniejsze dla kraju jest skupienie się na bieżącym interesie narodowym” - mówił oficjalny następca tronu i główny dowódca sił zbrojnych Bahrajnu, Salman bin Hamad bin Isa Al Khalifa.

Póki co, decyzja w sprawie wyznaczenia nowego terminu wyścigu nie została podjęta.

żródło: formula1.pl

to przyjdzie nam poczekać dłużej na rozpoczęcie sezonu

Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013

II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin


#133 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 21 lutego 2011 - 17:47

żródło: formula1.pl

to przyjdzie nam poczekać dłużej na rozpoczęcie sezonu


w tym sezonie odbędzie się tylko parę wyścigów...wszyscy czekają na KUBICE:D:D

#134 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 21 lutego 2011 - 21:11

a KUBITZA wróci i wygra wszystkie nieodwołane wyścigi...

#135 OFFLINE   koles43

koles43

    została babcia i C5

  • 470 postów
  • Dołączył: 11-10-2008
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 22 lutego 2011 - 00:52

Testy w Barcelonie, dzień 4: Nick pokonał dystans wyścigu

Ostatniego dnia przedsezonowych testów w Barcelonie, za kierownicą R31 ponownie zasiadł Nick, a zespół dokonał podsumowania wyników wszystkich dotychczasowych sesji.

Kierowca: Nick
Samochód: R31-01
Najszybsze okrążenie: 1:23.657
Pozycja: 4
Łączna ilość okrążeń: 95

Czego się dzisiaj dowiedzieliśmy:
- Na bolidzie zamontowano dzisiaj nowe przednie skrzydło. Aby ocenić jego skuteczność, członkowie zespołu wykonali mapowanie wybranych elementów aerodynamicznych. Pierwsze oceny wypadły bardzo pomyślnie.
- Team przeprowadził dzisiaj pierwszą pełną symulację wyścigu. Wszyscy byli bardzo zadowoleni, bo bolid z pełnym bakiem dobrze sprawował się na torze.

#136 OFFLINE   Soseq

Soseq

    Black is beautiful :)

  • 3 425 postów
  • Dołączył: 15-01-2007
  • Skąd: Katowice / Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 lutego 2011 - 18:36

Kubica rozpoczyna rehabilitację
Ze szpitala w Pietra Ligure, gdzie cały czas przebywa Robert Kubica, napływają kolejne pozytywne wieści o stanie Polaka.

We wtorek lekarze opiekujący się kierowcą F1 poinformowali, że jego stan jest całkiem dobry, a proces rehabilitacji już się rozpoczął.

„On nie potrzebuje już intensywnej opieki, więc rozpoczął proces rehabilitacji” mówił dr Igor Rossello, który operował zmiażdżoną dłoń Polaka jako pierwszy. „Przebywa teraz w swojej własnej dużej sali, gdzie ma zapewniony możliwie największy komfort. Już rozpoczął delikatne ćwiczenia dłoni, lekko poruszając palcami.”

„Może delikatnie poruszać palcami i już ma delikatne czucie w ręce. To co jest bardzo ważne, to fakt że nie ma oznak infekcji, co jest główną obawą.”

„Widziałem go dzisiaj rano o 8:30. Trzyma się całkiem dobrze, a jego stan jest pozytywny biorąc pod uwagę to co przeszedł. Dobrą wiadomością jest to, że nie ma komplikacji po operacjach jakie niedawno przeszedł.”

„Nie odczuwa już bólu, a jego kondycja psychiczna jest całkiem dobra. Już nie może doczekać się rehabilitacji.”

Dr Rossello zapytany o czas pobytu Roberta Kubicy w szpitalu, odparł: „Ciężko powiedzieć. Przez następnych kilka tygodni pozostanie tutaj, tak abyśmy mogli monitorować jego stan. Podczas tego okresu nadal istnieje ryzyko infekcji i innych komplikacji, więc co kilka dni będzie musiał mieć zmieniane opatrunki na ręce. Po dwóch tygodniach ocenimy jaki będzie następny krok.”


kilka pozytywnych informacji

Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013

II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin


#137 OFFLINE   Nowicjusz19

Nowicjusz19
  • 27 postów
  • Dołączył: 11-06-2010
  • Skąd: Kędzierzyn-koźle

Napisany 22 lutego 2011 - 20:33

Yeah niech nam Robert zdrowieje i to szybko :)
:dziura:

#138 OFFLINE   Soseq

Soseq

    Black is beautiful :)

  • 3 425 postów
  • Dołączył: 15-01-2007
  • Skąd: Katowice / Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 marca 2011 - 13:05

ciekawy wywiad z Charlie Whiting'iem opisujący zmiany na sezon 2011

Formuła 1 powoli wkracza w kolejny sezon, podczas którego wprowadzonych zostało sporo zmian. Charlie Whiting delegat techniczny FIA oraz dyrektor wyścigów F1 w obszernym wywiadzie wyjaśnia jak działać będzie ruchome tylne skrzydło oraz podsumowuje pozostałe zmiany na sezon 2011.

Ważną wiadomością przed zbliżającym się sezon okazała się zasada dotycząca ruchomego tylnego skrzydła. Jeżeli dobrze to rozumiemy, system pracuje w następujący sposób: jest siłownik, który porusza płatem tylnego skrzydła; ten siłownik jest sterowany przez kierowcę F1 i jest uruchamiany na przyzwolenie kontroli wyścigu. Jak kontrola wyścigu reguluje tę procedurę?
Charlie Whiting: Przy każdym skrzydle znajduje się siłownik, który cały czas jest pod kontrolą kierowcy, niemniej może zostać użyty tylko wtedy kiedy pokładowa elektronika (standardowe ECU [Centralna Jednostka Sterująca] FIA) powiadomi kierowcę, że może go użyć.”

„Odległość do bolidu z przodu zostanie sprawdzona przed prostą, na której system może być aktywowany, gdy bolid z tyłu traci mniej niż sekundę (która będzie sprawdzana przez pętle czasowe zainstalowane na torze), wtedy kierowca otrzyma sygnał, że jego system jest uzbrojony, niemniej będzie mógł go użyć jedynie wtedy gdy przekroczy wyznaczony punkt na prostej. Ten punkt prawdopodobnie będzie znajdował się 600 metrów przed punktem hamowania do następnego zakrętu, niemniej to może zostać dostrojone według danych zebranych podczas testów i treningów.”

Czym spowodowane było wdrożenie tej zasady?
„To była propozycja złożona do FIA przez zespoły, mająca na celu poprawę możliwości wyprzedzania, tak, aby zbytnio nie ułatwiać go. FIA zawsze z przychylnością wysłuchuje sugestii mających na celu poprawę spektaklu, a my dostrzegliśmy rozwiązanie, które zadowoli zarówno zespoły, jak i kibiców.”

Czy nie obawiasz się, że to wprowadzi zamieszanie wśród kibiców?
„Nie ma powodu, aby sądzić, że wprowadzi to zamieszanie wśród kibiców. Praca skrzydła tak jak została opisana powyżej jest prosta, na torze będą znajdowały się oznaczenia (linie), które będą wskazywały obszar, w którym odległość bolidów jest mierzona oraz linie w poprzek toru, gdzie kierowcy będą mogli swój uzbrojony system uruchomić. Co więcej, do telewizji będzie wysyłany sygnał za każdym razem, gdy system jest uzbrojony i zostanie to wyświetlone widzom.”

Nie poruszają ciebie komentarze, że kontrola wyścigu będzie wpływać na wynik wyścigu?
„Jak wyjaśniłem powyżej, kontrola wyścigu nie ma wpływu na wynik wyścigu. Bolidy po prostu muszą znaleźć się sekundę za innym bolidem, system zostanie uzbrojony automatycznie i kierowca może użyć go we wcześniej zdefiniowanej strefie. Nie ma możliwości, aby kontrola wyścigu mogła tutaj coś wprowadzać.”

Jak powstrzymać kierowców, przed jazdą tuż za liderem, aby na ostatniej prostej go wyprzedzić?
„Jeżeli bolid jest wstanie znaleźć się sekundę za liderem wchodząc w ostatni zakręt ostatniego okrążenia mało prawdopodobne jest, że uda mu się wyprzedzić przed linią końcową. Jeżeli bolid jest w stanie znaleźć się w odległości jednej sekundy od innego bolidu, kierowca będzie miał otwartą okazję bez względu na relatywne pozycje wyścigowe.”

Jak ta aktywacja/ czynność wpłynie na prędkość bolidu? Czy prawdą jest, że nastąpi wzrost prędkości o 6 -7 km/h lub więcej?

„Z symulacji, które do tej pory wykonaliśmy różnica między bolidem bez i z aktywnym DRS (System Redukcji Oporu- ruchome tylne skrzydło) będzie wynosić około 10 -12 km/h pod koniec prostej.”

Czy rozważaliście problem z niezawodnością? Wszystkie systemy elektroniczne czasem psują się?
„Napisaliśmy oprogramowanie, które pozwala kierowcy ‘nadpisać’ system, gdy dla przykładu pomiar odległości z jakiegoś powodu zawiedzie. Ta procedura będzie jedynie możliwa do wykorzystania, gdy zespół dostanie określone instrukcje do jej wykonania od dyrektora wyścigu. Będą wysokie kary za bezpodstawne użycie jej.”

Kiedy dokonacie ostatecznego wyboru co do kształtu nowego systemu?
„Po zebraniu informacji, których potrzebowaliśmy podczas ostatniego testu, powinniśmy uporać się z tym w ciągu najbliższych dni, w trakcie których poinformujemy zespoły.”

Czy FIA przeznaczy sesję testową na rozwój nowego systemu?
„To było poddane dyskusji, ale decyzja jeszcze nie zapadła. Przedyskutujemy możliwość wykorzystania sesji treningowej w Melbourne z ekipami na dzień przed pierwszym treningiem.”

Jak ruchome tylne skrzydło wpłynie na KERS?
„DRS nie wpłynie na system KERS w żaden sposób, ten ostatni może zostać użyty przez kierowców w każdej chwili, kierowca jadący z tyłu może oczywiście użyć obu systemów, niemniej są to dwa niezależne układy.”

Jak sądzisz, jak nowe zasady wpłyną na prowadzenie auta, a w szczególności jak wpłyną na opony, mając na uwadze, że jest to pierwszy sezon dla Pirelli?
„Sądzimy, że będzie to miało znikomy wpływ lub w ogóle go nie będzie na opony, gdyż poziom siły dociskającej powinien być na normlanym poziomie, gdy opony są obciążone bocznie. Niemniej ten czynnik będziemy mogli właściwie ocenić dopiero po jakimś czasie użytkowania nowego systemu.”

Jakie inne zmiany są przygotowane na sezon 2011?
- zakaz stosowania podwójnych dyfuzorów;
- zakaz stosowania F-ductu;
- bardziej zaostrzony test uginania się przedniego skrzydła i przedniej części podłogi;
- dodatkowa linka przy każdym kole [zabezpieczająca przed urwaniem w trakcie wypadku];
- panele ochronne załączone do monocoque’u wokół nóg kierowcy;
- dodatkowy test obciążenia każdego podwozia w punkcie pod bolidem, gdzie siedzi kierowca;
- skrzynie biegów będą musiały wytrzymać pięć zamiast czterech wyścigów;
- wprowadzenie zasady 107 %, stanowiących minimum kwalifikacyjne.


Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013

II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin


#139 OFFLINE   yayacek

yayacek
  • 29 postów
  • Dołączył: 31-03-2010

Napisany 20 marca 2011 - 20:36

Nie mogę się doczekać początku sezonu.
A ***** Kubica będzie oglądał wszystko w TV. I po co było się popisywać i bawić się w rajdy?! Nieprofesjonalne podejście i gówniarstwo - lubiłem chłopa ale niestety pokazał, że ma gdzieś cały zespół i inzynieów.

#140 OFFLINE   Szopen

Szopen

    Zagazować cały świat !

  • 451 postów
  • Dołączył: 28-02-2007
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 marca 2011 - 20:47

Nie mogę się doczekać początku sezonu.
A ***** Kubica będzie oglądał wszystko w TV. I po co było się popisywać i bawić się w rajdy?! Nieprofesjonalne podejście i gówniarstwo - lubiłem chłopa ale niestety pokazał, że ma gdzieś cały zespół i inzynieów.



Kocham takie komentarze !
Każdy wie co dla Roberta jest najlepsze !

hahahahaha żałosne