

Zawór trójdrożny
#81
OFFLINE
Napisany 22 maja 2008 - 11:46
#82
OFFLINE
Napisany 23 maja 2008 - 11:07
#83
OFFLINE
Napisany 23 maja 2008 - 12:23
Te opaski oryginalne( sciskasne) sa naprawde najlepszymi opaskami, trzeba tylko do nich miec albo specjalen kleszcze albo długie szczypce, wymiana na skręcane to raczej porażka, nigdy tak nie trzymaja jak ściskane.
dokladnie :bigok: te skrecane to badziew szczegolnie jak polskie kupisz
#84
OFFLINE
Napisany 23 maja 2008 - 15:00
#85
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2008 - 17:26
http://www.opel-shop...roducts_id=1488
Czy dać sobie spokój i kupić drugi oryginalny

#86
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2008 - 19:02
To powiedzcie mi proszę czy jest sens pakować cos takiego (już kupiłem a teraz czytam jak to jest z zamiennikami :bad: )
http://www.opel-shop...roducts_id=1488
Czy dać sobie spokój i kupić drugi oryginalny:
jak chcesz za 3 miechy wymieniac to wloz zamiennik

#87
OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2008 - 21:39

U mnie zamiennik wytrzymał właśnie 3 miesiące

#88
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2008 - 12:00
dokładnie, Beast dobrze pisze
U mnie zamiennik wytrzymał właśnie 3 miesiące
jak chcesz za 3 miechy wymieniac to wloz zamiennik
Poszedłem za głosem rozsądku i kupiłem właśnie oryginalny zawór a tamto

Dzięki za słuszna radę

#89
OFFLINE
Napisany 13 marca 2009 - 12:31

Mam do wymiany ten zawór, i najpierw chciałbym popatrzeć na to i poczytać więcej o tym, zanim sam się wezmę za wymianę.
#90
OFFLINE
Napisany 16 marca 2009 - 23:14
Panowie dokąd idzie wężyk podcisnienia z zaworu trójdrożnego bo u mnie dosłownie sobie wisi jak by był przecięty pękniety albo upalony musi byc przeciez drugi koniec tego wężyka jesli moge prosic to jakies foto pomocnicze
Pozdro
#91
OFFLINE
Napisany 16 marca 2009 - 23:19
Witam
Panowie dokąd idzie wężyk podcisnienia z zaworu trójdrożnego bo u mnie dosłownie sobie wisi jak by był przecięty pękniety albo upalony musi byc przeciez drugi koniec tego wężyka jesli moge prosic to jakies foto pomocnicze
Pozdro
wchodzi w sciane grodziowa pomiedzy rurkami nagrzewnicy
#92
OFFLINE
Napisany 28 marca 2009 - 21:11
zrobiłem kilka fotek :
1.
Między węzami które idą do nagrzewnicy znalazłem trójnik od wężyków podciśnienia zaznaczyłem go na czerwono do tego trójnika dochodzą wężyki od regulatora ciśnienia paliwa zaznaczyłem go na niebiesko i drugi który idzie do zasobnika podciśnienia nr 2 na schemacie w Sam Naprawiam str 271
dodam że ze sciany grodziowej wychodzi gumowy wężyk (taki jak widać na zdjęciu) a w niego wchodzi trójnik

2.
Na tym zdjęciu kolor trójnik, kolor wężyk do regulatora ciśnienia paliwa, kolor wężyk wychodzący ze ściany grodzowej w który wchodzi trójnik a kolor zółty najprawdopodobniej wejście przez ścianę grodziową dla wężyka od zaworu trójdrożnego

Czy może mi ktoś potwierdzić czy to jest to miejsce gdzie powinien wchodzić weżyk podciśnienia z zaworu trójdrożnego, pytam poniweaż niema tam innego jakiegoś wgłębienia, wystajacego węża itp.
Pozdro
#93
OFFLINE
Napisany 28 marca 2009 - 21:28
Witam dziś zaczynam dochodzic gdzie powinien wchodzić ten wężyk od podciśnienia z zaworu trójdrożnego
zrobiłem kilka fotek :
1.
Między węzami które idą do nagrzewnicy znalazłem trójnik od wężyków podciśnienia zaznaczyłem go na czerwono do tego trójnika dochodzą wężyki od regulatora ciśnienia paliwa zaznaczyłem go na niebiesko i drugi który idzie do zasobnika podciśnienia nr 2 na schemacie w Sam Naprawiam str 271
dodam że ze sciany grodziowej wychodzi gumowy wężyk (taki jak widać na zdjęciu) a w niego wchodzi trójnik
2.
Na tym zdjęciu kolor trójnik, kolor wężyk do regulatora ciśnienia paliwa, kolor wężyk wychodzący ze ściany grodzowej w który wchodzi trójnik a kolor zółty najprawdopodobniej wejście przez ścianę grodziową dla wężyka od zaworu trójdrożnego
Czy może mi ktoś potwierdzić czy to jest to miejsce gdzie powinien wchodzić weżyk podciśnienia z zaworu trójdrożnego, pytam poniweaż niema tam innego jakiegoś wgłębienia, wystajacego węża itp.
Pozdro
do regulatora cisnienia paliwa nie idzie zadne podcisnienie. na wyjsciu z regulatora jest waz od krokowca. Jesli chodzilo ci o zawor par paliwa (EVAP) to do niego idzie waz z nadkola (i dalej przez filtr do zbiornika) a drugi idzie do plastiku z napisem ECOTEC.
ten trojnik ktory narysowales to wejscie w kabine z puszki podcisnien i odejscie do zaworu multiram przed silnikiem. wyjjscie pod zawor trojdrozny jest nizej w tej gumie miedzy rurkami
#94
OFFLINE
Napisany 29 marca 2009 - 22:18
Dzis zrobiłem kilka zdjęć
ten zaznaczony na niebiesko dochodzi tu

a czerwono zaznaczyłem to do czego dochodzi kupując regulator ciśnienia paliwa w ASO to było to
a ten drugi węzyk podciśnienia dochodzi tu zaznzczyłem na czerwono

atu niema napisu ECOTEC

sprawdzając dzis dokładnie gdzie może wchodzić węzyk od zworu trójdrożnego nigdzie nie znalazłem miejsca gdzie może on wchodzic przez ścianę grodziowa
natomiast tam gdzie napisał Beast wyjjscie pod zawor trojdrozny jest nizej w tej gumie miedzy rurkami tam dokładnie nic niema i tu foto oprucz tego miejsca zaznaczonego na żółto

czy może mi ktoś wskazać konkretne miejsce gdzie powinien wchodzić wężyk podciśnienia z zaworu trójdroznego
Pozdro i Dzięki
#95
OFFLINE
Napisany 29 marca 2009 - 22:35

jutro zrobie ci zdjecie jak bede w garazu jak to wyglada
#96
OFFLINE
Napisany 29 marca 2009 - 22:36
i dzięki z góry Beast czekam na fotki
A tak przy okazji gdzie znaleźć schemat posciśnienia dla MV6
Pozdro
#97
OFFLINE
Napisany 31 marca 2009 - 12:49
Tak posiadam kilme
i dzięki z góry Beast czekam na fotki
A tak przy okazji gdzie znaleźć schemat posciśnienia dla MV6
Pozdro
dolny waz podcisnienia idzie do zaworu.
#98
OFFLINE
Napisany 31 marca 2009 - 20:08
Beast czy możesz mi powiedzieć dokąd idzie górny wąż podciśnienia, czy tam gdzie mój ???
A czy szukając drugiego końca wężyka podcisnienia od zaworu trójdrożnego w kabinie można jakoś bez demontażu calego kokpitu
Panowie proszę o jakieś wskazówki
Pozdro
#99
OFFLINE
Napisany 31 marca 2009 - 22:55
Witam
Beast czy możesz mi powiedzieć dokąd idzie górny wąż podciśnienia, czy tam gdzie mój ???
A czy szukając drugiego końca wężyka podcisnienia od zaworu trójdrożnego w kabinie można jakoś bez demontażu calego kokpitu
Panowie proszę o jakieś wskazówki
Pozdro
w kabinie widac spokojnie bez demontazu gdzie wchodzi - poloz sie w nogach pasazera. a gorny waz idzie od puszki podcisnien i dalej do zaworu przed silnikem jak na schemacie
#100
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2009 - 14:12