

Zawór trójdrożny
#61
OFFLINE
Napisany 07 października 2007 - 16:41
#62
OFFLINE
Napisany 07 października 2007 - 16:50
#63
OFFLINE
Napisany 07 października 2007 - 16:57
Skoro ktoś wywalił zawór i włożył rurkę to nagrzewnica powinna być cały czas zasilana. Być może jest przy nagrzewnicy jeszcze jakaś klapa i dzięki niej pozostała Ci regulacja ogrzewania? Tak czy inaczej zawór powinien być. Zwykły, z dwoma króćcami chyba jest sporo tańszy od tego z trzema (przy klimie taki właśnie jest).
#64
OFFLINE
Napisany 08 października 2007 - 15:11

#65
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2008 - 00:02
#66
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2008 - 00:03
A W KTÓRYM MIEJSCU JEST TEN ZAWÓR W 2.0 16V MACIE JAKIES FOTKI I PORADY JAKSPRAWDZIĆ CZY TO POWÓD UBYTKU PŁYNU BO PO CO MAM WYMIENIAC JAK TO NIE TO?
NIE KRZYCZ
a zawor masz z tylu za silnikiem w podszybiu
#67
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2008 - 00:08
#68
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2008 - 00:09
a jak z dojściem widać go z góry czy trzeba coś demontoać i jak sprawdzić czy jest ok czy nie??
u ciebie dojscie jest super. za silnikiem bedzie go widac. poogladaj dobrze weze ktore co niego dochodza. jesli maja bialy nalot to znaczy ze przepuszcza
#69
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2008 - 00:11
#70
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2008 - 09:23
Na pierwszy rzut oka nie znalazłem owego zaworu. Czy ktoś może wymieniał go już w 2.0 16v. Bo ja za silnikiem mam tylko kopułke i z aparatem zapłonowym a zaworu nie widać alno ja taki ślepy.
#71
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2008 - 09:28
#72
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2008 - 14:20
#73
OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2008 - 14:26
#74
OFFLINE
Napisany 02 lutego 2008 - 22:54

#75
OFFLINE
Napisany 15 maja 2008 - 14:56

#76
OFFLINE
Napisany 15 maja 2008 - 14:58
ja kupiłem zamiennik za 29.90zł dlatego ze jutro fure sprzedaje. samemu wymieniłem od dołu tylko trzeba mieć dobre kombinerki i najlepiej zimny silnik
w xev to bajka wymienic. sprobuj w V :bud:
#77
OFFLINE
Napisany 21 maja 2008 - 23:03
Demontaż podszybia, jedna łapa przez filtr przeciwpyłkowy ................. i już.
Spróbujcie
#78
OFFLINE
Napisany 21 maja 2008 - 23:38
Zawór nie ma na celu regulację ciepło/zimno tylko całkowite odcięcie nagrzewnicy w przypadku ustawienia klimatronica na LOW lub pokrętła ogrzewania na skrajne niebieskie położenie. Do regulacji temperatury nawiewu służą klapki na początku układu wentylacji..
Równie dobrze można wpakować zamiast zaworu rurkę łączącą odpowiednie dwa przewody a trzeci zaślepić (tymczasowe rozwiązanie) - nagrzewnica jest wrzucona w układ równolegle - więc nic jej to nie zaszkodzi a i tak przez większą część jazdy autem przez nagrzewnicę przepływa płyn - bo przecież mało kto jeździ ciągle na LOW (w każdym innym ustawieniu zawór jest otwarty).
Diesle mają zaworki dwu-drożne, benzyniaki trójdrożne i dwudrożne - przy czym te dwudrożne z benzyniaka nie pasują do diesla i odwrotnie .
To tak jak by ktoś chciał wiedzieć

P.S. W 2,5TD i 2,5DTI wymiana zaworka to 10 minut - bez rozkręcania czegokolwiek.
#79
OFFLINE
Napisany 21 maja 2008 - 23:46
#80
OFFLINE
Napisany 22 maja 2008 - 11:39