Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

popychacz hydr. a zalany olej


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
50 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   dean2

dean2
  • 59 postów
  • Dołączył: 28-09-2007
  • Skąd: Lubuskie

Napisany 28 stycznia 2008 - 22:34

ciśnienie w porzadku wiec co może jeszcze tak stukać???? wydaje mi sie ze ustaje to dopiero przy około 90stopniach denerwuje mnie to na tyle ze aż zacząłem myśleć o sprzedaży auta:(

#42 OFFLINE   dean2

dean2
  • 59 postów
  • Dołączył: 28-09-2007
  • Skąd: Lubuskie

Napisany 31 stycznia 2008 - 16:09

Panowie powiedzcie mi jeszcze czy to co widzicie na zdjeciu to duzy problem????

Dodany obrazek
Dodany obrazek

#43 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 stycznia 2008 - 21:31

Jest to duza ilosc oleju i kurzu (piachu) - prawdopodobnie wzial sie z tego ze tzw odma z pokrywy silnika pcha w dolot, co swiadczy o "pewnym przebiegu silnika" i jego "slabej" kondyncji. Problem bedzie tylko wtedy gdy nadmierna ilosc syfu zabrudzi krokowy i przepustnice (ekstremalnie dostanie do zlaczki ktora jest na zdjeciu i bedzie wariowal czujnik polozenia przepustnicy). Odpal motor i sciagnil grubsza rure z pokrywy zaworów jesli po przygazownaiu pcha tam syf , spaliny to wydluz ja i pusc pod spod auta (a otwor w dolocie zaslep szczelnie)
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#44 OFFLINE   dean2

dean2
  • 59 postów
  • Dołączył: 28-09-2007
  • Skąd: Lubuskie

Napisany 01 lutego 2008 - 07:31

no to nie ciekawie:( powiedz mi czy sadzisz ze po takich objawach (plus to nieustające stukanie nawet po wymianie popychaczy) mozesz powiedzieć ze silnik nadaje sie już do remontu??

#45 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 lutego 2008 - 10:45

taka diagnoze mozna tylko postawic po wykomnaniu podstawowych czynnosci jak: sprawdzenie cisnienia oleju manometrem, sprawdzeniu sprezania (ewentualnie proba olejowa)
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#46 OFFLINE   dean2

dean2
  • 59 postów
  • Dołączył: 28-09-2007
  • Skąd: Lubuskie

Napisany 01 lutego 2008 - 11:43

taka diagnoze mozna tylko postawic po wykomnaniu podstawowych czynnosci jak: sprawdzenie cisnienia oleju manometrem, sprawdzeniu sprezania (ewentualnie proba olejowa)


sprawdzałem ciśnienie i było dobre tak samo nie bierze oleju stan sprawdzam regularnie ogólnie silnik chodzi bardzo ładnie trzyma obroty nie szarpie nie kopci nie grzeje sie denerwuje mnie tylko to klekotanie o którym pisałem wyżej no i osad który zauwazylem

#47 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 lutego 2008 - 12:01

hmm ja u siebie zmieniłem komplet popychaczy ale to klekotanie ustaje dopiero kiedy silnik sie nagrzeje nigdy nie mialem tak ze cichły 3s czy 30s po odpaleniu czy powinienem sie bac ze tak długo to trwa??

Tez zmienialem w poprzedniej omce 2.0 16V i dalej stukalo, tylko u mnie nawet na cieplym slychac bylo 1 moze 2 a cisnienie rowniez bylo w normie.

ciśnienie w porzadku wiec co może jeszcze tak stukać???? wydaje mi sie ze ustaje to dopiero przy około 90stopniach denerwuje mnie to na tyle ze aż zacząłem myśleć o sprzedaży auta:(

Ten typ tak. Napewno przebieg tez robi swoje, ale to przypadlosc tego silnika.
Wymieniasz popychacze a reszta czesci jest stara, czyli juz troche zuzyta i moga sie juz nie dopasowac idealnie do nowych popychaczy. Moga byc walki juz troche zuzyte.

sprawdzałem ciśnienie i było dobre tak samo nie bierze oleju stan sprawdzam regularnie ogólnie silnik chodzi bardzo ładnie trzyma obroty nie szarpie nie kopci nie grzeje sie denerwuje mnie tylko to klekotanie o którym pisałem wyżej no i osad który zauwazylem

Nie przejmuj sie popychaczami, volume na 50% i w droge.

#48 OFFLINE   Renegatt

Renegatt
  • 36 postów
  • Dołączył: 08-01-2008
  • Skąd: Poznań/Coventry UK

Napisany 19 lutego 2008 - 20:02

Witam
Mi też się rozcykal popychacz w moim silniku i tez powymianie oleju z tym, że ja wlalem 0w40 mobila, auto jest dzis na noc w ASO by na zimnym sprawdzic dokladnie ale na 90% to popychacz, jak jest cieply silnik to slychac to ciszej i glownie w srodku auta :bad: , sprobuje zwrocic auto do komisu w ktorym kupilem bo niby dali jakas gwarancje na silnik na 5 tys km albo 3 miesiace. W zasadzie to auto jezdzi prawidlowo, tylko klekotanie jakos nie pasuje do mv6. Cena za remont w UK jest taka, ze taniej jest poszujac nowe auto he he.

#49 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 lutego 2008 - 17:02

Olej 5W/30 GM syntetyk + nowa pompa olejowa i przestały cykać popychacze zaworowe :yes_yes: . Dotychczas na 5W/40 cykały. Ogólnie wyższe ciśnienie powoduje też wyciszenie silnika!

#50 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 lutego 2008 - 17:11

nowa pompa olejowa

ile nowa pompa

zawór sprawdzałeś ???

#51 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 lutego 2008 - 22:10

Gachu, 313,08PLN bo Omegę mam 98r, do starszych 266,45PLN (razem z rozrządem kpl i pierdułkami dali 50 upustu na całości) . Zeszlifowany napis GM ale to widać, simmering GM :smile: . Wymieniłem pompę bo napinacz paska rozrządu jest zamocowany na występie znajdującym się na pompie a ja ten występ ukruszyłem i z lekka rzucało olejem po silniku :bmw: . Efekt: Błoga cisza i to zarówno ze strony popychaczy jak i ogólnie silnik cichszy na syntetyku (sprawdzałem z niedowierzaniem, dobrze rozgrzany silnik i praca na wolnych obrotach prawie godzinę, normalnie zaczął by cykać ale nie!). Uwaga: przyglądajcie się popychaczom. Lubią pękać dookoła tego podtoczenia na kanalik olejowy. Trzeba się dobrze przyglądać. Jak by tfu tfu pękł dookoła po całym obwodzie to kaput. Dolna część może odpaść a sam popychacz może się zklinować. Ja sam się przymierzam do ich wymiany, mimo, że nie cykają od dwóch tygodni :mrgreen: . Jestem święcie przekonany, że swoją kupiłem w "oryginale", nie wiem jak z tymi do silników przed "małym" liftem. Nie chcę robić kryptoreklamy ale zainteresowanym podam link :wink: