

popychacz hydr. a zalany olej
#21
OFFLINE
Napisany 26 maja 2007 - 21:30
Nieoprzejmoj sie tym bo to nic powaznego, a zaden mechanik nie jest w stanie tego zdiagnozowac nawet na 60% i powiedziec np. dajesz 700zł wymieniam i jest cisza.
Moze sprzedawca go zalal jakims cudem do uciszania i teraz wyszlo, tego sie nigdy niedowiesz.
#22
OFFLINE
Napisany 02 października 2007 - 19:39
#23
OFFLINE
Napisany 02 października 2007 - 20:08
#24
OFFLINE
Napisany 02 października 2007 - 22:18
można się pomylić...
bywa że uszczelka się zkiepści... albo kolektor może mieć minimalne pęknięcie i na zimnym wtedy słychać cykanie.
#25
OFFLINE
Napisany 03 października 2007 - 17:15
#26
OFFLINE
Napisany 12 października 2007 - 22:06
Mam pytanie. Mam przebieg 155000km. Omcia 1998rok. I za cholewcię nie wiem jaki olej. Pytam się poprzedniego właściciela jaki olej lał. A on na to 5W40 pólsyntetyk. i co ja mam teraz zrobić? Przecież 5w40 pół nie ma. Pozdrawiam Wszystkich klubowiczów.

#27
OFFLINE
Napisany 13 października 2007 - 21:07
Witam Serdecznie.
Przecież 5w40 pół nie ma
Nierozumie dokladnie o co ci chodzilo, ale 5W40 to jest polsyntetyk. Sam mam takim zalany sinik.
Jabym na twoim miejscu wlal albo wlasnie 5W40, albo 10w40. Napewno nie zalal by go mineralem.
#28
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2007 - 16:58
Witam Serdecznie.
Przecież 5w40 pół nie ma
Nierozumie dokladnie o co ci chodzilo, ale 5W40 to jest polsyntetyk. Sam mam takim zalany sinik.
Jabym na twoim miejscu wlal albo wlasnie 5W40, albo 10w40. Napewno nie zalal by go mineralem.
Jesteś pewien, że 5W40 to półsyntetyk? Do tej pory żyłem w przekonaniu, że full...
#29
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2007 - 20:58
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#30
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2007 - 21:18
Racja, dalem plame, cos mi sie pomylilo.0W i 5W to pełny syntetyk
#31
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2007 - 22:46
#32
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2007 - 23:44
#33
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2008 - 10:43
Niestety, ale takie obserwacje pojawiły się już u nie jednego użytkownika 2.0 16v - nie wiem jak w innych silnikach, ale w tym często klekoczą popychacze. Z tego co widzę to w większości przypadków najciszej chodzi na mineralnym, ale dla mnie różnica w dynamice jazdy między mineralnym a półsyntetykiem była zbyt duża, żeby wracać do minerału. Mi klekocze parę minut po starcie - potem jest spokój jak się już dobrze rozgrzeje. Z resztą chyba tak jest w większości przypadków. Pozdroo
#34
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2008 - 12:09
[B]
#35
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2008 - 18:40


#36
OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2008 - 19:37
P.S. poprzedni samochod mialem tez 16 zaworowy a jego konstrukcja byla zblizona do szesnastek oplowskich i po przebiegu 300 000 klikaly do okolo 30 sek po uruchomieniu.... Ponadto siedze troche w ytemacie czesci i mechanikow i akurat problem popychaczy to przypadlosc silnikow (malych pojemnosci) grupy VW np 1,3 8V z poczatku lat 90 - tych. Pozdrawiam
[B]
#37
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2008 - 07:29
#38
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2008 - 11:31
hmm ja u siebie zmieniłem komplet popychaczy ale to klekotanie ustaje dopiero kiedy silnik sie nagrzeje nigdy nie mialem tak ze cichły 3s czy 30s po odpaleniu czy powinienem sie bac ze tak długo to trwa?? dodam jeszcze ze miałem przypadek z moim xev taki jak wielu innych czyli pospolite klekotanie po wymianie popychaczy i oleju (półsyntetyk) trochę sie to uspokoiło ale powiem szczerze ze bylem zawiedziony bo nadal klekocze choć może troszkę ciszej i krócej to co to może być?
sprawdz cisnienie oleju i zobacz czy nie masz misy olejowej przygietej.
#39
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2008 - 16:21
dean2 napisał/a:
hmm ja u siebie zmieniłem komplet popychaczy ale to klekotanie ustaje dopiero kiedy silnik sie nagrzeje nigdy nie mialem tak ze cichły 3s czy 30s po odpaleniu czy powinienem sie bac ze tak długo to trwa?? dodam jeszcze ze miałem przypadek z moim xev taki jak wielu innych czyli pospolite klekotanie po wymianie popychaczy i oleju (półsyntetyk) trochę sie to uspokoiło ale powiem szczerze ze bylem zawiedziony bo nadal klekocze choć może troszkę ciszej i krócej to co to może być?
sprawdz cisnienie oleju i zobacz czy nie masz misy olejowej przygietej.
jeżeli ciśnienie będzie niskie warto się zainteresować zaworem nadciśnieniowym który reguluje ciśnienie oleum i często się zacina
w tym temacie trochę info o tym jak wygląda ten zaworek i gdzie go szukać http://forum.omegakl...ghlight=#120634
#40
OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2008 - 09:40