Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega Bfl Irmscher - Adam10


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1555 odpowiedzi na ten temat

#1241 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 marca 2015 - 08:00

To teraz Adam mam dla Ciebie wyzwanie :p

Zgas i odpal Irmschera z moneta :D


:smiech:

no tutaj niestety odpadam :p

#1242 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 marca 2015 - 09:37

Wyglada jakbh z tylu chodzila inna omega a moneta stala na zgaszonym silniku w twojej:D az trudno w to uwierzyc :D

#1243 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 marca 2015 - 10:40

Najtrudniej jest znalezc jakies poziome miejsce na kolektorze. Bo jak auto stoi na płaskim to kolektor jest przechylony w stronę podszybia i na boki. Optymalnie jest jak auto stoi tylem troche wyżej - wtedy kolektor ssący jest w poziomie

#1244 OFFLINE   dawid0123456789

dawid0123456789

    Srebrny Corsarz

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 13 marca 2015 - 11:02

Czyli taki test kultury pracy silnika niczym stara seria 850 BMW :)

#1245 OFFLINE   michal6/9

michal6/9
  • 36 postów
  • Dołączył: 09-10-2008
  • Skąd: Jastrzębie Zdrój
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 marca 2015 - 14:48

taaa na pewno a wy nie wiecie że Adaś to na superglu przymocował




a tak na poważnie to szacun dla twojej roboty zapału i wytrwałości ja już dawno się poddałem ale coś znowu mi chodzi po głowie ......

#1246 OFFLINE   Ulter

Ulter

    FIOLETOWA LADY loading...

  • 1 935 postów
  • Dołączył: 31-07-2012
  • Skąd: Łask/Zelów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 13 marca 2015 - 15:08

Adaś ..to teraz czas na taki test


:D:D;););)
CZASEM NIEWIDOCZNY ALE ZAWSZE OBECNY.. :D
782-214-578
884-777-999
Dodany obrazek

#1247 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 722 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 13 marca 2015 - 18:14

Adamio :brawo: :like_it:

#1248 OFFLINE   Pan Filip

Pan Filip
  • 385 postów
  • Dołączył: 25-03-2013
  • Skąd: Moszczenica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 marca 2015 - 19:17

Adam brak słów.. poezja :like_it:

#1249 OFFLINE   limen77

limen77
  • 196 postów
  • Dołączył: 07-05-2011
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 marca 2015 - 19:47

a potem będzie :
Dodany obrazek
"kurde chłopaki, gdzieś mi wpadło to 2zł i powiedziałem, że nie podaruje :bad: " :D :D

#1250 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 marca 2015 - 20:07

l77.... nie cwaniakuj :p

#1251 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 13 marca 2015 - 20:22

gdzieś mi wpadło to 2zł i powiedziałem, że nie podaruje


:laugh:


Adaś, bardzo 5! ;)
ja zawsze powtarzam, że Vki na wolnych obrotach nie powinno być słychać :)

chyba że jest lekki zamach z Viki i chrobocze łożysko :lol:
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#1252 OFFLINE   kolec.pjb

kolec.pjb

    pierwsza szóstka okp

  • 294 postów
  • Dołączył: 25-04-2009
  • Skąd: NKE / GD
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 marca 2015 - 23:47

elegancko pracuje........ :brawo:


 


#1253 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 696 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 15 marca 2015 - 00:13

Adaś ..to teraz czas na taki test


:D:D;););)

jego psychika nie wytrzymała by tych kieliszków na masce :p

#1254 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 15 marca 2015 - 09:29

jego psychika nie wytrzymała by tych kieliszków na masce :p


hahahahahah zgadza się :D

Wojtek by mnie zabił :D i miałby rację :D

#1255 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 marca 2015 - 09:23

Adam powiedz mi teraz czy pompę hamulcową też wymieniałeś bo przecież nasza omegowa jest wyliczona na nasze zaciski ,więc jeżeli zaciski 4 lub 6 a nawet 8 tłokowe potrzebują większą ilość płynu wiąże się to z tym że pedał hamulcowy głębiej wchodzi ,a przecież nasza pompa jest dwustopniowa co za tym idzie tylne zaciski będą szybciej się zaciska niż przednie ,a to już do bezpieczeństwa za wiele nie ma ,robię takie rzeczy i to mnie nurtuje znowu jak założysz większą pompę należałoby zmienić zaciski z tyłu nobo przecież jakiś inżynier musiał obliczyć ile potrzebnych jest tych ilości płynu

#1256 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 marca 2015 - 09:37

ważna jest objętość tłoczków, a nie ich ilość :) Tutaj zmiana będzie niewielka ;)

a poza tym rąbka tajemnicy uchylić mogę, że z tyłu też heble będą inne

#1257 OFFLINE   se61

se61
  • 994 postów
  • Dołączył: 02-09-2010
  • Skąd: Skwierzyna
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 marca 2015 - 09:41

ważna jest objętość tłoczkĂłw, a nie ich ilość :) Tutaj zmiana będzie niewielka ;)

a poza tym rąbka tajemnicy uchylić mogę, że z tyłu też heble będą inne

No bo o to mi chodzi właśnie o tą ilość płynu

#1258 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 marca 2015 - 09:46

No bo o to mi chodzi właśnie o tą ilość płynu


Liczyłem to i różnica nie będzie miała znaczącego wpływu na działanie pompy. Z głowy teraz liczb nie podam, ale gdzieś mam te zapiski

#1259 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 3 019 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 16 marca 2015 - 10:26

Czyli wychodzi na to, że jeśli tłoczki omegowe mają objętość X ml, a te które chcesz sobie założyć X ml + np 2ml to nie trzeba nic kombinować z pompą hamulcową. Dobrze rozumiem? A jak będzie z siłą zacisku? teoretycznie taka sama? Dobrze myślę? Jeśli dobrze myślę to wychodzi na to, że wielotłoczkowe hamulce będą miały taką samą wydajność jak fabryczne z omegi?

#1260 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 marca 2015 - 10:35

Czyli wychodzi na to, że jeśli tłoczki omegowe mają objętość X ml, a te które chcesz sobie założyć X ml + np 2ml to nie trzeba nic kombinować z pompą hamulcową. Dobrze rozumiem?


Dobrze rozumiesz

A jak będzie z siłą zacisku? teoretycznie taka sama? Dobrze myślę? Jeśli dobrze myślę to wychodzi na to, że wielotłoczkowe hamulce będą miały taką samą wydajność jak fabryczne z omegi?


a tutaj już źle myślisz ;) Większe tarcze to większa powierzchnia do odprowadzania ciepła. Klocki też są duuuuuuuuuuużo więszke niż te omegowe, ale szybciej dociskane (szybciej wysunie się mały tłoczek niż jeden wielki) i precyzyjniej (tym bardziej że w omedze przednie zaciski są pływające). Skuteczność hamulców będzie dużo dużo lepsza. Zresztą zamierzam to poprzeć odpowiednimi pomiarami, ale niestety obecnie na co najmniej miesiąc jestem wyłączony z jakichkolwiek prac przy aucie