To teraz Adam mam dla Ciebie wyzwanie
Zgas i odpal Irmschera z moneta

no tutaj niestety odpadam

Napisany 13 marca 2015 - 08:00
To teraz Adam mam dla Ciebie wyzwanie
Zgas i odpal Irmschera z moneta
Napisany 13 marca 2015 - 09:37
Napisany 13 marca 2015 - 10:40
Napisany 13 marca 2015 - 11:02
Napisany 13 marca 2015 - 14:48
Napisany 13 marca 2015 - 15:08
Napisany 13 marca 2015 - 19:47
Napisany 13 marca 2015 - 20:22
gdzieś mi wpadło to 2zł i powiedziałem, że nie podaruje
Napisany 15 marca 2015 - 00:13
jego psychika nie wytrzymała by tych kieliszków na masceAdaś ..to teraz czas na taki test
:D;)
;)
Napisany 15 marca 2015 - 09:29
jego psychika nie wytrzymała by tych kieliszków na masce
Napisany 16 marca 2015 - 09:23
Napisany 16 marca 2015 - 09:37
Napisany 16 marca 2015 - 09:41
No bo o to mi chodzi właśnie o tą ilość płynuważna jest objętość tłoczkĂłw, a nie ich ilość
Tutaj zmiana będzie niewielka
a poza tym rąbka tajemnicy uchylić mogę, że z tyłu też heble będą inne
Napisany 16 marca 2015 - 09:46
No bo o to mi chodzi właśnie o tą ilość płynu
Napisany 16 marca 2015 - 10:26
Napisany 16 marca 2015 - 10:35
Czyli wychodzi na to, że jeśli tłoczki omegowe mają objętość X ml, a te które chcesz sobie założyć X ml + np 2ml to nie trzeba nic kombinować z pompą hamulcową. Dobrze rozumiem?
A jak będzie z siłą zacisku? teoretycznie taka sama? Dobrze myślę? Jeśli dobrze myślę to wychodzi na to, że wielotłoczkowe hamulce będą miały taką samą wydajność jak fabryczne z omegi?