Ja tak tylko odświeżę kotleta bo autor posta nie zakończył go żadnymi informacjami co się dalej działo z autem
Miałem podobny przypadek ostatnimi dniami , wymieniłem czujnik wału (najpierw EPSa i mi w ogóle nie zapalił) Zakupiłem nowiuśki Oryginalny Siemensowski , z wypalonym śladem w miejscu gdzie jest GM z nr i aby została ostatnia cyfra

ale dalej to samo, cewka - to samo. Oczywiście błąd się pojawiał na wale , jak zimny rano odpala, rozgrzeje się i pupa i co się okazało pany czujnik położenia wałków po rozgraniu dostawał wariacji jakichś dziwnych i on sadził błędami

Dzisaj podmieniałem i założyłem na razie używkę , ale trzeba będzie za niedługo pomyśleć o nówce
Dodam jeszcze że mi poszarpuje z małych obrotów przy ruszaniu czy dawaniu gazu ale zaraz ide ogarnąć świece bo chyba przerwa za duża a błędu nie wywala