trzeba bedzie podjechać chyba do gazowca i sprawdzic co sie dzieje , czy poprostu to wina mojej cieżkiej prawej stopy



Napisany 11 października 2010 - 21:28
Napisany 12 października 2010 - 17:47
Od silnika o oznaczeniu 18E. Montowany był w Asconach C, Kadettach D GTE, pierwszych Kadettach E GSi(później zastąpiło go c20ne).jestem troche nie kumaty, więc jesli moge zapytać ten walek ssacy od 18E to jak mam to odbierać ?
od jakiego silnika ?
Napisany 12 października 2010 - 19:42
Od silnika o oznaczeniu 18E. Montowany był w Asconach C, Kadettach D GTE, pierwszych Kadettach E GSi(później zastąpiło go c20ne).
Warto zastanowić się nad założeniem całej góry.
Inna opcja to B204E, czyli 2.0 turbo z saaba. Kupić wersję od 170KM wzwyż, bez problemu da się to dłubnąć na sporo więcej, a po 94 roku łączyli to ze skrzynią F25 oplowską, więc pewnie R25 też da się jakoś z tym ożenić.
Napisany 12 października 2010 - 21:50
Napisany 12 października 2010 - 22:08
Napisany 12 października 2010 - 22:16
Tu już chłopaki mają opatentowane silnik c20xe i skrzynia r25
Napisany 12 października 2010 - 22:19
Napisany 12 października 2010 - 22:22
Napisany 01 listopada 2010 - 18:09
Napisany 01 listopada 2010 - 18:31
.Osobiście mam podłubaną 8v wszystko co możliwe oprócz obróbki głowicy,obecnie 135KM i 198Nm i 16v
Napisany 01 listopada 2010 - 18:38
VA
Napisany 01 listopada 2010 - 19:07
Napisany 01 listopada 2010 - 19:10
Napisany 01 listopada 2010 - 19:29
Napisany 01 listopada 2010 - 19:34
Napisany 01 listopada 2010 - 19:36
Napisany 01 listopada 2010 - 20:03
Tylko trzeba pamiętać że w VA c20Ne jest cholernie długa skrzynia f16wrNajlepszy jaki zrobiłem to 17.11.Tak jak wyżej pisałem 8v lepij zbiera się od dołu i wystarczy ze na strcie odszedłem xev o długosć auta tak do mety mnie nie dogoniła