

co można zrobić z 2.0 8v ?
#21
OFFLINE
Napisany 01 października 2010 - 09:00
Można zamontować takie wloty i jest wtedy i super i hiper :hehe:
http://cgi.ebay.de/C...=item3f02030b80
http://cgi.ebay.de/C...=item3f02030b01
#22
OFFLINE
Napisany 01 października 2010 - 11:40
myśle ze 2hp dojda za toMożna zamontować takie wloty i jest wtedy i super i hiper

ale tak poważnie
widze ze chyba nikt nie dłubał przy tym silniku zeby cos z niego wyjmować.
nie mówie tutaj ze chce na pewno cos tu robić - bo silnik jest mega zdrowy i daje rade jak narazie, ciekawiło mnie czy ktos poprostu modował ten silnik, jak tak to mniej wiecej w jakich kosztach sie miescił.
ale prawda w tym wypadku jest taka że poprostu ogarnac ome z 2.5 v6 albo 3.0 i tyle.
no dobra jak dla mnie temat może byc close albo delete;)
thx
#23
OFFLINE
#24
OFFLINE
Napisany 01 października 2010 - 15:30
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#25
OFFLINE
Napisany 01 października 2010 - 15:37
albo do Junakażeby poprawić osiągi 2.0 8V to trzeba go wsadzić do mniejszego auta

Tak sobie tutaj żartujemy ale to poczciwa jednostka i mój mechanik jest niezadowolony bo szukał, szukał i trafiło mu się 16V a wolał ośmiozaworówkę :hmmm:
#26
OFFLINE
Napisany 01 października 2010 - 15:50

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#27
OFFLINE
Napisany 02 października 2010 - 08:25
no ja też wolę
, i na razie do zmiany się nie przymierzam , jak dotąd nic przy nim nie robilem
Ja też przy swoim już nic nie robię. Jak całkiem stanie to go poleję benzyną i podpalę.
I kupię v6.
#28
OFFLINE
Napisany 02 października 2010 - 09:57
#29
OFFLINE
Napisany 03 października 2010 - 14:06
#30
OFFLINE
Napisany 03 października 2010 - 17:21
Właśnie o tym pisałem, wałek rozrządu z 18E ma oznaczenie B.Poczytaj o dłubaniu c20ne. Chłopaki zakładają górę z 18E i daje to pozytywne rezultaty.
#31
OFFLINE
Napisany 09 października 2010 - 15:25
Nie kazdy chce miec 3,0 wiec dajcie sobie spokuj z hamskimi komentarzami bo juz mnie cos trafia na to, nic sie nie mozna dowiedziec bo odrazu jakis cwaniak pisze " kupic 3,0" a ja nie chce tego cholernego 3,0 chce 2,0 8v i tyle i nic wam do tego, a jak nie wiecie co mozna w tym silniku zrobic to darujcie sobie durne komentarze.
#32
OFFLINE
Napisany 09 października 2010 - 16:33
jestescie niemili, tyle wam powiem, tak ciezko jest napisac co mozna zrobic itd.
Nie kazdy chce miec 3,0 wiec dajcie sobie spokuj z hamskimi komentarzami bo juz mnie cos trafia na to, nic sie nie mozna dowiedziec bo odrazu jakis cwaniak pisze " kupic 3,0" a ja nie chce tego cholernego 3,0 chce 2,0 8v i tyle i nic wam do tego, a jak nie wiecie co mozna w tym silniku zrobic to darujcie sobie durne komentarze.
Chyba masz rację. bo dla kolegów jest najprościej napisać "kup 3,0":). A wydaje mi sie , że jest jednak może sposób , żeby coś "wydłubać" z 2,0 8v lub 2,0 16v.
#33
OFFLINE
Napisany 09 października 2010 - 17:05
Wiem że lepiej wymienic silnik.
ale temat nie jest o swap 2.0 to 3.0 tylko co mozna podłubać w 2.0 8v
chyba trzeba bedzie looknac na forum calibry - bo te silniki 8v tez czesto trafiały w te budy- a calibra to jest bardziej potecjalne auto do moddowania - heheh szczegolnie w wiocha tjunink - ale mysle ze tez znaja sie tam jakies rodzyny co maja dlubniete 8zaworowki.
#34
OFFLINE
Napisany 10 października 2010 - 00:05
A wydaje mi sie , że jest jednak może sposób , żeby coś "wydłubać" z 2,0 8v lub 2,0 16v.
sposoby są , tyle że to nieopłacalne
znalazłem tani sposób bez ingerencji w silnik

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#35
OFFLINE
Napisany 10 października 2010 - 00:28
#36
OFFLINE
Napisany 10 października 2010 - 20:52
Zasadnicza różnica to stopień kompresji(a ten w x20se jest taki sam jak w 20seh z kadetta) no i wiązka.
Zaletą jest to, że silnik ma czujnik stuku. Zakładając górę z 18E uzyskamy stopień kompresji podobny jak w C20XE i w tym momencie czujnik stuku uważam za konieczność, tak samo lanie paliwa 98okt.
Kolektor ssący z 18e to pierwowzór kolektora firmy irmscher do c20ne, tyle, że jest od niego lepszy z racji przepustnic, które są dwie podobnie jak w c20xe. Ich łączna powierzchnia jest większa od tej z c20ne, a to oznacza więcej powietrza.
Wałek z 18E to najostrzejszy seryjny wałek montowany w oplu, zaczyna on żyć dopiero powyżej 4tys. obrotów.
Problem z dłubaną 8V jest jeden, tracimy dół, a zyskujemy górę osiągając np. 150KM
Wkładając c20xe mamy na dzień dobry 150KM, dół taki sam jak w c20ne(do 2800obr. wykresy praktycznie się pokrywają), a mamy też górę, której brakuje 8V.
#37
OFFLINE
Napisany 10 października 2010 - 21:24
No i dochodzimy do spalania i kosztów eksploatacji, które przy takiej charakterystyce silnika są dużo większe niż w serii. A nie powiecie mi chyba szanowni użytkownicy, że kupujecie 2.0 8V bo to jest super fura :hmm: Ani to nie ma wyposażenia, ani mocy. Za to jest tanie i gaz też można założyć do tego taniutki (jak by czasem nie było, ale raczej 100% ma gaz bo to ekologiczne jest).Problem z dłubaną 8V jest jeden, tracimy dół, a zyskujemy górę osiągając np. 150KM
Wkładając c20xe mamy na dzień dobry 150KM, dół taki sam jak w c20ne(do 2800obr. wykresy praktycznie się pokrywają), a mamy też górę, której brakuje 8V.
#38
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 12:58
kupiłem bo trafiła sie okazja z dobrą buda, przebiegiem, historia i co najwazniejsze cena.
tak wiec wybór ekonomi nie był tutaj piorytetem.
auto mi spali max pali 18l przy szybkiej jezdzie po miejscie. wiec na ekon. nie patrze

jestem troche nie kumaty, więc jesli moge zapytać ten walek ssacy od 18E to jak mam to odbierać ?
od jakiego silnika ?
#39
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 19:56
auto mi spali max pali 18l przy szybkiej jezdzie po miejscie. wiec na ekon. nie patrze
:pokoj:
Stary, to moja 2.0 16v zebym nie wiem co robił 13.5 nie przekroczy


#40
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 20:01
:pokoj:
Stary, to moja 2.0 16v zebym nie wiem co robił 13.5 nie przekroczyNie wiem skad masz takie spalanie
bo on nie ma 8v tylko V8
