

Chip z innego auta (by AndrzejMT) a pomiar na hamowni
#61
OFFLINE
Napisany 10 października 2010 - 15:00
serducho gsi irmscher
#62
OFFLINE
Napisany 10 października 2010 - 17:01
jak masz fotke kolektora jak podlaczyles to zapodaj, zobaczymy co da sie zrobic,ale to nie turbo zeby tyle momentu ucieklo poprzez zle podcisnienie


#63
OFFLINE
Napisany 10 października 2010 - 17:25
i kosc z policyjnej omegi wieczorem dam znac jak wrazenia z jazdy.
#64
OFFLINE
Napisany 10 października 2010 - 18:32
#65
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 19:26
no ja jestem ciekaw tej kości co ma Verblein z policyjnej 2.6. Prawie na niej licznik zamyka
tylko ze ten kolegaVerblein to nie moze miec zadnej kosci bo w 2.6 i 3.2 nie wymienia sie kosci tylko trzeba robic remap.
Edit: eliks mozesz wrzucic jakis filmik z przyspieszenia tej 2.6???
Lukasboss gdzie sie podziala 2 pucha od multiramu???
#66
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 20:13
To w takim razie chciał bym miec jego mapę u siebie.
Edit: Aha, to przyspieszenie mojej. Verblein niech może sam się wypowie.
#67
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 20:57
Lukasboss gdzie sie podziala 2 pucha od multiramu???
Wywalilem. Omegi przed 97 jej nie mialy i tez sobie z zaworem dobrze radzily za kolektorem

#68
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 21:59
Wywalilem. Omegi przed 97 jej nie mialy i tez sobie z zaworem dobrze radzily za kolektorem
A wywalilem bo byla kiedys przez kogos klejona i imo nie spelniala swojej roli. Jak ktos by mi pokazal swoje podcisnienia nawet na PM byl bym bardzo wdzieczny...
Hubertcht tez jezdzil tylko na jednej puszce dosyc dlugo odtatnio zalozyl druga i zawor reaguje duzo lepiej, auto jakby lepiej sie wkreca na obroty, ale to moze byc tylko osczucie . bedzie trzeba pojechac na rolki i sprawdzic jak to jest naprawde.
#69
OFFLINE
#70
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 22:23
Hubertcht tez jezdzil tylko na jednej puszce dosyc dlugo odtatnio zalozyl druga i zawor reaguje duzo lepiej
Ja miałem drugą i wywaliłem. Subiektywnie niby lepiej od tak 4500 ale wykres z chamowni poszarpany w tym miejscu. Bez drugiej puszki wykres gładki

http://forum.omegakl...106&postcount=1
http://forum.omegakl...68&postcount=24
Przy drugim pomiarze stożek zaizolowany z dopływem powietrza, pierwszy bez izolacji.
#71
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 22:31
z tego co widac to u ciebie nawet tylni multiram jest zaslepiony.moje podcisnienia. nawet niewiem czy dobrze podpiete.
zrob z tym pozadek zawsze pare KM bedzie wiecej;)
Ja miałem drugą i wywaliłem. Subiektywnie niby lepiej od tak 4500 ale wykres z chamowni poszarpany w tym miejscu. Bez drugiej puszki wykres gładki
http://forum.omegakl...106&postcount=1
http://forum.omegakl...68&postcount=24
Przy drugim pomiarze stożek zaizolowany z dopływem powietrza, pierwszy bez izolacji.
tylko ze miales jeszcze chipa w tym samym czasie , wiec skad zalozenie ze to przez puszke ten wykres tak wygladal.
sprawdzales jak wyglada z puszka bez chipa???
#72
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 22:41
tylko ze miales jeszcze chipa w tym samym czasie , wiec skad zalozenie ze to przez puszke ten wykres tak wygladal.
sprawdzales jak wyglada z puszka bez chipa?
Przed chipem auto zachowywało się tak samo przy 4500. Fakt, na hamowni nie byłem. Wrażenie było takie, że nagle zaczyna ciągnąć mocniej. Po wywaleniu puszki idzie równo cały czas - gładko.
#73
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 22:44
Po wywaleniu puszki idzie równo cały czas - gładko
czyli teraz masz zalozony multiram??
#74
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 22:49
czyli teraz masz zalozony multiram??
Nie, kurde teraz namieszałem, zapomniałem dodać. Drugą puszkę podłączyłem pod zawór przy dolocie - ten z tyłu. Mam "puchę na pająki".
#75
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 23:01
Drugą puszkę podłączyłem pod zawór przy dolocie - ten z tyłu.
moj zawor bez aku. powietrza otwieral sie jak chcial,czasami po zmianie biegu bylo czuc jakby auto przymulio na chwile, po zalozeniu aku. tego nie ma.
#76
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 23:06

#77
OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 23:08
U mnie bez aku otwiera się ładnie
a moj wlasnie jak chcial. czasami bylo ok czasami wogule sie nie otworzyl.
#78
OFFLINE
Napisany 12 października 2010 - 08:20
#79
OFFLINE
Napisany 12 października 2010 - 08:26
#80
OFFLINE
Napisany 12 października 2010 - 08:44
I wszystko zostaje tak samo. Wystarczy zaślepić z tego co pamiętam tylko jedno PC, które dochodzi do zaworu w słoniu. Ja mam obecnie 2 zasobniki i szybciej/żwawiej reaguje przepust na kolektorze.
Tylko ze ja podcisnienie mialem cale demontowane i obawiam sie ze na oko zle to poskladalem. Bo pamiec mam dobra lecz krotka

Taki schemacik byl by najlepszy dla wszystkich z puszka. Tak to chyba wyglada u mnie ale jeszcze dokladnie to sprawdze jak auto wroci od mechanika bo 1 gar przestal mi cos palic po hamowni


Z drugim aku mialem taki problem ze wezyk ssal powietrze a po podlaczeniu do aku na wejscie pod wyjsciem nic juz nie ssalo tak jak by aku w srodku byl zaslepiony...