Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Chip z innego auta (by AndrzejMT) a pomiar na hamowni


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
87 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   henry

henry
  • 190 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: lubelskie

Napisany 10 października 2010 - 15:00

jak masz fotke kolektora jak podlaczyles to zapodaj, zobaczymy co da sie zrobic,ale to nie turbo zeby tyle momentu ucieklo poprzez zle podcisnienie
astra v6
serducho gsi irmscher

#62 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 października 2010 - 17:01

jak masz fotke kolektora jak podlaczyles to zapodaj, zobaczymy co da sie zrobic,ale to nie turbo zeby tyle momentu ucieklo poprzez zle podcisnienie


Dodany obrazek
Dodany obrazek

#63 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 października 2010 - 17:25

witam. dzieki koledze (serek) mam na proby kompa po modach


i kosc z policyjnej omegi wieczorem dam znac jak wrazenia z jazdy.

#64 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 10 października 2010 - 18:32

no ja jestem ciekaw tej kości co ma Verblein z policyjnej 2.6. Prawie na niej licznik zamyka

#65 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 11 października 2010 - 19:26

no ja jestem ciekaw tej kości co ma Verblein z policyjnej 2.6. Prawie na niej licznik zamyka


tylko ze ten kolegaVerblein to nie moze miec zadnej kosci bo w 2.6 i 3.2 nie wymienia sie kosci tylko trzeba robic remap.

Edit: eliks mozesz wrzucic jakis filmik z przyspieszenia tej 2.6???

Lukasboss gdzie sie podziala 2 pucha od multiramu???

#66 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 11 października 2010 - 20:13

here u are: &

To w takim razie chciał bym miec jego mapę u siebie.


Edit: Aha, to przyspieszenie mojej. Verblein niech może sam się wypowie.

#67 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 października 2010 - 20:57

Lukasboss gdzie sie podziala 2 pucha od multiramu???


Wywalilem. Omegi przed 97 jej nie mialy i tez sobie z zaworem dobrze radzily za kolektorem :) A wywalilem bo byla kiedys przez kogos klejona i imo nie spelniala swojej roli. Jak ktos by mi pokazal swoje podcisnienia nawet na PM byl bym bardzo wdzieczny...

#68 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 11 października 2010 - 21:59

Wywalilem. Omegi przed 97 jej nie mialy i tez sobie z zaworem dobrze radzily za kolektorem :) A wywalilem bo byla kiedys przez kogos klejona i imo nie spelniala swojej roli. Jak ktos by mi pokazal swoje podcisnienia nawet na PM byl bym bardzo wdzieczny...


Hubertcht tez jezdzil tylko na jednej puszce dosyc dlugo odtatnio zalozyl druga i zawor reaguje duzo lepiej, auto jakby lepiej sie wkreca na obroty, ale to moze byc tylko osczucie . bedzie trzeba pojechac na rolki i sprawdzic jak to jest naprawde.

#69 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 11 października 2010 - 22:14

moje podcisnienia. nawet niewiem czy dobrze podpiete.




Dodany obrazek

czerwone - podcisnienia

zielone - zaslepione podcisnienia

rozowe - jakies gowno przy multiramie bylo

Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek

#70 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 października 2010 - 22:23

Hubertcht tez jezdzil tylko na jednej puszce dosyc dlugo odtatnio zalozyl druga i zawor reaguje duzo lepiej


Ja miałem drugą i wywaliłem. Subiektywnie niby lepiej od tak 4500 ale wykres z chamowni poszarpany w tym miejscu. Bez drugiej puszki wykres gładki :)

http://forum.omegakl...106&postcount=1

http://forum.omegakl...68&postcount=24

Przy drugim pomiarze stożek zaizolowany z dopływem powietrza, pierwszy bez izolacji.

#71 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 11 października 2010 - 22:31

moje podcisnienia. nawet niewiem czy dobrze podpiete.

z tego co widac to u ciebie nawet tylni multiram jest zaslepiony.
zrob z tym pozadek zawsze pare KM bedzie wiecej;)

Ja miałem drugą i wywaliłem. Subiektywnie niby lepiej od tak 4500 ale wykres z chamowni poszarpany w tym miejscu. Bez drugiej puszki wykres gładki :)

http://forum.omegakl...106&postcount=1

http://forum.omegakl...68&postcount=24

Przy drugim pomiarze stożek zaizolowany z dopływem powietrza, pierwszy bez izolacji.


tylko ze miales jeszcze chipa w tym samym czasie , wiec skad zalozenie ze to przez puszke ten wykres tak wygladal.
sprawdzales jak wyglada z puszka bez chipa???

#72 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 października 2010 - 22:41

tylko ze miales jeszcze chipa w tym samym czasie , wiec skad zalozenie ze to przez puszke ten wykres tak wygladal.
sprawdzales jak wyglada z puszka bez chipa?


Przed chipem auto zachowywało się tak samo przy 4500. Fakt, na hamowni nie byłem. Wrażenie było takie, że nagle zaczyna ciągnąć mocniej. Po wywaleniu puszki idzie równo cały czas - gładko.

#73 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 października 2010 - 22:44

Po wywaleniu puszki idzie równo cały czas - gładko



czyli teraz masz zalozony multiram??

#74 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 października 2010 - 22:49

czyli teraz masz zalozony multiram??


Nie, kurde teraz namieszałem, zapomniałem dodać. Drugą puszkę podłączyłem pod zawór przy dolocie - ten z tyłu. Mam "puchę na pająki".

#75 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 października 2010 - 23:01

Drugą puszkę podłączyłem pod zawór przy dolocie - ten z tyłu.



moj zawor bez aku. powietrza otwieral sie jak chcial,czasami po zmianie biegu bylo czuc jakby auto przymulio na chwile, po zalozeniu aku. tego nie ma.

#76 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 października 2010 - 23:06

U mnie bez aku otwiera się ładnie. W sumie każde auto zachowuje się inaczej :)

#77 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 października 2010 - 23:08

U mnie bez aku otwiera się ładnie


a moj wlasnie jak chcial. czasami bylo ok czasami wogule sie nie otworzyl.

#78 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2010 - 08:20

Wlasnie co auto to innaczej. Kolega na fotkach ma podcisnienia jeszcze innaczej niz ja. Przydal by sie jakis prosty schemat w paincie co i jak idzie aby na przyszlosc kazdy wiedzial jak to ma byc prawidlowo polaczone. Jest u nas na forum schemat ale z multiramem.

#79 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2010 - 08:26

I wszystko zostaje tak samo. Wystarczy zaślepić z tego co pamiętam tylko jedno PC, które dochodzi do zaworu w słoniu. Ja mam obecnie 2 zasobniki i szybciej/żwawiej reaguje przepust na kolektorze.

#80 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2010 - 08:44

I wszystko zostaje tak samo. Wystarczy zaślepić z tego co pamiętam tylko jedno PC, które dochodzi do zaworu w słoniu. Ja mam obecnie 2 zasobniki i szybciej/żwawiej reaguje przepust na kolektorze.


Tylko ze ja podcisnienie mialem cale demontowane i obawiam sie ze na oko zle to poskladalem. Bo pamiec mam dobra lecz krotka :D

Taki schemacik byl by najlepszy dla wszystkich z puszka. Tak to chyba wyglada u mnie ale jeszcze dokladnie to sprawdze jak auto wroci od mechanika bo 1 gar przestal mi cos palic po hamowni :mad:

Dodany obrazek

Z drugim aku mialem taki problem ze wezyk ssal powietrze a po podlaczeniu do aku na wejscie pod wyjsciem nic juz nie ssalo tak jak by aku w srodku byl zaslepiony...