

Chip z innego auta (by AndrzejMT) a pomiar na hamowni
#21
OFFLINE
#22
OFFLINE
Napisany 28 września 2010 - 20:19
A co beast dokladnie pokazalo u Jarqz ?? Wiecej, mniej to samo ??
Jakie miales obiawy zalewania ?? Dlawil sie na starcie, wiecej palil na luzie ??
gora byla slabsza powyzej 5000 przestawal ciagnac. srodek byl lekko lepszy od serii.
Andrzej nie pisalem bo nei mam pretensji. bralem chip z innego auta do testow. dokladnie wiem ze takie rzeczy robi sie pod dane auto a nie uniwersalnie. samo to ze na poprzednim zlocie na chipsie dostalem baty od seryjnego 3.0 w automacie a na tym spokojnie sobie radzilem z manualami - nic nie grzebiac
#23
OFFLINE
Napisany 28 września 2010 - 20:20
Jarqz - X30XE
Pierwszy pomiar – benzyna:
212,6KM przy 6045 obr/min
272,1Nm przy 4880 obr/min
Drugi pomiar – benzyna:
214,8KM przy 6086 obr/min
274,8Nm przy 4888 obr/min
puszka, zabudowany stożek, chips od Andrzej MT (teraz muszę spróbować bez niego, bo widzę w innym wątku, że działa niekoniecznie na plus. Generalnie jest lepiej niżkiedyś (miałem 205 KM).
www.bestiales.pl
#24
OFFLINE
#25
OFFLINE
Napisany 28 września 2010 - 20:24

#26
OFFLINE
Napisany 28 września 2010 - 20:39
www.bestiales.pl
#27
OFFLINE
Napisany 28 września 2010 - 20:47
Wywal stożek
No nie mogę bo wylot z filtra i wlot do puchy są względem siebie tak przesunięte, że nie wiem jak to połączyć (już nie mówiąc jak tam wcisnąć przepływkę i czujnik temperatury. Na razie pociąłem obudowę filtra, zamknąłem w niej szczelnie stożek i zrobiłem porządny dopływ (tak, żeby w czasie jazdy tam wpychało powietrze).
#28
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 16:13
#29
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 17:25
www.bestiales.pl
#30
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 17:29
najlepiej chodzi na serii..Na obu wersjach Eryk? Nie przypominam sobie takowej rozmowy bynajmniej..

#31
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 17:58
#32
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 18:04
a jeszcze na wcześniejszym... były baty od 2,5 bez czipa i na starym moście...na poprzednim zlocie na chipsie dostalem baty od seryjnego 3.0 w automacie
pozdro

:nabijacz:

:pad:
#33
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 18:06
#34
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 18:55
gosc od hamowni ze zlotu mowi, ze stroil kiedys takie V6, wyciagnal chyba 16KMnatomiast takich do silników
benz. jeszcze nie widziałem.
#35
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 18:57
www.bestiales.pl
#36
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 19:07
#37
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 19:16
spadek mocy tłumaczycie żle ustawionym rozrządem ale na seryjnym chipie nie było żadnego problemum z mocą.
z d......y teksty
zrobcie porzadek z tym rozrzadek a nie jak przekupki na bazarze,nie wierze w to ze auto na takim rozrzadzie wogole jechalo i wlasciciel nie czul tego ze c os jest nie tak, tak jak ktos wyzej napisal zero gory jest przyczyna z........o rozrzadu
serducho gsi irmscher
#38
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 19:17
#39
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 19:28
porównujemy tutaj dwa wyniki z hamowni.Jeden na chipie seryjnym oraz drugi na dłubanym chipie.Wyniki bardzo sie różnią i oba były robione na żle ustawionym rozrządzie.z d....y teksty
zrobcie porzadek z tym rozrzadek a nie jak przekupki na bazarze,nie wierze w to ze auto na takim rozrzadzie wogole jechalo i wlasciciel nie czul tego ze c os jest nie tak, tak jak ktos wyzej napisal zero gory jest przyczyna z.......o rozrzadu
Nie wydaje mi sie żeby w tej sytuacji odpowiedzialny za spadek mocy był rozrząd.
#40
OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 19:58
a jeszcze na wcześniejszym... były baty od 2,5 bez czipa i na starym moście...
pozdro
:nabijacz:
:pad:
z peknietym zamachem i zle ustawionym rozrzadem. raz ci sie udalo to sie ciesz