Małe sprostowanie/reorganizacja 1/4 na nastepnych zlotach
#41 OFFLINE
Napisany 28 wrzesień 2010 - 19:36
Teraz sami zrobiliśmy troszkę zamieszania przy wpisywaniu się na listę (sam tak zrobiłem - wpisałem się do 3.0 mimo że auto było podłubane, ale troszkę nie do końca byłem pewny czy pnp (pucha na pająki) to już taka modyfikacja że nie łapie się do serii) ale jak Roozga wyłożył na lotnisku ocb to od razu powiedziałem co mam i zostałem wykreślony z 3.0.
Dla mnie ta konkurencja to zabawa, możliwość depnięcia auta w podłogę bez ryzyka dla osób postronnych, a jak się przy okazji załapę na jakieś miejsce, to super. I myślę że tak jest dla większości, chcą sprawdzić siebie i autko, więc dlaczego im to uniemożliwiać? Bo mają 2.0? Albo cokolwiek innego w serii. Przecież to nie Gecko Cup więc ocb?
Odnośnie ilości startów - ja się pytam gdzie na lotnisku byli Ci co marudzą teraz? Po zakończeniu głównej listy (tej z zapisów) dopisywaliśmy tych co chcieli do momentu w którym był czas - a jego było sporo.
Peace Ludziska, nie było miliona do wygrania więc po co te stresy Gratulacje dla tych co startowali za chęć udziału w zabawie, dla tych co wygrali i dla tych co przegrali co pewnie zmotywuje ich do kolejnych startów i poprawy swoich wyników.
Howgh!
#42 OFFLINE
Napisany 29 wrzesień 2010 - 20:29
chodzi mi o silniki seryjne, zeby tak pozostawaly, a te ''pogrzebane'' tez podzielic na dane pojemnosci.
seryjne 3.0 z seryjnym 3.0
dlubane 3.0 z dlubanym 3.0
wtedy moznaby okreslic nie tylko umiejetnosci, ale i zaawansowanie w modyfikacjach motoru.
hmm?
upss. przepraszam za pierwsze zdanie. przegladarka zrobila mnie w jajo, i pokazala tylko pierwszy post. odpowiedzialem dopiero na niego
#43 OFFLINE
Napisany 29 wrzesień 2010 - 21:33
Moja propozycja likwidowala wszelakie ukryte zdolnosci motorów. kategoria silnikowa i tyle.
Dany zawodnik wie ktore miejsce zajal i sam sobie odpowie czy dobry wynik i co ma podlubane. Wiadomo ze by wygrywaly auta ktore maja najwiecej nadlubane/przez dobry kierowca.
Widac ze zarzad potepil propozycje wiec temat umrze, niestety.
#44 OFFLINE
Napisany 29 wrzesień 2010 - 23:53
Powiedz mi dlaczego chcesz pozbawić rywlizacji i dobrej zabawy silników ( kierowców) nie dłubanych ???? Dlczego kierowcy z seryjnymi silnikami nie mają według ciebie szansy sprawdzenia się miedzy sobą ???? Jest klasa OPEN dla silników po modyfikacjach (myśle że najbardziej prestiżowa) i tam są najlepsze wyniki na 1/4 mili więc nie wiem o co ci chodzi z tym likwidowaniem kategoriiDany zawodnik wie ktore miejsce zajal i sam sobie odpowie czy dobry wynik i co ma podlubane. Wiadomo ze by wygrywaly auta ktore maja najwiecej nadlubane/przez dobry kierowca.
211,9KM przy 6044 obr/min
271,6Nm przy 5002 obr/min
#45 OFFLINE
Napisany 30 wrzesień 2010 - 06:43
wiem o co chodzi. O to ze przy tej zmianie, kierowcy serii nie mają szans na dyplomy nagrody itp bo wykreca gorszy czas od dlubanych. Ale przecież to tylko zabawa wiec niewiem czemu jest takie owijanie.
dlatego tlumacze po raz enty, moja zmiana polega na tym
po 1 likwiduje to ukryte mody w silnikach( nie wierze ze kazdy jest OK i swiadomie sie wpisze do open jak ma cos porobione - jak pisalem wczesniej wiem o 2 przypadkach)
po 2 nieszczesna sprawa nagród. Dlaczego delikwent wpisany do kategorii seryjnej np. 2.5 ma dostac dyploma a gościu ktory tez ma 2.5 po modach i chcac być fair wpisal sie w open gdzie nie ma szans na zwyciestwo. A miał czas lepszy od tego pierwszego.
Byłem na niejednych wyscigach na 1/4 . byly kategorie silnikowe i kazde auto czy seryjne czy dlubane bylo wpisywane silnikowo do swojej kategorii silnikowej.
Wiem ze to nie zlote kalesony ale jakies podstawowe zasady niech bedą zachowane.
na koniec dodam ze ten caly mezalians to Mnie wafel obchodzi.
Wiadomo ktore miejsce zajolem w open i gdzie zawsze sie bede dopisywał.
Takze nie mam własnych ukrytych interesów w tej propozycji/zmianie.
#46 OFFLINE
Napisany 30 wrzesień 2010 - 07:00
I co z tego wyniosłeś ??Byłem na niejednych wyscigach na 1/4 . byly kategorie silnikowe i kazde auto czy seryjne czy dlubane bylo wpisywane silnikowo do swojej kategorii silnikowej.
wyścigi na których byłeś są dla wszytskich marek , u nas dla jednej i to konkretnej .
tam ściga się np. WV Polo z Hondą w tej samej klasie silnikowej. Z tym że jeden ma np. 70KM a drugi 90KM i co to jest sprawiedliwe w/g Ciebie ?? i u nas tez ma tak być ??
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#47 OFFLINE
Napisany 30 wrzesień 2010 - 07:25
#48 OFFLINE
Napisany 01 październik 2010 - 07:42
generalnie malo kto startuje na 1/4 seryjnym autem i juz nie ma znaczenia czy to honda czy maluch.
ale po to są zloty żeby ludzie mogli się pobawić i móc sobie depnąć na zamkniętym lotnisku a nie na ulicach. Ma to być zabawa dla wszystkich a nie tylko dla aut po tuningu. Jak podchodzisz do tego tak poważnie i walczysz o złote kalesony to jedź na profesjonalne wyścigi na 1/4
#49 OFFLINE
Napisany 01 październik 2010 - 07:47
ale po to są zloty żeby ludzie mogli się pobawić i móc sobie depnąć na zamkniętym lotnisku a nie na ulicach. Ma to być zabawa dla wszystkich a nie tylko dla aut po tuningu. Jak podchodzisz do tego tak poważnie i walczysz o złote kalesony to jedź na profesjonalne wyścigi na 1/4
czytaj ze zrozumieniem, a nie tylko ostatni post
#50 OFFLINE
Napisany 01 październik 2010 - 08:28
Czym ?? Omegą?? Chyba jako obserwatorJak podchodzisz do tego tak poważnie i walczysz o złote kalesony to jedź na profesjonalne wyścigi na 1/4
#51 OFFLINE
Napisany 01 październik 2010 - 08:29
Czym ?? Omegą?? Chyba jako obserwator
Może ma silnik po rozbitku z TU154
#52 OFFLINE
Napisany 01 październik 2010 - 08:41
Czym ?? Omegą?? Chyba jako obserwator
Raczej jako konserwator
#53 OFFLINE
Napisany 01 październik 2010 - 13:43
chodzi mi o silniki
seryjne, zeby tak pozostawaly, a te ''pogrzebane'' tez podzielic na dane pojemnosci.
seryjne 3.0 z seryjnym 3.0
dlubane 3.0 z dlubanym 3.0
Mi też się podoba ten pomysł. Jako że Omega jest Limuzyną a nie autem sportowym to taki podział będzie dla tych co lubią klasyczną serię i dla tych co robią z nich auta ( wyścigowe:D ).
#54 OFFLINE
#55 OFFLINE
Napisany 02 październik 2010 - 08:28
wow od kiedy??
Przecież nie Coupe:( a szkoda bo by fajnie to wyglądało:D
#56 OFFLINE
Napisany 02 październik 2010 - 23:23
youtube pt.X zlot okp beast vs genas czas 11sek. powinna być