Małe sprostowanie/reorganizacja 1/4 na nastepnych zlotach
#1 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 19:35
Mam małe spostrzezenia co do calych klasyfikacji wyscigow 1/4 mili.
Po co są te całe kategorie?
benzyna - do 2.2 , od 2.2 do 2.6, od 2.6
Diesel - do 2.2 , od 2.2 do 2.5
wyzej wymienione to kategorie seryjnych aut.
A kto komu udowodni ze nie wpakował gdzies chipa, albo czegoś innego do auta. Głupa pali i dostaje nagrode za pierwsze miejsce w kategorii?
a człowiek ktory wrzucił kupe kasy i jeszcze wiecej roboty, gdzie wiadomo ze nie ma szans wystartowac w seryjnej klasyfikacji bo by go zbesztali jest skazany na open,a ma lepszy czas od czlowieka co startuje w kategorii seryjnej.
Mam nadzieje ze rozumiecie moj bełkot, a moja propozycja korekty na nastepny zlot jest taka:
Zlikwidowac kategorie OPEN, niech kazdy startuje w swojej klasyfikacji silnikowej,niech wygra ten kto ma lepszy silnik i umiejetności.
Uwazam ze nie maja sensu te kategorie silnikowe seryjne? po co skoro czysto teoretycznie auta maja ta samą moc tylko innego kierowce.
Moj post to tylko spostrzezenia, nie mam na celu oczernienia kogoś ani nic z tych rzeczy.
Może na przyszly zlot zostaną wprowadzone te poprawki.
Jezeli coś jest niejasne, wytlumaczę.
PZDR
#2 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 19:39
Witam.
Mam małe spostrzezenia co do calych klasyfikacji wyscigow 1/4 mili.
Po co są te całe kategorie?
benzyna - do 2.2 , od 2.2 do 2.6, od 2.6
Diesel - do 2.2 , od 2.2 do 2.5
wyzej wymienione to kategorie seryjnych aut.
A kto komu udowodni ze nie wpakował gdzies chipa, albo czegoś innego do auta. Głupa pali i dostaje nagrode za pierwsze miejsce w kategorii?
a człowiek ktory wrzucił kupe kasy i jeszcze wiecej roboty, gdzie wiadomo ze nie ma szans wystartowac w seryjnej klasyfikacji bo by go zbesztali jest skazany na open,a ma lepszy czas od czlowieka co startuje w kategorii seryjnej.
Mam nadzieje ze rozumiecie moj bełkot, a moja propozycja korekty na nastepny zlot jest taka:
Zlikwidowac kategorie OPEN, niech kazdy startuje w swojej klasyfikacji silnikowej,niech wygra ten kto ma lepszy silnik i umiejetności.
Uwazam ze nie maja sensu te kategorie silnikowe seryjne? po co skoro czysto teoretycznie auta maja ta samą moc tylko innego kierowce.
Moj post to tylko spostrzezenia, nie mam na celu oczernienia kogoś ani nic z tych rzeczy.
Może na przyszly zlot zostaną wprowadzone te poprawki.
Jezeli coś jest niejasne, wytlumaczę.
PZDR
idac tym tropem to trzeba podzielic jeszcze na automaty i manuale bo czlowiek ktory lubi automaty i duzo podlubal w aucie nie ma wiekszych szans z dlubnietym manualem
wiesz nawet auta o identycznej mocy moga miec rozne czasy na 1/4. 98% seryjnych manuali w 3.0 i seryjnych 3.2 nie ma ze mna szans. my nie robimy profesjonalnego wyscigu na 1/4. granica bledow pomiarowych na stoper jest duza- przyklad - moj wyscig z genasem ktory wygralem o prawie dlugosc maski a czasy mamy wpisane takie same.
obecny uklad jest dobry - wypraktykowany przez kilka zlotow
#3 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 19:49
co z tego ze ktos ma mocniejszy silnik skoro nie ruszy tak jak na manualu.
tu przykład z pierwszego mojego startu.
7. Misiekzoo(asb) - Rafke
misiek 136km 2.0 16v z automatem
rafke 115km 2.0 8v na manualu..
i wyszło tak że i na starcie sprałem 16v i na koncu szybciej byłem na mecie.
Na 1/4 w jednej marce trzeba to mniej wiecej tak rozbic :
Buda
Kombi / sedan
skrzynia
auto / manual
silnik
2.0-2.4 / 2.5 - 2.9/ 3.0 - 3.4 / 3.5 - ...
albo wg seryjnej mocy
czyli :
do 140KM
od 141KM do 179KM
od 180KM do 229KM
od 230KM do ...
#4 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 19:50
automaty/manuale to juz kwestia dogadania sie.
Wiem ze mierzenie czasów jest na oko tak samo ze te kategorie byly juz od dawien dawna.
ze 98% seryjnych 3.0 i 3.2 to mozliwe, ale sam nie masz auta seryjnego
#5 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 19:54
Miejmy do siebie zaufanie i dajmy każdemu szanse zabawy
podział manuale i automaty znowu deklasuje kategorie - zobaczcie jak wyglądał diesel 2.0
w 2.0 benzyna był tylko jeden automat jak dobrze pamiętam
A jeśli uważasz że ktoś będzie chciał się bawić seryjnym autem przeciw zdłubanemu to IMHO się mylisz - każdy kto startuje ma nadzieje że wygra. Zabawa zabawą ale to właśnie ten prestiż wygranej napędza tę konkurencje.
A jak chcesz dłubać i sprawdzić co zdłubałeś - zapraszam do Open
#6 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 19:57
Wyścigi na zlocie są w formie zabawy a nie wali o "złote kalesony". Cała odpowiedź. Resztę se dopisz.to jaki ma sens wyscigów seryjnych na 1/4?
#7 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 20:01
#8 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 20:04
#9 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 20:07
#10 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 20:19
#11 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 20:20
W Ślesinie byliśmy ograniczeni do pięciu godzin i czasu starczyło na styk.
w zasadzie to biorąc pod uwagę późniejsze duble - wyrobiliśmy się
DavePGN dał popis i dobrze to tam trzymał więc szło nieźle
#12 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 20:22
na nastepnym zlocie podopisuje sie sam do 3.0 bo mam tak w dowodzie i do open i pozgarniam plaki odrdzewiacze i bede zadowolony, a przeciez nie o to chodzi.
W Ślesinie byliśmy ograniczeni do pięciu godzin i czasu starczyło na styk. Tak, że to też musimy brać pod uwagę.
cos mnie sie nie wydaje ze na styk skoro astry sie tez ganiały....
#13 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 20:26
Dobrze gadasz kolego. Na następnym zlocie będziemy oszukiwać. Ja dopiszę się do dwu-litrówek na przykład.na nastepnym zlocie podopisuje sie sam do 3.0 bo mam tak w dowodzie i do open
Astry zajęły 15 minut o ile się nie mylę. No może chwilę dłużej.cos mnie sie nie wydaje ze na styk skoro astry sie tez ganiały....
#14 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 20:27
na nastepnym zlocie podopisuje sie sam do 3.0 bo mam tak w dowodzie i do open i
Widzisz , wystarczy żeby się prowadzący tę konkurencję dobrze się przygotował , poczytał forum , kto co zdłubał przy swoim aucie oraz liczymy na uczciwość startujących
Po za tym nie gramy tu o "złote kalesony " nie mamy profesjonalnego pomiaru czasu , tylko zawodne oko ludzkie .
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#15 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 20:28
na nastepnym zlocie podopisuje sie sam do 3.0 bo mam tak w dowodzie i do open i pozgarniam plaki odrdzewiacze i bede zadowolony, a przeciez nie o to chodzi.
ja mam w dowodzie 2.5.
Phantom - tak ci na nagrodach zalezy ? rozumiem cie bo sam wladowalem duuuuzo wiecej $$$ niz ty w auto i dalej w Open nie mam I miejsca ale jesli auta nieseryjne beda w klasach z seryjnymi to nie maja szans. nie gramy o zlote kalesony.
#16 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 20:31
Sam się wpisałem tak bo chciałem mieć jakieś szanse a nie jak na poprzednim zlocie.
Następna sprawa to możliwość startowania tylko w jednej kategorii.
I ostatnia to dać wszystkim równe szanse z ilością startów. Jak startujemy na szans i tylko po razie to wszyscy (reszta startów to poza konkurencją lub brany tylko pierwszy czas pod uwagę)
#17 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 20:31
Dobrze gadasz kolego. Na następnym zlocie będziemy oszukiwać. Ja dopiszę się do dwu-litrówek na przykład.
widzisz, ale naistotniejszego nie zacytowałeś: ''a przeciez nie o to chodzi''.
Wiem nie gramy o zlote kalesony oraz o to ze pomiary są na oko.
Nie mam do nikogo pretensji.
Ale wg mnie te kategorie nie są z glową poukladane. padł przykład poprawy z mojej strony, czytalem ze ktoś jeszcze dopisał propozycje. Można pogłówkować przed nastepnym zlotem, czas sie napewno znajdzie.
P.S
Juz nawet nie chodzi o Mnie bo ostatniego miejsca nie mialem.
#18 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 20:34
ale powiedzcie mi co ma sens ganianie sie seriami?
A no taki że jest kierowca i kierowca - czasami łącznik między kierownicą a pedałami tez ma znaczenie
ale głównym sensem jest sama zabawa
A dla tych co szukają wrażen jest open
#19 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 20:35
Rozwiń myślNastępna sprawa to możliwość startowania tylko w jednej kategorii.
dla czego mamy zabronić startów 2.0 16V z 2.5 V6 ?? w Open
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#20 OFFLINE
Napisany 27 wrzesień 2010 - 20:42
Albo wogole nie mierzyć czasów. kazdy z kazdym i wie czy wygral czy nie.