

Regeneracja kompresora
#21
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2013 - 09:03
#22
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2013 - 16:54
#23
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2013 - 16:58
A mam pytanie . Czy sprezarka klimy z 3,2 jest taka sama jak w 3,0
Tak.Wszystkie silniki benzynowe mają takie same kompresory.
#24
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2013 - 18:22
#25
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2013 - 20:15
#26
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2013 - 13:00
nazywa się Harrison 5 i jest zamienny z kompresorem LG z daewoo nubiry (o wiele tańszym)
Podziękował

#27
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2013 - 22:57
#28
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2013 - 16:08
#29
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2013 - 22:14
http://allegro.pl/ko...3450106864.html
pierwszy link to kompresor po regeneracji a drugi jest nowy , różnica w cenie jest 180 zł wiec nie duża , jak za spokój na lata . Po rozeznaniu rynku to na Wrocławiu znalazłem parę firm jedna uszczelni za 400zł a druga za 700zł z napełnieniem klimatyzacji , bo inaczej gwarancji nie dadzą . Co o tym myślicie ??? W sumie za te naprawy mam już kompresor cały zregenerowany (tylko tak się zastanawiam co taka regeneracja jest warta ) albo nowy zależy gdzie bym dokonywał naprawy . Bardzo proszę o jakąś podpowiedz . :pokoj:
#30
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2013 - 07:50
#31
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 14:33
Z manuala wynika, że odległość sprzęgło / cewka (air gap) jest regulowane śrubą. Jak rozumiem to jest tak naprawdę osadzenie cewki i koła pasowego na wałku kompresora i można to regulować ściągaczem ?
U mnie przestało załączać się sprzęgło i nie wiem czy wina cewki czy zużytego sprzęgła. Dobrze kombinuję, że przy załączonym kompresorze stuknięcie gumowym młotkiem powinno załączyć sprzęgło ?
#32
OFFLINE
Napisany 07 listopada 2013 - 16:07
Koledzy
Z manuala wynika, że odległość sprzęgło / cewka (air gap) jest regulowane śrubą. Jak rozumiem to jest tak naprawdę osadzenie cewki i koła pasowego na wałku kompresora i można to regulować ściągaczem ?
U mnie przestało załączać się sprzęgło i nie wiem czy wina cewki czy zużytego sprzęgła. Dobrze kombinuję, że przy załączonym kompresorze stuknięcie gumowym młotkiem powinno załączyć sprzęgło ?
sprawdziłeś czy jest czynnik??
#33
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2013 - 10:40

Także sprężarka wygląda na sprawną a problem leży w czujnikach albo połączeniach.
#34
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2013 - 15:44
sprawdziłeś czy jest czynnik??
Przyłączam się do pytania.
#35
OFFLINE
Napisany 12 listopada 2013 - 20:25
W weekend był czas na chwilę grzebania. Niestety serwis się nie sprawdził w podstawowej diagnozie klimatyzacji
, bo zarówno cewka działa jak i załącza sprzęgło po bezpośrednim podaniu napięcia.
Także sprężarka wygląda na sprawną a problem leży w czujnikach albo połączeniach.
Który barani łepek taką ciemnotę wcisnął Ci w wawie??
Koledzy napisali: sprawdź czynnik, czujniki można wymienić bez odsysania czynnika, tak na wszelki wypadek jakby następny barani łepek chciał Cię naciągnąć.

#36
OFFLINE
Napisany 13 listopada 2013 - 22:50

#37
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2014 - 19:14
Przyłożyłem delikatnie młotkiem w ściągacz (bez śruby) ale to nie powoduje ruchu tarczy. Mam przerwę 1 mm a powinno być 0.45. Sprężarka jest na samochodzie i ciężko jest przyłożyć moment. Może najpierw ściągnąć całkiem tarczę i spróbować jeszcze raz?
#38
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2014 - 19:20
#39
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2014 - 19:50
Ale ja dorobiłem tuleję(przecięta nasadka jakaś) i do tego podkładkę mam.
Pierwszy kawałek gumowym młotkiem leciutko wchodzi, potem wkładam je(tuleję i podkładkę) do środka i od góry kręcę nakrętką za gwint wałka.
Trochę się namęczę zawsze ale działa. Za mało ich robiłem, żeby coś porządne ogarnąć, ale jest wystarczające, żeby to było bez walenia tylko wciskając śrubą.
#40
OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2014 - 18:48
Odstęp zgodny z książką ale sprężarka dalej nie załapywała. Sprawdziłem po raz 5 kostkę w czasie pracy silnika i w końcu doszedłem co było nie tak...
Winowajcą były za luźne piny w wtyczce przy kompresorze. Żeby to sprawdzić wcześniej to trzeba by było wpiąć się szpilkami we wtyczkę od strony kompresora. W końcu mam mroźno.