

Chip tuning MV6 na Allegro
#81
OFFLINE
Napisany 20 maja 2013 - 20:05
#82
OFFLINE
Napisany 20 maja 2013 - 22:02
Mam , a tak na marginesie wujaszek kupił ten chip tuning z aledrogo i to mu zadziałało zwiększył mu sie moment obrotowy noi muwi ze autko mu sie lepiej ciągnie teraz , ma hundaja w dieslu wonossącym bez turbiny , tez niewierzyłem wte brednie ale to prawda .
To pokaż - wrzuć wykres z hamowni tu na forum.
Odczucie kierowcy, który wydał trochę kasy na podrasowanie auta nie są obiektywne, nauka zawsze powinna opierać się na wynikach i pomiarach.
Zrób pomiar przed i po zamontowaniu - wtedy uwierzę ja i setki innych tu na forum.
#83
OFFLINE
Napisany 21 maja 2013 - 14:37
To pokaż - wrzuć wykres z hamowni tu na forum.
Odczucie kierowcy, który wydał trochę kasy na podrasowanie auta nie są obiektywne, nauka zawsze powinna opierać się na wynikach i pomiarach.
Zrób pomiar przed i po zamontowaniu - wtedy uwierzę ja i setki innych tu na forum.
Wiesz co coś sie tak uczepił ?? przeciez kazdy wie ze jak sie wsadzi wałki od 3 do 2,5 to jest przyrost mocy do 193 kucy zapytaj sie na forum to ci powiedzą , a co do tego chipa to nie ja go mam i nie w moim aucie i nic niebede mierzył i ci pokazywał opanuj sie troche człowieku

#84
OFFLINE
Napisany 21 maja 2013 - 14:45
A mnie do tej pory się wydawało, że taki wynik jest przy wałkach i puszce na pająki :hmmm: Z tego co mi wiadomo, to Irmscher w VB i500(2.5V6) taki wynik osiągał przy wałkach, podstawie kolektora z 3.0 i swoim programie dla ECU.przeciez kazdy wie ze jak sie wsadzi wałki od 3 do 2,5 to jest przyrost mocy do 193 kucy
#85
OFFLINE
Napisany 21 maja 2013 - 14:47
Wiesz co coś sie tak uczepił ?? przeciez kazdy wie ze jak sie wsadzi wałki od 3 do 2,5 to jest przyrost mocy do 193 kucy zapytaj sie na forum to ci powiedzą , a co do tego chipa to nie ja go mam i nie w moim aucie i nic niebede mierzył i ci pokazywał opanuj sie troche człowieku
ale Ty mówisz o czystej teorii... nie wiesz ile z tych 2.5V6 ma faktycznie 170 kucy....
#86
OFFLINE
Napisany 21 maja 2013 - 14:56
ale Ty mówisz o czystej teorii... nie wiesz ile z tych 2.5V6 ma faktycznie 170 kucy....
Dokładnie o to mi chodziło - ja w swoim aucie z fabrycznych 136KM przy przebiegu ponad 300 tys km zostało 125 i to przy poszanowaniu silnika, więc sprawdź ile masz koni...jeszcze...

I nie każda modyfikacja w różnych autach daje taki sam efekt...
Ja jakbym przykleił sobie znaczek Omega 3.2 V6 to od razu bym miał przyrost mocy, bo przecież w tych autach chłopaki mają 218 KM to i ja będę tyle miał


#87
OFFLINE
Napisany 21 maja 2013 - 15:09
#88
OFFLINE
Napisany 21 maja 2013 - 21:31

EDIT: Paru już się przekonało, że mówię poważnie. Nie próbujcie ze mną pogrywać, bo informacja na zielono ma zakończyć spam. Jak będziecie mnie lekceważyć to będę sypał kartki bez ostrzeżeń i się skończy dzień dziecka

#89
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2013 - 21:21
"W aukcji opis podaje +18KM jesteście w stanie dać gwarancję że wzrost będzie chociaż o te 15KM ?"
Przedmiotem aukcji jest to:
http://allegro.pl/sh...item=3605592529
Odpowiedź jaką dostałem to :
"tak jestesmy w staie dac gwarancje"
Jest to jakaś gotowa kość do wlutowania w ECU. Ktoś może miał z tym styczność ?
#90
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2013 - 21:29
To pokaż - wrzuć wykres z hamowni tu na forum.
Odczucie kierowcy, który wydał trochę kasy na podrasowanie auta nie są obiektywne, nauka zawsze powinna opierać się na wynikach i pomiarach.
Zrób pomiar przed i po zamontowaniu - wtedy uwierzę ja i setki innych tu na forum.
coś taki niedowiarek?? http://forum.omegakl...2&postcount=535
koledze wyszło 202 KM i 232 NM
to wychodzi w najgorszym wypadku +32 KM od serii
#91
OFFLINE
#92
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2013 - 22:01
#93
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2013 - 22:01
I to jest efekt po tym czymś z aukcji ?
nie, kolega zmienił wałki + puszka+ kolektory wydechowe od 3,2+stożek z tego co pisał

ale to było 2,5V6, a ty masz 3,0. Najpierw to zrób wszystkie mody mechaniczne, a potem moduj z epromem. Kup sobie http://allegro.pl/ec...3670270116.html i będziesz testował
#94
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2013 - 22:06
tylko pamiętaj o hamowni.
Nigdzie blisko nie mam hamowni. A niestety wypadało by zrobić 2 pomiary. Zastanawia mnie tylko czy te 15 KM jest faktycznie realne. Bo słabo chce mi się w to wierzyć chce. Chodź rozmawiąjąc z czowiekiem który tuninguje samochody w DE twierdzi że 10% przyrostu na silniku omegi programowo jest realne.
#95
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2013 - 22:12
Nigdzie blisko nie mam hamowni. A niestety wypadało by zrobić 2 pomiary. Zastanawia mnie tylko czy te 15 KM jest faktycznie realne. Bo słabo chce mi się w to wierzyć chce. Chodź rozmawiąjąc z czowiekiem który tuninguje samochody w DE twierdzi że 10% przyrostu na silniku omegi programowo jest realne.
No ba.....w tv ostatnio reklamowali jakis pseudo ceramizer i twierdzili ze zwiekrza moc o 15%




782-214-578
884-777-999

#96
OFFLINE
#97
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2013 - 18:48
Jeżdże na tym już kilka lat.Jest OK.Nic lutować nie trzeba.Jest tylko wkładany na płytkę.Montaż zajmuje ok 5 min.Jest to jakaś gotowa kość do wlutowania w ECU. Ktoś może miał z tym styczność ?
#98
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2013 - 20:30
Jeżdże na tym już kilka lat.Jest OK.Nic lutować nie trzeba.Jest tylko wkładany na płytkę.Montaż zajmuje ok 5 min.
No i jak odczucia przed i po?

#99
OFFLINE
Napisany 06 listopada 2013 - 21:59



był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....
#100
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2013 - 03:33
W przypadku ofert na allegro.pl są to zwykłe rezystorki a cały przyrost mocy to efekt placebo
