a bierzesz pod uwage wyciecie samej plastikowej kratki w przeplywce zajmujacej ok 30% powierzchni przekroju rury? Ogolnie konwersja na MAP na swince + strojenie daje ok. 20KMCóż o ile spotkałem się z modzonymi Vkami, to najczęściej pozbycie się przepływki uwalniało wieele mocy z tego silnika.


Chip tuning MV6 na Allegro
#41
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2010 - 00:58
#42
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2010 - 01:12
a bierzesz pod uwage wyciecie samej plastikowej kratki w przeplywce zajmujacej ok 30% powierzchni przekroju rury?
a to cos da??

ps. modziles juz cos z tym kompem??
#43
OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2010 - 07:23
a to cos da
z jednej strony ta kratka formuje strumien powietrza, z drugiej jednak podejrzewam, ze przy puszce na pajaki nie ma to takiego znaczenia...
niestety nie mam jak obejsc immops. modziles juz cos z tym kompem

#44
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2011 - 01:13
#45
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2011 - 17:46
z jednej strony ta kratka formuje strumien powietrza, z drugiej jednak podejrzewam, ze przy puszce na pajaki nie ma to takiego znaczenia...
Dla całego dolotu jako takiego może nie ma znaczenia, ale jako że ta kratka jest przed czujnikiem przepływomierza to może dla niego ma to jakąś różnicę .. lepiej jej nie wycinać.
#46
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2011 - 18:14
lepiej jej nie wycinać.
jutro wytne i zobaczymy czy czuc roznice:)
#47
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2011 - 19:31
Trzymam Cię za słowo sam jestem ciekawyjutro wytne i zobaczymy czy czuc roznice:)

#48
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2011 - 19:38
#49
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2011 - 19:45
jutro wytne i zobaczymy czy czuc roznice
No ja też czekam na efekty


#50
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2011 - 19:49
Na upartego to i przez te kratki można przepływkę popsuća mi wydaje się, że głównym zadaniem tej kratki jest ochrona dolotu przed wpadnięciem do rur jakiegoś przedmiotu np. podczas wymiany filtra.
#51
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2011 - 20:26
a mi wydaje się, że głównym zadaniem tej kratki jest ochrona dolotu przed wpadnięciem do rur jakiegoś przedmiotu np. podczas wymiany filtra.
I chyba tylko to jest jej jedynym zadaniem
#52
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 19:02
po ostatnim portingu przepustnic pilnikiem nie chce już eksperymentować
ja zaryzykowalem:)
http://www.fotosik.p...8c976abf65.html
nie zauwazylem zadnych negatywnych objawow.
wedlug op-coma ma takie same wartosci jak i z kratka.
#53
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 20:53
ja zaryzykowalem
A jak odczucia subiektywne ? .. czujesz coś ?
#54
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 21:16
A jak odczucia subiektywne ? .. czujesz coś ?
nie jezdzilem jeszcze,jutro z rana przetestuje i dam znac.
#55
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 21:23
ja zaryzykowalem:)
http://www.fotosik.p...8c976abf65.html
nie zauwazylem zadnych negatywnych objawow.
wedlug op-coma ma takie same wartosci jak i z kratka.
ale powiedz co to ma dac ? po pierwsze zlikwidowales zawirowania powietrza - co one daja nie musze ci chyba tlumaczyc po drugie jak ci przez przypadek cos wpadnie do silnika to bedzie wesolo
#56
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 21:30
po drugie jak ci przez przypadek cos wpadnie do silnika to bedzie wesolo
ofiary musza byc:)
silnikow mnogo w ogrodzie.
#57
OFFLINE
Napisany 17 lutego 2011 - 23:42
ja zaryzykowalem:)
http://www.fotosik.p...8c976abf65.html
nie zauwazylem zadnych negatywnych objawow.
wedlug op-coma ma takie same wartosci jak i z kratka.
cos wydaje mi sie ze trzeba bedzie przetestowac to jak przyjedziesz do mnie czy to cos daje , moze wreszcie mnie objedziesz tym swoim zdlubanym 2.5;)
tak kratka to napewno z 5 koniow i 10 NM extra
#58
OFFLINE
Napisany 20 marca 2011 - 12:42
#59
OFFLINE
Napisany 25 listopada 2011 - 20:44
http://moto.allegro....1945522857.html
#60
OFFLINE
Napisany 26 listopada 2011 - 15:28
Tak poważnie to mi się wydaje, że jak trzeba komuś więcej mocy w 2,5 to lepiej przesiąść się po prostu na 3.0