

Renault Safrane
#21
OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 20:31
#22
OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 20:41
#23
OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 20:43
#24
OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 20:47
Ktoś tu powiedzial że wykonanie Fiata jest lepsze niż wykonanie omegi dawno już się tak nie uśmialem :jump:
Ja też. Fakt że Omega b miała trochę twardsze materiały w środku niż bfl i może tam coś trzeszczało, ale ja mam już drugą Bfl i w środku panuje absolutna cisza (jedyne co mi hałasowało to guzik w drzwiach - pięć minut roboty i po problemie). Jeździłem też Mondeo z chyba 2007 roku z przebiegiem ponad trzykrotnie niższym niż moja Omega i po 15min miałem ochotę wyskoczyć za okno bo tak to trzeszczało. Fiatów w ogóle nie będe komentował.
Ale jedno trzeba przyznać - Renault robi zarąbiste silniki diesla i tylko diesla. Mamy Vivaro 2.5CDTI (silnik renault) i jest to bajka, jeździ na każdych obrotach, elastyczność niesamowita (można właściwie ruszyć z 3 pod górę) i ani razu nie nawalił.
PS Elektronika francuska to porażka
#25
OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 20:50
ale ja na swoją TD w ogóle nie narzekam , mam ją rok czasu i oprócz wymiany świec i przelewów oraz ustawienia nastawnika nie robiłem nic i chodzi jak trzeba , poprostu mam ochotę na zmianę i będzie to raczej Safrane.myślę ze kolega będzie narzekał tak samo jak na swoją TD
#26
OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 21:05


#27
OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 21:06
PS Elektronika francuska to porażka
To powiem ciekawoskę, chyba najbardziej awaryjne pod kątem elektroniki auto to Citroen XM. A elektronikę dostarczała firma... BOSH.
#28
OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 21:08
To powiem ciekawoskę, chyba najbardziej awaryjne pod kątem elektroniki auto to Citroen XM. A elektronikę dostarczała firma... BOSH.
Nie wiem jak to sie dzieje ale jakoś w francuskich autach ta elektronika pada niezależnie od tego kto ją im dostarcza
#29
OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 21:09
#30
OFFLINE
Napisany 20 września 2010 - 21:27
panowie nie chciałbym aby mój temat przerodził się w jakieś walki sympatyków Peugeota z Fiatem i jeszcze Fordem na dokładkę , mnie najbardziej interesuje zdanie na temat SAFRANE. A tak prawdę mówiąc to w każdym aucie się coś psuje no a biorąc pod uwagę fakt, iż w coniektórych autach nie ma wiele elektroniki to tez nie ma się co za bardzo psuć , no Safranka ma jej sporo a więc większe prawdopodobieństwo że coś może się zepsuć ale to tez nie jest wcale reguła
kolego albo sie napaliłes albo juz jestes na 100% przekonany ze to ma byc safrane i tak zrobisz jak zechcesz po zyjemy zobaczymy zycze ci zeby czar modelu flagowego renaulta nie szybko pekł i jezdził bezawaryjnie:driver::driver::driver: ja tak sie napałalem na lexusa gs 300 auto prawie bezawaryjne ale najmniejsza pierdoła w aso sprowadza na ziemie nie wszystko sie kupi na allegro
#31
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 15:00
#32
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 15:51
fiaty .... o niebo lepiej wykonane są od omeg
wykonane lepiej od omeg od kiedy przecież tam wszystko skrzypie ! Jest pełno taniego plastiku. Jak już auto na F to na pewno nie fiat.
#33
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 16:16
Safranka jest ok. ale pod warunkiem, że właściciel o nią dba.
1.Uważaj na tylne,górne poduszki amortyzatorów (jeśli ktoś woził ciężkie rzeczy to potrafią stukać-zamiennik około 300pln szt),
2.Jak ręczny żadko używany to zapieczony mechanizm w tylnym zacisku (Przy odrobinie szczęścia WD 40 wystarczy),
3.Przełącznik świateł lubi się psuć. Wypalają się blaszki w przełączniku. (Trudno trafić na sprawną używkę),
4.Wypalone lustra w przednich reflektorach. W ogóle instalacja świateł o za małym przekroju a przez to mocno obciążona (Nie wiem jak z xenonami-ale to po liftingu),
5.Dobrze sprawdź sprzęgło (łożysko),
6.Bujający się fotel pasażera,
7.Nie dające się ustawić w pionie środkowe nawiewy, połamany zawias w podłokietniku, połamane zaczepy w tylnej półce (Kto miał ten wie;)).
Ojciec zajeździł trzy safrany i bardzo sobie chwalił. Polecam 2.1 td (duża turbodziura ale jak się rozpędzi to śmiga), 2.0 trochę za słaby ale dość oszczędny i ponoć dobrze znosi gaz, 2.2 nie wiem ale jeśli gaz to już sekwencja.
A tak poza tym to jeździć tylko że to francuz i jest bardzo miękki.
#34
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 19:41
#35
OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 20:37
#36
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 20:36