dokladnie, mozna tez ustawic 4,5 Kohm - ogolnie bez znaczenia 50% ustawia 4,5 50% - 4,7
czyli ustawienia temp reduktora jak w kme
zaraz biorę się za robote dysze już rozwiercone na 2.4 tylko zakładac
Napisany 12 września 2010 - 13:49
dokladnie, mozna tez ustawic 4,5 Kohm - ogolnie bez znaczenia 50% ustawia 4,5 50% - 4,7
Napisany 16 września 2010 - 22:59
wczesniej mialem silvera (z takim kupilem) i spadki byly po 0,4
jezdze 3 miesiace na magicu i moim zdaniem jest ok
Napisany 17 września 2010 - 08:00
Napisany 17 września 2010 - 08:15
A czy zainstalowałeś przed parownikiem MagicIII elektrozawór (wtyczka z silvera/golda to do zasilania elektrozaworu) z filtrem fazy ciekłej??
Napisany 18 września 2010 - 12:29
wczoraj nie mogłem nic napisać bo forum nie działałoA czy zainstalowałeś przed parownikiem MagicIII elektrozawór (wtyczka z silvera/golda to do zasilania elektrozaworu) z filtrem fazy ciekłej??
Napisany 23 września 2010 - 22:06
Napisany 23 września 2010 - 22:14
Napisany 24 września 2010 - 07:04
Wklej screena z mapą i napisz jaki parownik zamontowałeś, dysze 2,4-2,5 to do 2,5litrówki w sam raz, najprawdopodobniej będziesz musiał rozwiercać. Na początek wklej screena.
Napisany 24 września 2010 - 18:21
wklej screeny jaka masz elektronike?
Napisany 24 września 2010 - 18:58
parownik magic ten z popprawionym podcisnieniem elektronika stag 300-6 z 2008r dysze 2.4 a bylo zawoli s i walteki (kicha) moc jest tylko to spalanie 20l mnie wkurza jeszcze musze sprawdzic gdzie te paproki gazowniki w wiercili sie w kolektor ale jak znam zycie to cos tam spi......li screeny beda tylko musze je zgrac czy 2.4 mm na 3litrowke to nie zamało?
Napisany 24 września 2010 - 19:44
Napisany 24 września 2010 - 19:47
Kolego blase2501, masz silnik uzyskujący 35KM z cylindra, po opisie wiem, że skrzynia automat, po avatarze, że kombi. Zrób dysze 2,5mm, ciśnienie 1,1bara, autokalibrację a następnie próby drogowe=zbieranie mapek i pokrywanie linii mnożnika. Błąd ciągłego otwarcia wtryskiwaczy powinien zniknąć bądź znacząco zmaleć.
Dla porównania dodam, że X20XEV ma... 34KM z cylindra (no z tym, że tylko cztery)i też polecam dysze 2,5mm.
Napisany 24 września 2010 - 20:34
Napisany 24 września 2010 - 20:39
DZIEKI koledzy jutro wieczorem rozwierce sobie dysze i zrobie autokalibracje po załozeniu i skalibrowaniu mapy wtryskow mi sie pokrywały jaki efekt to przyniesie poinformuje mam jeszcze jedno pytanie bo przypomniało mi sie ze jedna listwa ma minimalnie inne czasy wtryskow czy to mozliwe zeby była rozkalibrowana fabrycznie obi listwy sa z tej samej serii i miesiaca produkcji i czy mozna to samemu skalibrowac ?jak zrobie screeny to wrzuce
Napisany 24 września 2010 - 20:50
Napisany 24 września 2010 - 20:53
chyba tak ale na 100% nie jestem pewny jak sprawdze to cie poinformuje ok
Napisany 24 września 2010 - 20:59
kompensacje miedzy listwami załozyłem
Napisany 24 września 2010 - 21:17
Napisany 28 września 2010 - 17:11