

Wymiana parownika i wtryskiwaczy na MAGIC III
#1
OFFLINE
Napisany 07 września 2010 - 20:44
Wtryskiwacze magic jet 3v czy sa odpowiednie do mojego silnika,na jaką średnice rozwiercić dzysze wtryskiwaczy 2,4mm czy 2,5mm
Obecnie posiadam reduktor KME SILVER,STAG 300 i wtryskiwacze valtek czerwone z przebiegiem 25000tys.dysze rozwiercone na 3.2mm (dalej przy kalibracji pokazuje za małe dysze wtryskiwaczy).Silnik 3.0 V6 211KM
Proszę pomoc przy regulacji parownika i kalibracji.
#2
OFFLINE
Napisany 07 września 2010 - 21:15
#3
OFFLINE
Napisany 07 września 2010 - 21:25
Ja bym zaczął od dysz 2,5mm i ciśnienie ~1,1bara i w zależności co wyjdzie po autokalibracji rozwiercać dysze lub ewentualnie korygować ciśnieniem.
a nie wiesz jak z tym parownikiem wieszać go do góry nogami
#4
OFFLINE
Napisany 07 września 2010 - 21:33
a nie wiesz jak z tym parownikiem wieszać go do góry nogami
nie normalnie ja tez wymieniałem na taki i jest pod filtrem powietrza tam dobrze sie miesci tylko podłacz go przed zawor trojdrozny zeby miał dobre grzanie i bedzie ok
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 07 września 2010 - 22:03

#7
OFFLINE
Napisany 07 września 2010 - 22:34
drugi króciec w tym parowniku to jedna wielka ściema
tez tak myślę
kupiłem drugi tak tylko dla pewności
nie normalnie ja tez wymieniałem na taki i jest pod filtrem powietrza tam dobrze sie miesci tylko podłacz go przed zawor trojdrozny zeby miał dobre grzanie i bedzie ok
a czy masz spadki mocy przy tym parowniku ponieważ to nowość na rynku miałem kupić GT skorpion ale ten miał duże spadki mocy dlatego padło na tłokowy
Koledzy dobrze napisali, dysze maks. 2,5mm i ciśnienie 1,1 bara - potem zabawa tylko ciśnieniem lub/i mnożnikiem w granicach zdrowego rozsądku - śruba na imbus na górze parownika. Parownik zamotuj "normalnie" wlotem od dołu, woda jak koledzy sugerują: wlot z przed zaworu trójdrożnego, wylot na magistralę zbiorczą przed dołem chłodnicy. Przy montażu pamiętaj o maksymalnym skróceniu wężyków od wtrysków do wkrętek, ich równej długości względem siebie, bliskości wkrętek względem wtrysków benzyny, trójniku pomiarowym blisko listw wtryskiwaczy/właściwego wybrania czujnika temperatury gazu, jeśli używasz czujnika z listwy MJ. Mnożnik na wolnych maksymalnie 1,2, przy najdłuższych czasach wtrysku na 1 - po autokalibracji. Zapewni Ci to minimum korygowania linii mnożnika po testach drogowych. Przyjemnego ustawiania
czujnik reduktora podłączyć obojętnie ponieważ nic nie ma zaznaczone?najgorzej z ustawianiem mnożnika,a dusze w kolektorze trzeba rozwiercać i jakie tam mogą być od nowości
#8
OFFLINE
Napisany 07 września 2010 - 22:54
#9
OFFLINE
Napisany 08 września 2010 - 11:51

#10
OFFLINE
Napisany 08 września 2010 - 12:35
#11
OFFLINE
Napisany 08 września 2010 - 16:27
czy ktoś miał juz doczynienia z tym parownikiem,a dokładnie chodzi mi o spadki ciśnienia
#12
OFFLINE
Napisany 08 września 2010 - 17:13
ok troche juz czytam
czy ktoś miał juz doczynienia z tym parownikiem,a dokładnie chodzi mi o spadki ciśnienia
przy max bucie mam okolo 0,15
#13
OFFLINE
Napisany 08 września 2010 - 19:33
przy max bucie mam okolo 0,15
az tyle
a jak sprawa wyglada w praktyce sprawdza się i jak długo jeżdzisz juz na nim
#14
OFFLINE
Napisany 08 września 2010 - 19:36
az tyle
a jak sprawa wyglada w praktyce sprawdza się i jak długo jeżdzisz juz na nim
wczesniej mialem silvera (z takim kupilem) i spadki byly po 0,4
jezdze 3 miesiace na magicu i moim zdaniem jest ok
#15
OFFLINE
Napisany 11 września 2010 - 15:45
a jakie masz wtryskiwacze magic jetwczesniej mialem silvera (z takim kupilem) i spadki byly po 0,4
jezdze 3 miesiace na magicu i moim zdaniem jest ok
#16
OFFLINE
#17
OFFLINE
Napisany 12 września 2010 - 11:15
#18
OFFLINE
Napisany 12 września 2010 - 11:31
może ktoś wie jaki ustawic czujnik temp.reduktora przy parowniku MAGIC III
4,7Kohm
#19
OFFLINE
#20
OFFLINE
Napisany 12 września 2010 - 13:18
czyli to będzie CT-LE-4K7
dokladnie, mozna tez ustawic 4,5 Kohm - ogolnie bez znaczenia 50% ustawia 4,5 50% - 4,7