Ile płacicie za klocki
#61 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2011 - 20:15
gdałem ostatnio ze znajomym mowił coś o klockach Boscha... ze podobno niezle... zoaczymy..jak te sie skonczą to pomysle...
#62 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2011 - 20:37
oryginały mi też piszczały.Kupiłem smar w takich małych tubkach też w ASO i problem piszczenia znikł.ostatnio zapodałem sobie oryginalne GM na przód
#63 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2011 - 20:50
nie bierz tylko ATE...miałem 2 zestawy i piszcza jak nie wiem... ostatnio zapodałem sobie oryginalne GM na przód....super jest, tylko cena zaporowa - 180zł na sam przód
gdałem ostatnio ze znajomym mowił coś o klockach Boscha... ze podobno niezle... zoaczymy..jak te sie skonczą to pomysle...
Oryginalne do GM robi...ATE (klocki tez sa robione w...Polsce), a piszczenie w 90% to wina zapieczonych tloczkow, nieoczyszczenia jarzm i nieposmarowania smarem miedzianym.
Ja mam klocki oryginalne za 12 czy 13 Funtow. Sa miekkie, pyla sie, ale swietnie hamuja (cos za cos).
#64 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2011 - 22:03
Oryginalne do GM robi...ATE
nie wiem czy to prawda, ale w zyciu bym nie powiedział... nawet wziasc je w reke to widac ze ta okładzina jest inna
#65 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2011 - 22:13
nie wiem czy to prawda, ale w zyciu bym nie powiedział... nawet wziasc je w reke to widac ze ta okładzina jest inna
Inna od czego?
#66 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2011 - 22:16
Inna od czego?
mowie o strukturze i wygladzie tych okładzin... nie wiem jak z wartościami w "sobie" ale z wyglądu są inne Mowie o ATE i GM, pozatym jak mowiłem ATE miałem 2 komplety i piszczały jak szalone, zmieniłem na GM-a mowisz ze to samo niby, a nie piszczą...
#67 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2011 - 22:19
mowie o strukturze i wygladzie tych okładzin... nie wiem jak z wartościami w "sobie" ale z wyglądu są inne Mowie o ATE i GM, pozatym jak mowiłem ATE miałem 2 komplety i piszczały jak szalone, zmieniłem na GM-a mowisz ze to samo niby, a nie piszczą...
GM zmienia dostawcow co rok, poza tym to jakosc tego co dostarcza ten sam dostawca do GM i na rynek to nie to samo
GM ktore mialem byly wyprodukowane w Polsce, bez zadnych znakow i mialy gumowe okladziny na zewnatrz.
#68 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2011 - 22:23
GM zmienia dostawcow co rok, poza tym to jakosc tego co dostarcza ten sam dostawca do GM i na rynek to nie to samo .
Tak to prawda.
GM ktore mialem byly wyprodukowane w Polsce, bez zadnych znakow i mialy gumowe okladziny na zewnatrz.
Za to u mnie kulturka, znaki GM i numery katalogowe czesci są - ładnie to wygląda i hamuje też nieźle
#69 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2011 - 22:27
Za to u mnie kulturka, znaki GM i numery katalogowe czesci są - ładnie to wygląda i hamuje też nieźle
Znaki GM i kody byly, ale zadnego znaku producenta. Tylko "Made in Poland"
#70 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2011 - 22:33
Znaki GM i kody byly, ale zadnego znaku producenta. Tylko "Made in Poland"
aż zerkne przy najbliższej okazji
#71 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2011 - 22:34
aż zerkne przy najbliższej okazji
"Made in Poland" bylo na bialym kartonie.
#72 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2011 - 18:30
#73 OFFLINE
#74 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2011 - 10:56
Odświerze temat czy klocko green stuff na przód i tył do tarcz nie nawiercanych i nie nacinanych to dobry wybór, bo muszę żmienić a tarcze mam dobre.
pozdrawiam
#75 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2011 - 13:51
witam
Odświerze temat czy klocko green stuff na przód i tył do tarcz nie nawiercanych i nie nacinanych to dobry wybór, bo muszę żmienić a tarcze mam dobre.
pozdrawiam
Mialem i jedyna zaleta, to fakt, ze mniej sie pyla, ale za to duzo mocniej zuzywaja tarcze i gorzej hamuja niz oryginalne.
#76 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2011 - 12:22
Mialem i jedyna zaleta, to fakt, ze mniej sie pyla, ale za to duzo mocniej zuzywaja tarcze i gorzej hamuja niz oryginalne.
to jakie polecacie lepsze od orginału i żeby tak nie pyliły???
pozdrawiam
#77 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2011 - 13:14
to jakie polecacie lepsze od orginału i żeby tak nie pyliły???
pozdrawiam
Moze cos w Erze dobiora?
Wg mnie do standardowego ukladu hamulcowego nie ma nic lepszego niz oryginalna tarcza i oryginalny klocek.
EBC probowalem i na kilku tarczach hamowal gorzej niz oryginal, zauwazalnie zaczal zuzywac tarcze, ale sie nie pylil jak oryginal. Cos za cos.
#78 OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2011 - 07:52
Moze cos w Erze dobiora?
Wg mnie do standardowego ukladu hamulcowego nie ma nic lepszego niz oryginalna tarcza i oryginalny klocek.
EBC probowalem i na kilku tarczach hamowal gorzej niz oryginal, zauwazalnie zaczal zuzywac tarcze, ale sie nie pylil jak oryginal. Cos za cos.
witam
to dzieki za odpowiedz, to po zostane przy standardowym klocku.
pozdrawiam
#79 OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2011 - 22:33
witam
to dzieki za odpowiedz, to po zostane przy standardowym klocku.
pozdrawiam
a jaki koszt jest oryginalnych tarcz i klocków na przód??
#80 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2011 - 00:40
tył TRW - 60zł
chyba dobra cena jak za TRW
Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013
II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin