Cały komplet sprzęgła, jaka firma jest lepsz Sasch czy luk znalazłem sasch 220mm to chyba nie to?
jedna i druga firma jest bardzo dobra. luk droższy o ok 100zł.
pokaż to co znalazłeś? możesz podać link?
Napisany 23 lutego 2015 - 20:13
Cały komplet sprzęgła, jaka firma jest lepsz Sasch czy luk znalazłem sasch 220mm to chyba nie to?
Napisany 23 lutego 2015 - 21:07
Napisany 23 lutego 2015 - 21:28
Wygląda na to, że tak http://e-katalog.int...wyciskowym.htmlTo czyli ten sasch 220 mm by pasował do mojej omy? Linku niemam , bo od znajomego wyczaiłem i nawet tanio po znajomości cały komplet. Tylko czy ono będzie pasować.? Ja znalazłes SACHS 220mm ilość zębów 14. Czy to pasuje do 2.0 16v?
Napisany 23 lutego 2015 - 23:14
Napisany 23 lutego 2015 - 23:43
Napisany 24 lutego 2015 - 13:50
Napisany 24 lutego 2015 - 21:49
Napisany 24 lutego 2015 - 21:51
Napisany 24 lutego 2015 - 22:01
Napisany 24 lutego 2015 - 22:15
a przywal przez korek od plynu,przerz mala dziurke sprezone powietrze i zobacz czy nie cieknie,tylko nie za mocno ,bo go rozsadzisz,u mnie tez silownik nie ciekl,bo sie tak ustawil,bo powietrzu,za kilka sekund zaczelo ciecMiałem dokładnie tak odpowietrzłem układ i na zgaszonym było ok. Po odpaleniu i wyższych obrotach po kturymś razie zaś to samo. I szlak wie co to jest. Miał ktoś taki problem?
Ale nigdzie nic nie cieknie i płynu też nie ubywa.
Napisany 24 lutego 2015 - 22:51
Napisany 25 lutego 2015 - 14:05
Była ta opcja dziś i nic pod autem sucho. Tylko ciekawi mnie to czemu sprzęło jest wciśnięte. Bo tak to bez wciśnięcia sprzęgła biegu nie da się wrzucić,a tu taki ząk że bez wciskania sprzęgła biegi se wchodzą. A prucz odpowietrzania od odpowietrznika na skrzyni jakaś inna metoda jest? I jakby się sprzęgło skończyło to też można biegi wrzucać bez sprzęgła?
Jak przy odpowietrzaniu sprzęła przez odpowietrznik,płyn się przeleje w zbiorniczku tzn jest dobrze odpowietrzone tak? Ale po odpaleniu i naduszeniu sprzęgła znów to samo .
Napisany 25 lutego 2015 - 14:30
Napisany 25 lutego 2015 - 15:40
Napisany 25 lutego 2015 - 16:15
Napisany 25 lutego 2015 - 17:18
Odpowietrzyłem właśnie układ i po odpaluniu i naduszeniu sprzęgła znów wpadło. Może ktoś powiedzieć ile śrub od sprzyni jest i jakie klucze potrzebne? Bo będe się brał za zdejmowanie skrzyni. I nawe nie ma zgrzytu nawet i nic nigdzie nie cieknie.
Napisany 25 lutego 2015 - 18:55
Napisany 25 lutego 2015 - 20:21
klucze mam itp , i mam takie pytanie, jak pdkręcić ten wężyk od skrzyni żeby go nie urwać.
Napisany 25 lutego 2015 - 20:36