

skrzynia 6-cio biegowa. da rade?
#41
OFFLINE
Napisany 07 marzec 2011 - 21:31
#42
OFFLINE
Napisany 07 marzec 2011 - 21:47
Już w drugim poście ktoś Ci pisał
przepraszam, moja przegladarka daje ciala.. pokazuje mi temat w takim obrazie, jakby byl dopiero co rozpoczety.. nawet nie pokazuje, ze sa swieze posty. dlatego znow pisalem o tej calibrze. przepraszam z gory za ot. w sprawach napedow wiecej sie nie odezwe:D
#43
Guest_andreas27_*
Napisany 07 marzec 2011 - 22:59
#44
OFFLINE
Napisany 08 marzec 2011 - 05:59
podaj VIN bo już możesz taki most mieć Y25DT wychodziły z 3.45 i 3.27, mam dwie omegi z tym silnikiem i w obu są inne mosty, jedna ma 3,45 a druga 3,27, a przy jakiej prędkości masz spalanie 5,5, bo mi na trasie jeszcze mniej niż 7 nie wziełaGdzie i za ile mogę taki most 3.27 dostać
#45
Guest_andreas27_*
Napisany 08 marzec 2011 - 06:28
#46
OFFLINE
Napisany 08 marzec 2011 - 09:56
auto w zimie pali więcej a nie mniej,szczególnie teraz, gdy jest zimno
i zapewne o takim rozmiarze 195/70R15 lub 196/65R15 a komp jest pod felgę 17 w Y25DT, na pewno spalanie liczone będzie większe, jak będę w domu to napisze co za dyfer masz, a ile robisz na baku ?mam wąskie zimowe opony
(195 lub 205)
#47
Guest_andreas27_*
Napisany 08 marzec 2011 - 10:17
#48
OFFLINE
Napisany 08 marzec 2011 - 10:17
most 3.27
W/g EPC masz most 3.27 ze szperą.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#49
Guest_andreas27_*
Napisany 08 marzec 2011 - 10:19
#50
OFFLINE
Napisany 08 marzec 2011 - 13:55
a wentylator na IC masz sprawny bo to jest częstą przyczynąA latem przy plus 30 w cieniu - przy bardzo rozrzedzonym powietrzu - czuję że to nie ta Omcia co zimą
#51
Guest_andreas27_*
Napisany 08 marzec 2011 - 14:03
#52
OFFLINE
Napisany 08 marzec 2011 - 14:23
ani jednym ani drugim tego nie sprawdzisz w tej skrzynce trójkątnej pod maską jest od niego bezpiecznik http://forum.omegakl...ead.php?t=24976 numer 4 na foto, jak masz go spalonego to na bank wentylator jest zatartyPowiem szczerze, że nie wiem. Przy awarii tego wentylatora pojawia się komunikat na konsolowym kompie, czy trzeba to spr Techem lub innym sprzetem?
#53
Guest_andreas27_*
Napisany 08 marzec 2011 - 16:58
#54
OFFLINE
Napisany 08 marzec 2011 - 17:16
#55
OFFLINE
Napisany 08 marzec 2011 - 19:09
niestety nie ja będę u siebie taki wkładał do mój 3,45 wyje jak głupi, chociaż wolał bym krótszyczy jest coś mniejszego niż most 3.27
#56
Guest_andreas27_*
Napisany 08 marzec 2011 - 20:32
#57
OFFLINE
Napisany 08 marzec 2011 - 22:07
on już ma chipsa wsadzonego, możesz silnik spokojnie kręcić do 180 KMA kolega Kogut, gdzie tuningował silnik
#58
Guest_andreas27_*
Napisany 08 marzec 2011 - 23:57
#59
OFFLINE
Napisany 09 marzec 2011 - 07:07
rozmawiałem z kilkoma osobami zajmującymi się tym i dal tego silnika 180 KM i koło 400 Nm jest bezpiecznym progiem, pod warunkiem że układ wtryskowy auta jest sprawny bo można tłoki potopićCiekawe ile silnik pociągnie po takich zmianach?
#60
Guest_andreas27_*
Napisany 09 marzec 2011 - 07:22