a wie ktos, jakie przelozenia byly wkladane w skrzynie przy silnikiach 2.5 v6 94r?
Serek, a nie muliloCi zbytnioprzy takim przelozeniu 3.7?? czy bylo ok?
jakie mulenie?? daje rade bez problemu
ale wkrotce zaloze 3.9;)
Napisany 02 wrzesień 2010 - 16:30
a wie ktos, jakie przelozenia byly wkladane w skrzynie przy silnikiach 2.5 v6 94r?
Serek, a nie muliloCi zbytnioprzy takim przelozeniu 3.7?? czy bylo ok?
Napisany 02 wrzesień 2010 - 18:25
Napisany 02 wrzesień 2010 - 22:05
hmm, a szpera w jakich była
- jak znam życie to za dopłatą
Napisany 03 wrzesień 2010 - 09:12
Napisany 06 marzec 2011 - 21:51
Napisany 06 marzec 2011 - 22:29
Napisany 06 marzec 2011 - 23:37
Napisany 07 marzec 2011 - 06:34
Napisany 07 marzec 2011 - 07:32
pozatym chyba juz jest taki tamat na forum.
Napisany 07 marzec 2011 - 09:12
Napisany 07 marzec 2011 - 09:16
Napisany 07 marzec 2011 - 10:54
Napisany 07 marzec 2011 - 11:05
Napisany 07 marzec 2011 - 15:06
pytalem o przekladke 6-cio biegowej skrzyni z calibry 4x4 2.0 16v turbro 204KM.
moze z niej daloby rade? ona miala naped na 4 buty, wiec przednich nie da sie jakos wyeliminowac? i wtedy most do tylu ciagnac.
Napisany 07 marzec 2011 - 18:10
pytalem o przekladke 6-cio biegowej skrzyni z calibry 4x4 2.0 16v turbro 204KM.
moze z niej daloby rade? ona miala naped na 4 buty, wiec przednich nie da sie jakos wyeliminowac? i wtedy most do tylu ciagnac.. chyba, ze z ktorej bmw pasuje, tak jak kolega andreas mowi. u mnie jest dyfer 3.7, jesli dobrze rozumiem.
a kolego andreas, jesli masz 2.5 dti, to masz bodajze 3.45 dyfer, albo 3.27 nawet
Napisany 07 marzec 2011 - 18:47
to zmień auto na inne, to auto waży i musi swoje wypićOczywiście osiągi pod kątem spalania - mniejszego zużycia paliwa
Napisany 07 marzec 2011 - 18:55
Napisany 07 marzec 2011 - 20:32