Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

sprawdzenie cewki


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
26 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   MariuszD.

MariuszD.
  • 635 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 20 sierpnia 2010 - 06:42

Mam dwie cewki. Po stronie niskiego napiecia na jednej mam rowne 0,8 na kazdej 'sekcji', a w drugiej: 1,3; 1,3; 0,8 i obie dzialaja.

Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB

Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"


#22 OFFLINE   hornet

hornet
  • 42 postów
  • Dołączył: 01-02-2009
  • Skąd: twierdza wrocław

Napisany 20 sierpnia 2010 - 08:10

to już głupi jestem,bo z tego co piszesz to ta druga cewka nie ma odpowiednich parametrów na niskim napięciu a mimo to piszesz że działa,więc ta moja może też nie jest walnięta?Poskładam wszystko do kupy i zobaczę co będzie ale tym razem chyba przełożę cewkę na przód jak sobie tylko z tymi kablami poradzę bo aż się przeraziłem jak zobaczyłem ile tego ustrojstwa tam jest!

#23 OFFLINE   MariuszD.

MariuszD.
  • 635 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 20 sierpnia 2010 - 08:17

W sumie to obie nie trzymaja parametrow i dzialaja. A co do rozbierania to przy moich przygodach kiedy rozbieralem wszystko 5 razy to juz nie robi wrazenia. Sam sie przekonasz, ze zdejmowanie dolotu to pikus.

P.S.
Sprawdziles wiazke od wtryskow? Przewody pruchnieja od wysokiej temperatury, ktorej w naszych silnikach nie brak.

Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB

Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"


#24 OFFLINE   hornet

hornet
  • 42 postów
  • Dołączył: 01-02-2009
  • Skąd: twierdza wrocław

Napisany 20 sierpnia 2010 - 12:47

dolot mam już zrzucony-z tym to już też mam wprawę ale nie wiem jak się zabrać do tych wszystkich przewodów które idą w tej plastikowej listwie,mam wszystko puszczone razem a teraz muszę odseparować te cztery przewody zasilające cewkę i przerzucić je na przód,jeśli chodzi o wtryski to nic niepokojącego tam nie zauważyłem,wszystkie przewody wyglądają na w miarę 'świeże'-chyba wszystko łączy

#25 OFFLINE   MariuszD.

MariuszD.
  • 635 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 20 sierpnia 2010 - 12:54

Dzis albo jutro wrzuce rozpiske tej wiazki do porad. Puszcze Ci tez na PW bo zatwierdzenie zalacznika w poradach moze troche potrwac.

Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB

Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"


#26 OFFLINE   hornet

hornet
  • 42 postów
  • Dołączył: 01-02-2009
  • Skąd: twierdza wrocław

Napisany 20 sierpnia 2010 - 15:01

Dzis albo jutro wrzuce rozpiske tej wiazki do porad. Puszcze Ci tez na PW bo zatwierdzenie zalacznika w poradach moze troche potrwac.


dzięki-to czekam

#27 OFFLINE   hornet

hornet
  • 42 postów
  • Dołączył: 01-02-2009
  • Skąd: twierdza wrocław

Napisany 14 września 2010 - 20:22

Odświeżę temat cewki-może komuś sie przyda.Chodzi o sprawdzanie cewki miernikiem-nie sugerujcie się tym za bardzo,u mnie padła cewka (silnik chodził na trzech garach) ale mierząc ją miała prawidłowe wartości,świeczki i przewody wymienione i dalej to samo,kupiłem nową cewkę (bosh-a),zamontowałem...i wreszcie usłyszałem jak równo pracuje sześć garnków ale przed zamontowaniem tej nowej też ją potraktowałem miernikiem i miała prawie identyczne parametry jak ta stara więc z tymi pomiarami to tak nie zupełnie.