

sprawdzenie cewki
#1
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2010 - 19:36
Szukam na forum ale coś mi nie wychodzi.Jak możne sprawdzic cewke zaplonowa do 2.5V6?Rozumiem ze musze miec miernik...i co dalej?Jesli nie mam iskry na 1 i 5 cylindrze a swieczki i przewody wlasnie wymienione to rozumiem ze pozostaje juz tylko walnieta cewka czy cos jeszcze?
#2
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2010 - 19:43
no faktycznie słabo szukaszSzukam na forum ale coś mi nie wychodzi.J

#3
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2010 - 20:04

#4
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2010 - 20:08
yyy a gdzie w V-c jest kopułka ???? bo pierwsze słyszę bo raczej jest to jedna całość no chyba że się mylę to przepraszamto raczej problem lezy w kopułce...

#5
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2010 - 22:08
sorki-masz racje Kristofer,slabo szukalem ale problem w tym ze mam kiepskie pojecie z zagadnien elektryczno-elektronicznych i nie za bardzo kumam jak mam to zmierzyc,mozesz opisac to tak w wersii dla ograniczonych czyli gdzie plus,gdzie minus od miernika itd.?
#6
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2010 - 09:17
Po wymianie swiec odpalona chodzila na 4 - 5 cylindrow, po sprawdzeniu przewodow WN (kolejnosci) nie odpalala juz wogole. Zmienilem cewke i przewody WN i nic nie pomoglo.
Okazalo sie, ze popruchnialy przewody we wiazce do wtryskiwaczy.
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#7
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2010 - 10:22
Przytocze garsc moich doswiadczen z takimi objawami.
Po wymianie swiec odpalona chodzila na 4 - 5 cylindrow, po sprawdzeniu przewodow WN (kolejnosci) nie odpalala juz wogole. Zmienilem cewke i przewody WN i nic nie pomoglo.
Okazalo sie, ze popruchnialy przewody we wiazce do wtryskiwaczy.
tylko ze u mnie jak pisalem wczesniej nie ma iskry na dwoch garkach wiec to raczej cos z cewka
#8
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2010 - 13:13
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#9
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2010 - 14:49

------------------------------------------------------
no i stało się jestem sobą , co komuś to wadzi
#10
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2010 - 19:24
#11
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2010 - 21:25
Dzieki dla MariuszD-konkretnie mi to opisales,jutro to sprawdze i ewentualnie szukam cewki
Czeka mnie to samo niestety, idzie jakąś serią czy jak:(. Co do cewki to jak masz z owalną wtyczką to Nasz kolega Owca powinien mieć

"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#12
OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2010 - 21:48
Czeka mnie to samo niestety, idzie jakąś serią czy jak:(. Co do cewki to jak masz z owalną wtyczką to Nasz kolega Owca powinien mieć
dzieki za info...moze zapoda jakas normalna cene?
#13
OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2010 - 06:55
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#14
OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2010 - 15:43
Czy jak mierzac cewke ktora pokazuje parametry w normie mozna ja definitywnie wykluczyc czy mimo to moze byc walnieta?
Mam tez blad '19' czyli czujnik polozenia i predkosci obrotowej-czy to ma cos wspolnego z brakiem iskry?
#15
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2010 - 13:43
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#16
OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2010 - 22:31
Juz wymiekam-sprawdzilem cewke i wedlog miernika wszystko z nia w porzadku...nie wiem co dalej robic,moze ktos poradzi gdzie szukac przyczyny brakujacej iskry na dwoch swieczkach?
Czy jak mierzac cewke ktora pokazuje parametry w normie mozna ja definitywnie wykluczyc czy mimo to moze byc walnieta?
Mam tez blad '19' czyli czujnik polozenia i predkosci obrotowej-czy to ma cos wspolnego z brakiem iskry?
Sprawdź jeszcze czy nie jest przebita między sobą. Wtykasz w jeden pin i w następne tylko nie ten co tworzy parę. Jasne?

#17
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 11:21
Sprawdź jeszcze czy nie jest przebita między sobą. Wtykasz w jeden pin i w następne tylko nie ten co tworzy parę. Jasne?
jasne ale nie do końca-jeśli będę sprawdzał tak jak piszesz to co ma pokazywać miernik?...bo ja z elektrotechniki zawsze same pały miałem
#18
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 11:31
Zobacz w nocy pod maską czy czasem wszystko Ci nie świeci


#19
OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 23:22
jasne ale nie do końca-jeśli będę sprawdzał tak jak piszesz to co ma pokazywać miernik?...bo ja z elektrotechniki zawsze same pały miałem
Jak pokaże wartość taką jak byś mierzył parę to jest uszkodzona. Ale jak na PB jest ok to raczej tak nie będzie:)
#20
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 06:40
Pozostają jeszcze błędy 84,85,86 czyli coś z wtryskami-posprawdzałem wszystkie przewody i wygląda to elegancko więc czemu to wyskoczyło to nie mam pojęcia.