przyłącze się
Mam bardzo podobny problem z biciem kierownicy:(
Bicie najbardziej wyczuwalne jest w przedziale 80-110km/h, później spokój i od 140 znowu... Do tego strasznie trzęsie kierownicą przy hamowaniu powyżej 80. Do 80km/h drgań przy hamowaniu nie wyczuwam, a powyżej, im szybciej jadę drgania się nasilają coraz bardziej.
Co zrobiłem.
Kupiłem nowe opony(205/55 16), na starych było tak samo.
Felgi są proste, koła na bank dobrze wyważone.
Zmieniłem tarcze hamulcowe. Co prawda na używane, ale kompletnie nic się nie poprawiło w stosunku do starych.
Chyba muszę szukać przyczyn w zawieszeniu. Wczoraj byłem na stacji diagnostycznej. Luzów brak. Diagnosta mówi może tuleje wahacza zrobiły się za miękkie? Co wy na to.
Dodam, że tuleje raz już wymieniałem. Kupiłem oryginalne firmy BOGE i przejechałem na nich około 90tys. Z czego większość na oponach 235/45. Wyrobione Tuleje wahacza mogą być przyczyną powyższych problemów?
Mialem to samo.:pokoj: Dobrze radze... daj sprawdzic sobie te felgi bo dam sobie glowe zciać, ze to fele jak mowisz, ze gumki sa nowe

