


Wibracje...przy 80km/h
#1
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2010 - 14:55

#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2010 - 17:00
#4
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2010 - 17:01
Sekundo niech zamieni koła przód na tył
Tercio - czy wyczuwalne są drgania na kierownicy, czy też tylko buda drży
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2010 - 17:28
primo podjedź do wulkanizatora niech obejrzy opony
Sekundo niech zamieni koła przód na tył
Tercio - czy wyczuwalne są drgania na kierownicy, czy też tylko buda drży
Wymieniłem opony bo były liche ale nic to nie dało opony były 235/45/17 sa 215/45/17,
wyważone do 0-ra.
Koła nie zmieniałem spróbuje jurto
A drga całe auto czuć te to bardzo na kierownicy zwłaszcza trzęsie barzdzo.
Opony jak by byly zząpkowane to by szumiały a nie biły raczej??


#7
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2010 - 17:51
Opony jak by byly zząpkowane to by szumiały a nie biły raczej!
oj biłyby biły - wiem bo mam
#8
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2010 - 18:36
#9
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2010 - 19:06
#10
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2010 - 21:22
#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
Napisany 02 maja 2011 - 11:56
#13
OFFLINE
Napisany 02 maja 2011 - 12:06

#14
OFFLINE
#15
OFFLINE
Napisany 03 maja 2011 - 20:57

#16
OFFLINE
Napisany 06 maja 2011 - 18:09
#17
OFFLINE
Napisany 06 maja 2011 - 20:13
zmień mechanika...ja podepne sie pod temat, a mianowicie jak 140 km/h(wolniej albo szybciej nic nie czuc)to trzesie mi cala bryka, nie to ze kierownica(kola były wywazane), cale auto telepie, zaparkuje, lapie za kolo, na 12 i 6 ruszam...czuje...luz i mocny metaliczny stuk! bardzo glosny to samo jak złapie 9 i 3...cofne autem kawalek, zero luzu? zauwazylem ze zalezy jak sobie zaparkuje...raz go wyczuwam raz nie. Na dolach, dziurach, zadnych odglosow o dziwo, ani łozysko nie wyje...czasem mi sie wydaje ze w miescie na zakretach jakby auto nie bylo stabilne, na boki nosilo, bujało się i na autostradzie na zakrecie czułem jakby mi caly tył auta na boki tanczył itp.mechanik stwierdzil ze to ,,moze'' byc koncowka drazka, widac ze jedna byla wymieniana...inny znow ze wahacze.

#18
OFFLINE
Napisany 06 maja 2011 - 21:25
zmień mechanika
podjedź sobie na stację kontroli pojazdów, powiedz że chcesz sprawdzić zawieszenie, zapłacisz 15-20zł za sprawdzenie na szarpakach, ale powiedzą Ci gdzie masz luzy... ale z tego co opisujesz to sworznie na wahaczach i końcówki drążków na wymianę...
Dlaczego mam zmienic mechanika skoro Ty potwierdzasz ich diagnoze?


#19
OFFLINE
Napisany 07 maja 2011 - 07:56
Mam bardzo podobny problem z biciem kierownicy:(
Bicie najbardziej wyczuwalne jest w przedziale 80-110km/h, później spokój i od 140 znowu... Do tego strasznie trzęsie kierownicą przy hamowaniu powyżej 80. Do 80km/h drgań przy hamowaniu nie wyczuwam, a powyżej, im szybciej jadę drgania się nasilają coraz bardziej.
Co zrobiłem.
Kupiłem nowe opony(205/55 16), na starych było tak samo.
Felgi są proste, koła na bank dobrze wyważone.
Zmieniłem tarcze hamulcowe. Co prawda na używane, ale kompletnie nic się nie poprawiło w stosunku do starych.
Chyba muszę szukać przyczyn w zawieszeniu. Wczoraj byłem na stacji diagnostycznej. Luzów brak. Diagnosta mówi może tuleje wahacza zrobiły się za miękkie? Co wy na to.
Dodam, że tuleje raz już wymieniałem. Kupiłem oryginalne firmy BOGE i przejechałem na nich około 90tys. Z czego większość na oponach 235/45. Wyrobione Tuleje wahacza mogą być przyczyną powyższych problemów?
#20
OFFLINE
Napisany 07 maja 2011 - 11:17