

czasem gasnie na wolnych obrotach
#21
OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2009 - 22:51
#22
OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2009 - 14:18
#23
OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2009 - 19:30
#24
OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2009 - 22:49
kolego ja bywam często w gdyni możemy zrobić ustawke i podmienimy
daj znac jak bedziesz mozna by sprobowac chociaz dzis po tym jak zgaslo zapalila sie kontrolka silnika wiec podejzewam ze jakies bledy mi pokaze ... jutro sprawdze na spinacz dzis za ciemno

daj znac jak bedziesz mozna by sprobowac chociaz dzis po tym jak zgaslo zapalila sie kontrolka silnika wiec podejzewam ze jakies bledy mi pokaze ... jutro sprawdze na spinacz dzis za ciemno
napisze co pokazalo
no i wyszlo szydlo z worka 73 Przepływomierz powietrza – napięcie za niskie teraz pytanie bo nie znalazlem na forum konkretnej odpowiedzi na pytanie czy da sie te przeplywke domowym sposobem w miare skutecznie zdiagnozowac ... chodzi mi bardziej o napiecia opoty a nie organoleptyczne badanie

#25
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2009 - 07:45
#26
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2009 - 14:26
Sprawdziłbym przepływomierz. U mnie na rozgrzanym też gasła. Po wymianie przepływki OK.
A jeśli tylko na gazie? Bo moja Omega miewa takie problemy. Do przełączeniu na benzynę wszystko wraca do normy.
Oczywiście mowa o rozgrzanym silniku.
#27
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2009 - 19:55
#28
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2009 - 21:58
no i wyszlo .. przeplywka magik cos zakombinowal i naprawil bez wymiany mowi ze jeszcze pojezdzi

#29
OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2009 - 14:19
Czesc chlopaki,
sluchajcie mam ten sam problem i od dwoch tygodni Omcia stoi w serwisie (OPEL) zeby nie bylo, i fachowcy sobie woglule nie radza.
Tutaj opis problemu:
http://forum.omegakl...ead.php?t=21112
Czesci, ktore zostaly wymienione to:
- Filtry oleju, powietrza, paliwa
- Swiece
- Silnik Krokowy
- Sonda Lambda
- Wiazka elektryczna do sondy
- Uklad napowietrzenia (wczoraj wymienili i zadzwonili ze to jednak nie to)
Usterka nadal powraca. Dla tych z malym budzetem, starajcie sie jeszcze troche wytrzymac. Jak tylko cos bedzie wiadomo, od razu dam znac. Nie dajcie sobie pol silniki wymienic, bo jak widac - nie ma sensu.
Mysle ze sie teraz beda brali za przeplywomierz i przepustnice. Okaze sie pozniej.
Rowniez dodam ze problem wystepuje jak jest wilgotno, mokro czesciej niz normalnie.
To tyle. Jak ktos to juz naprawil, poprosilbym o jakies informacje.
Pozdrawiam
I jak sprawa się zakończyła?
#30
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2009 - 22:58
#31
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2009 - 23:08
Tak moze miec na to wplyw.Czy silniczek krokowy ma wpływ na przygasanie na LPG? Bo mi zarówno na PB jak i LPG potrafi zgasnąć po zrzuceniu z obrotów.
#32
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2009 - 09:24
#33
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2013 - 10:01
Podpowie ktoś od czego zacząc...
#34
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2013 - 16:05
Koledzy też mam tak auto gaśnie na wolnych bez falowania poprostu spada z obrotów i gaśnie na lpg na bp również ale rzadziej. Walcze z tym i nie wiem o co chodzi, myśle juz czy to nie czasami czujnik wału korbowego. Błędów nie wyświetla świece ok cewka też kable ngk nowe...
Podpowie ktoś od czego zacząc...
N komputer i sprawdz parametry zwróć uwagę na TPS czy aby nikt przepustnicą obrotów nie regulował

#35
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2013 - 07:26
#36
OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2013 - 09:22
Po odpięciu wtyczki od przepływomierza wywala błąd ale wtedy silnik nie gasnie czy to jest przyczyna?
Nie.Silnik przechodzi wtedy w tryb awaryjny.
#37
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2014 - 11:24
Auto 30 mv6 98r automat
Mam problem taki ze na benzynie auto leci jak przecinak natomiast na lpg obroty faluja a kiedy stoje na swiatlach to gasnie. Czesro raruje sie biorąc skrzynie na N ( neutral ) aby dodać gazu aby nie zgasło.
Auto mam 3 dzień, poprzedni właściciel mówił cos o regeneracji wtryskow lpg .
Mowil ze wystarczy ustawic lpg i bedzie wszystko ok.
Chciałem zapytac czy to prawda no i jaki jest koszt tegu ustawiania... ?
Prosze o pomoc.
#38
OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2014 - 19:53
sprawdz parametry zwróć uwagę na TPS czy aby nikt przepustnicą obrotów nie regulował
Wartość jaką wskazuje komp powinna wynosić 0,5 - 0,7V, tak?
#39
OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2014 - 14:50
Wartość jaką wskazuje komp powinna wynosić 0,5 - 0,7V, tak?
Powinna być wartość 0% dla twojego silnika TPS signal od 0,45 do 0,60v. Twój problem może dotyczyć zużytego reduktora bądz wtryskiwaczy skutkiem czego silnik może być zalewany gazem i mapy paliwowe są poza granicami jakie ogarnia komputer silnika więc dostaje palpitacji.Konieczna wizyta u gazmena.