

niestabilne zachowanie sie na drodze
#21
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2011 - 16:01
#22
OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2011 - 17:08
#23
OFFLINE
Napisany 13 września 2011 - 02:30
#24
OFFLINE
Napisany 13 września 2011 - 08:12
#25
OFFLINE
Napisany 13 września 2011 - 11:09
Dowiedz sie jakiej firmy tuleje i czy poprawnie wahacze byly dokrecane - dokreca sie sie na aucie stojacym na ziemi a nie na podniesionym.wszystkich tulej gumowych w wahaczach
#26
OFFLINE
Napisany 13 września 2011 - 11:54
Witam Panowie u mnie ten problem pojawił się po wymianie przedniego stabilizatora wszystkich tulej gumowych w wahaczach i drążków auto pływa mało tego wymienione mam tylne i przednie amortyzatory a tył mi się zachowuje jak pusta przyczepka diagności twierdzą że jestem chora baba auto trzyma zbierzność i te ich wszystkie parametry, opony mam jeszcze na gwarancji szerokie 225 o wysokim profilu nie pamiętam wartość kazali spóbować pojeździć na węższych to już teraz mam zimówki wąskie 195 i też wysokie na drugich alu felgach i jest koszmarnie jedyna zaleta tych napraw auto trzyma się w koleinach na obu rodzajach opon ale zanim robiłam zawieszenie na pływanie ani na koleiny nie marzekałam jedynie dochodziły mi dość głośne stuki z zawieszenia. Zawieszenie robię co roku a po ostatniej robocie... Powiem tyle zwątpiłam w mechaników co jeszcze z tym można zrobić? Pofatygowałam się nawet do serwisu opla i też nic nie widzą ale z wielką uprzejmością zaproponowali nowy samochód który mogą sobie nie powiem gdzie wsadzić. Auto u mnie robi rocznie ok 60tyś z Lublina do Wrocławia jak mogłam jechać powyżej 130 tak teraz 100 i miewam czasami pełne gacie za przeproszeniem. Auto ma swoje lata i przebieg ale nigdy nie nawaliła w trasie a po naprawie jedynie się pogorszyło. Pozdrawiam.
Ja na twoim miejscu sprawdzil bym zbierznosc na innej stacji.Juz tu na forum ktos tak mial ze niby wszystko cacy a zbierznosc byla do du..
#27
OFFLINE
Napisany 13 września 2011 - 19:44
Ja tak miałem do puki się nie zainteresowałem parametrami pomiarów, przestudiowałem forum i książkę sam naprawiam Omegę, i z tymi parametrami udałem się na geometrię, marudzili strasznieJa na twoim miejscu sprawdzil bym zbierznosc na innej stacji.Juz tu na forum ktos tak mial ze niby wszystko cacy a zbierznosc byla do du..

#28
OFFLINE
Napisany 31 maja 2012 - 21:20
Pytanie polega na tym ze moja omcia strasznie ucieka na zakretach na mokrej nawieszchni
oponki mam 225/55/16 czy to wina zlych opon czy moze cos innego??
Dodam ze to moja druga omcia i tam tez mialem podobna sytuacje
przeniosłem w odpowiedni temat ,;kocyk
#29
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2012 - 06:35

u mnie od prosiakow auto na zakrecie bujało jakby z drogi mialo odpłynąć
#30
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2012 - 08:03
wina zlych opon czy moze cos innego
A jakie masz te opony??
#31
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2012 - 10:53
A bieznik na oponach to jeszcze jest?ucieka na zakretach na mokrej nawieszchni
#32
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2012 - 11:07
#33
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2012 - 11:47
Moje odczucia po X20XEV i obecnej Y26SE są takie, ze 2,6 bardziej chce wyjechać tyłem z zakrętu. Może to kwestia cięższego silnika i innego rozkładu mas.
ja mam idetycznie to samo poprzednia omcia też uciekała tyłem z zakrętów o rondach nie wspomnę. Dodam ze dzieje się to tylko na mokrej nawierzchni bo na suchym jest jak przyklejona :-)
#34
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2012 - 13:08
#35
OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2012 - 18:35
Bieżnik jest oponki są całkiem zdrowe :-)
ja mam idetycznie to samo poprzednia omcia też uciekała tyłem z zakrętów o rondach nie wspomnę. Dodam ze dzieje się to tylko na mokrej nawierzchni bo na suchym jest jak przyklejona :-)
bo pewnie nie masz esp (taki dziwny obyczaj u angoli, kiedyś producenci robili specjalne wersje bez abs - np. mondeo, potem bez esp jak np. omega...)
moją naprawdę ciężko wyprowadzić z równowagi na zakręcie (gorzej na prostej - koleiny

#36
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2012 - 15:32
<a href=http://programmo-mania.info>
#37
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2012 - 15:46
#38
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2012 - 15:53
bo pewnie nie masz esp (taki dziwny obyczaj u angoli, kiedyś producenci robili specjalne wersje bez abs - np. mondeo, potem bez esp jak np. omega...)
moją naprawdę ciężko wyprowadzić z równowagi na zakręcie (gorzej na prostej - koleiny)
Nie mam ESP mam tylko kontrole poślizgu kół przy ruszaniu której staram się nie odłączać ponieważ wtedy to juz wogule ciężko ruszyć bez poślizgu bądź pisku opon :-)
#39
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2012 - 19:35
6-cylindrówki z od RM 2002 (z nowym grillem bez poprzeczki) mają esp
A dokładniej z tego co słyszałem od 10.2001r.
#40
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2012 - 21:12
sprawdź jeszcze datę na oponkach bo duży bieżnik wcale nie świadczy o kondycji oponyBieżnik jest oponki są całkiem zdrowe
