problem z odpaleniem na ciepło 2.5TD
#101 OFFLINE
Napisany 13 września 2010 - 13:29
#102 OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 20:12
#103 OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 20:56
#104 OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 21:41
#105 OFFLINE
#106 OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2011 - 11:03
w TDS-ach chyba często te pompki padały??
fakt, pompki w TD i TDS padają, ale "często" jest pojęciem względnym:)
nasze omki zazwyczaj mają kosmiczne przebiegi.
u siebie widzę, że tak średnio co 200 tyś. km trzeba zacząć myśleć o pompie.
jak dla mnie jest to wybaczalna częstotliwość:-)
#107 OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2011 - 11:14
fakt, pompki w TD i TDS padają, ale "często" jest pojęciem względnym:)
nasze omki zazwyczaj mają kosmiczne przebiegi.
u siebie widzę, że tak średnio co 200 tyś. km trzeba zacząć myśleć o pompie.
jak dla mnie jest to wybaczalna częstotliwość:-)
No ja gdzies wyczytalem ze srednio okolo 300tys\km i remont.Wiec nie ma co narzekać.Moj juz ma ponad 300 i jezdzi (z tym wynalazkiem z allegro).A jesli odlonczy sie czujnik temperatory to klimatronik nie bedzie dzialal.
#108 OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2011 - 12:49
269tyś.km. jak dotąd nie narzekam.
#109 OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2011 - 15:49
#110 OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2011 - 18:24
W mom przypadku jestem pewien ze to wina czujnika temperatory ale ciezko mi sie za to zabrac.Zanim do tego doszedlem zalozylem ten wynalazek i jeżdżę.Jak sie ociepli to może najdą mnie checi.
nie jest tak dużo pracy żeby go zmienić, ja odkręciłem rurę TURBO DIESEL i rurę w której jest zawór EGR (na 4 śróki M6) a nastepnie ściągnołem dekielek pompy i zmieniłem czujnik.
#111 OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2011 - 21:01
#112 OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2011 - 21:07
Wiem ze nie duzo ale na razie mi tam nic nie cieknie i boje sie ruszac by potem nie cieklo jak to czesto bywa.Czujniki sa na Allegro ale nie wiadomo ktory kupic bo sa z roznymi uszczelkami.Pisza ze do TDSa a uszczelka calkiem inna.
Koszt uszczelek i czujnika jest nie duży i roboty też jest nie za dużo ale trzeba mieć chęć w tym grzebać u mnie też by się przydało go wymienić ale mi się nie chcę.
#113 OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2011 - 22:00
co do typu czujnika to podawałem numer pompy a czujnik mam taki (jest na nim numer 1)
#114 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2011 - 20:35
#115 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2011 - 20:50
Witam.U mnie sprawa wygląda tak:jak silnik jest zimny to z reguły pali dobrze;nieraz od ręki,nieraz max 5 sekund,lecz jak odpali to najpierw wejdzie na 400-500 obr/min,puści chmurkę czarnego dymu z rury i wejdzie na swoje równe 700obr/min.Jak jest ciepły to po zgaszeniu,wejściu do spożywczego po bułki i ponownym odpaleniu,pali od razu,lecz jak wejde do marketu po wózek zakupów i trwa to np. godzine to muszę kręcić go z 5-10 sekund,czasami też zapala od razu...jednym słowem pali jak chce.Sytuacja wygląda gorzej jak zapali się Judasz,lecz zawsze zapali max. po 2-gim przekęceniu kluczyka.Świece mam roczne Boscha,akumulator nowy Centra Plus 92 Ah,przebieg ok. 400 tys.km,nie ma wycieków,wężyki powrotu paliwa z wtryskiwaczy nowe,filtr paliwa nowy,tankuje ON na Shellu bo mam po drodze do szkoły,świece włączają się tylko na zimnym,lecz odepnę na dniach wspomniany czujnik temp. paliwa. i tu moje pytanie;czy TDS ma hydrauliczną kasację luzów zaworowych czy mechaniczną?czy wymiana czujnika temp. paliwa w nastawniku pompy coś w tym pomoże i czemu jak jest na rezerwie to gorzej pali?i ew. podpowiedzi co może być nie tak,bo to chyba najlepsze wakacyjne kombi z dobrym silnikiem i chciałbym nim jeszcze troche świata zwiedzić.pzdr.
Moze pompka w baku szwankuje przy niskim stanie paliwa.
#116 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2011 - 21:01
#117 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2011 - 21:02
te pompki tak mają, że słabną z wiekiem...Moze pompka w baku szwankuje przy niskim stanie paliwa.
u mnie wyraźnie czuć różnicę w łatwości porannego odpalenia, jak mam poniżej 20 litrów w baku. szczególnie to czuć przy porannym rozruchu.
sprawę załatwia utrzymywanie wyższych stanów paliwka i parkowanie na względnie płaskim terenie:)