Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Łatwy sposób na 20ps w 2.5v6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
220 odpowiedzi na ten temat

#141 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 marca 2010 - 15:27

ja od niedzieli jestem szczesliwym posiadaczem walkow (wielkie dzieki dla kolegi serka)zrobilem juz ponad 1tys.km i jak narazie same plusy wiecej mocy lepiej sie wkreca na obroty (dzis rano objechalem ome 2.6 w manualu a zawsze to koles mnie przeganial) zuzycie paliwa spadlo delikatnie jakies 0.5 litra na trasie i okolo litra po miescie teraz dopiero czuc V6 jeszcze czekam na puche od bzyka.
dzis ja troche pocisnolem i 240 idzie bez wiekszych problemow jak warunki pozwola to maxa sprawdze jutro.Przed zmiana walko 230 i wiecej nie chciala

#142 OFFLINE   insidekalisz

insidekalisz
  • 44 postów
  • Dołączył: 10-03-2010

Napisany 11 marca 2010 - 17:22

Gdy wymienie juz te walki , jest jeszcze jakis sposob ktory moze sporo podniesc osiagi ??

#143 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 11 marca 2010 - 23:48

Gdy wymienie juz te walki , jest jeszcze jakis sposob ktory moze sporo podniesc osiagi ??


jak chcesz wiecje koni to jeszcze poczytaj tutaj
http://forum.omegakl...ead.php?t=12536

#144 OFFLINE   insidekalisz

insidekalisz
  • 44 postów
  • Dołączył: 10-03-2010

Napisany 12 marca 2010 - 09:37

Dzieki wielkie.. Walki juz zamowilem teraz musze sie umowic z mechanikiem ktory sie podejmie tego .

#145 OFFLINE   cin cin1

cin cin1
  • 36 postów
  • Dołączył: 07-12-2008
  • Skąd: RADOM-IRLANDIA

Napisany 17 marca 2010 - 22:21

witam zamontowalem walki i cos jest jednak nie tak.slabo sie wkreca z wolnych obrotow a na wyzszych jednak czuc roznice.czy trzeba jakos rozrzad przestawiac?mozliwe ze podcisnienia zle podpiete jakos na to wplywaja??

#146 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 17 marca 2010 - 23:03

Jak MANZEL dołoży ci jeszcze 14KM wtedy będzie się wkręcał od dołu. A w tej chwili to normalne bo nasze V-ki idą dopiero powyżej 4500 obr.

#147 OFFLINE   cin cin1

cin cin1
  • 36 postów
  • Dołączył: 07-12-2008
  • Skąd: RADOM-IRLANDIA

Napisany 17 marca 2010 - 23:19

tak ale wydaje mi sie (tylko wydaje) ze na starych bebechach krecila lepiej w calym zakresie obrotow tym bardziej ze mam automata

#148 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 marca 2010 - 23:44

tak ale wydaje mi sie (tylko wydaje) ze na starych bebechach krecila lepiej w calym zakresie obrotow tym bardziej ze mam automata

wiesz, czasem jest takie zludne wrazenie, ze jak cos zdlubiesz i autko zaczyna lepiej isc np na wyzszych obrotach, to wydaje Ci sie, ze cos sie pogorszylo z nizszymi obrotami, a one po prostu chodza tak, jak zawsze chodzily

podcisnienia zle podpiete jak najbardziej moga miec wplyw - w poradach masz schemat podcisnien


 


#149 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 marca 2010 - 00:38

tak ale wydaje mi sie (tylko wydaje) ze na starych bebechach krecila lepiej w calym zakresie obrotow tym bardziej ze mam automata


sprobuj skasowac wartosci adaptacyjne.

#150 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 18 marca 2010 - 12:02

Jak MANZEL dołoży ci jeszcze 14KM wtedy będzie się wkręcał od dołu. A w tej chwili to normalne bo nasze V-ki idą dopiero powyżej 4500 obr.

to chyba mowisz o silniku Hondy V-tec :)

#151 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 marca 2010 - 08:21

to chyba mowisz o silniku Hondy V-tec :)


Właśnie MANZEL zmniejsza różnicę przyśpieszeń w różnym zakresie obrotów i troszkę podnosi moment w dolnym zakresie obrotów.

#152 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 19 marca 2010 - 12:30

no tak, co nie zmienia faktu że moje auto łapie drugi oddech od ok. 3tyś rpm a nie 4.5tyś. jak przy zmiennych fazach rozrządu.

#153 OFFLINE   cin cin1

cin cin1
  • 36 postów
  • Dołączył: 07-12-2008
  • Skąd: RADOM-IRLANDIA

Napisany 21 marca 2010 - 23:28

pucha zalozona ,podcisnienia podpiete dobrze i nadal porazka.jak byl mul z wolnych tak jest.zastanawiam sie czy nie zalozyc starych gratow

#154 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 22 marca 2010 - 12:30

sluchajcie, bo mam taką zagwostkę po ostatnim spocie i kilka pytań bez odpowiedzi. Do mojego 2.6 te wałki coś dadzą czy nie? Bo co niektórzy twierdzą że tutaj już siedzą wałki typu G, ale wtedy miał bym prawie 200KM a nie 180KM chyba...?

#155 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 marca 2010 - 13:27

z tego tematu Eliks:

http://forum.omegakl...21&postcount=33

a tu pomiar po włożeniu z 3.0 do 2.6 ssących

http://www.omegaowne...=1244322257/0#0

#156 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 22 marca 2010 - 13:47

o dziękuję ci bardzo.
Na standardzie miał 176KM z tego co wyczytałem, więc 19KM doszło. To by mnie zadowalało. Dzięki jeszcze raz.

#157 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 marca 2010 - 13:51

nie ma sprawy ;) Ja sam niedlugo sie skusze do mojej 2.5 bo te pare koni i nm mocno korci :D

#158 OFFLINE   .JARO.

.JARO.
  • 254 postów
  • Dołączył: 11-11-2008
  • Skąd: Radomsko

Napisany 06 kwietnia 2010 - 07:05

Kolega serek sprzedaje wałki G+A i jakąś podkładke pod kolektor,Co to za podkładka i co ma na celu/ Ktoś się orjetuje?

#159 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 kwietnia 2010 - 07:42

podkładka w 2.5 ma ponoć mniejsze gardziele niż w 3.0 i przez to dławi dopływ powietrza do cylindrów...

#160 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 kwietnia 2010 - 11:12


podkładka w 2.5 ma ponoć mniejsze gardziele niż w 3.0 i przez to dławi dopływ powietrza do cylindrów...



sa nawet sporo wieksze niz te w 2.5 mam ja zalozona.