


Łatwy sposób na 20ps w 2.5v6
#161
OFFLINE
#162
OFFLINE
#163
OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2010 - 15:57
#164
OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2010 - 16:45
#165
OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2010 - 16:53
nie wiem ile to daje w KM czy NM , ma wieksza przepustowosc od tego z 2.5 jak ALI powyzej napisal .
EDIT:
podkladka od 2.5

od 3.0

zadko kto to zaklada ale jest to jeden z elementow tuningowych dedykowany do 2.5 v6 , nie dostepny dla 3.0:(
#166
OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2010 - 22:05
#167
OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2010 - 22:41
Szkoda że nie wiedziałem tego jak miałem silnik rozebrany bo to jedna robota by była.
hmmm. to jutro musze "rogi" zmierzyc bo mam akurat od 2.5 i 3.0 na stanie
#168
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2010 - 06:17
#169
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2010 - 06:23
3.0 sa sporo wieksze otwory dolotowe. A tak pozatym to wyglada tak samo.Witam, a może wiecie jak rozróżnić tą podkładke pod kolektro dolotowy-2.5 od 3.0 ????
#170
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2010 - 06:33
A w jakich cenach ta podkładka może sie wachać ????
#171
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2010 - 08:11

#172
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2010 - 09:40
Pytanie bo nie wiem czy latwo to wymienic ? tzn zdjac kolektor ssacy tylko czy cos wiecej ? Kolejne pytanie kto chce to sprzedac osobno i za ile
i czy same kanaly w kolektorach ssacych tez sie roznia czy sa takie same ?
ssacy jest taki sam - wiec po co wieksza podkladka ? mialem na walkach podkladke od 2.5 i nie czulem zeby ja dlawilo.
sama podkladka to koszt 50 pln
#173
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2010 - 10:31
Witam, a może wiecie jak rozróżnić tą podkładke pod kolektro dolotowy-2.5 od 3.0 ????
na podkladce masz biala farba 3L , na tej od 2.5 nie ma nic
ja tam nie wiem czy cos daje czy nie ale skoro jest w opcji to zawsze mozna zalozyc
jak dla mnie odkrecic pare srob extra to zaden problem przy demontarzu.
decyzja nalezy zawsze do tego co montuje, zamiast podkladni zawsze mozna kupic pare browarow za te 50 pln:D
Edit: zawsze mozna rozwiercic ta z 2.5 i przy okazji spolerowac kolektor dolotowy
#174
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2010 - 10:54
#175
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2010 - 13:55
#176
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2010 - 14:01
W sumie to niema z tym az tak duzo roboty godzinka w maxieSzkoda tylko że nic o tym nie wiedziałem jak zmieniałem waki. Teraz trzeba by od nowa wszystko rozkręcać.
#177
OFFLINE
Napisany 13 maja 2010 - 15:46
#178
OFFLINE
Napisany 13 maja 2010 - 17:33
#179
OFFLINE
Napisany 13 maja 2010 - 21:00
tylko czemu wszystkie walki (2.5v6 i 3.0v6 i ssace i wydechowe) maja wybity ten sam part number ?:confused:wydechowe są takie same w 2.5 i 3.0 a podstawa pod kolektor niby się troszkę różni ale nikt nie potwierdził że to coś daje. Więc decyzja należy do Ciebie.
#180
OFFLINE
Napisany 13 maja 2010 - 21:27
tylko czemu wszystkie walki (2.5v6 i 3.0v6 i ssace i wydechowe) maja wybity ten sam part number ?
ponieważ zanim są szlifowane odkuwane są tą samą sztancą

taki proces technologiczny w celu kolejnego obniżenia kosztów

wydechowe są takie same w 2.5 i 3.0
nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz

w c25xe owszem były montowane "A" na wydechach lecz warto zauważyć że również na ssących były "A"

ale w x25xe to już nie było żadnego "A" lecz "E" na wydechu i "F" na ssaniu
ogólnie to można zastosować sobie którekolwiek z wałków "A E F G" na dowolnych pozycjach i w dowolnym zestawieniu, można tym sposobem zmieniać charakterystykę pracy silnika...