Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Łatwy sposób na 20ps w 2.5v6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
220 odpowiedzi na ten temat

#121 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 07 marca 2010 - 23:01

Wymieniłeś wałki tylko ssące?


Robal bo tylko ssące się wymienia

#122 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 marca 2010 - 23:01

myslisz ze to pomozeto trzeba resetowac mapy?

byc moze z czasem i tak sie dostroi, ale ja i tak bym radzil zresetowac... niczym to nie grozi, moze tylko pomoc :)


 


#123 OFFLINE   Robal91

Robal91

    ŁAAAAAAA___;)););)

  • 34 postów
  • Dołączył: 03-10-2009
  • Skąd: w Lubelcu

Napisany 07 marca 2010 - 23:08

bzyku_2002 tak wiem, że tylko ssące :). Pytam, bo może wymienił wydechowe a jak wiadomo tylko pogarszają.

#124 OFFLINE   cin cin1

cin cin1
  • 36 postów
  • Dołączył: 07-12-2008
  • Skąd: RADOM-IRLANDIA

Napisany 08 marca 2010 - 14:42

wymienilem tylko ssace.oznaczenia sie zgadzaly.mierzylem je i byly tylko ok 1mm wyzsze od orginalnych z 2.5.czy ktos kiedys mierzyla je jeszcze?jaka powinna byc mniej wiecej roznica w wysokosciach krzywek?

#125 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 08 marca 2010 - 14:53

wymienilem tylko ssace.oznaczenia sie zgadzaly.mierzylem je i byly tylko ok 1mm wyzsze od orginalnych z 2.5.czy ktos kiedys mierzyla je jeszcze?jaka powinna byc mniej wiecej roznica w wysokosciach krzywek?


oznaczenia oczywiscie odczytales z miejsca gdzie wchodzi uszczelniacz a nie z samego walka ?




 


#126 OFFLINE   cin cin1

cin cin1
  • 36 postów
  • Dołączył: 07-12-2008
  • Skąd: RADOM-IRLANDIA

Napisany 08 marca 2010 - 21:09

tak z miejsca gdzie uszczelniacze ida.dzis wyj.... puszke i chodz idobrze.nawet czuc ze lepiej ciagnie.czyli znaczy ze ta pucha jest G... warta.samochod byl zamulony jak 100letni staw.tylko zastanawia mnie to co z nia jest nie tak?wsadzilem stare graty i jest ok.a jak byla pucha to do 4500 mul a pozniej dopiero ciagnela.nie wiem o co tu chodzi.

#127 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 08 marca 2010 - 23:44

tak z miejsca gdzie uszczelniacze ida.dzis wyj.... puszke i chodz idobrze.nawet czuc ze lepiej ciagnie.czyli znaczy ze ta pucha jest G... warta.samochod byl zamulony jak 100letni staw.tylko zastanawia mnie to co z nia jest nie tak?wsadzilem stare graty i jest ok.a jak byla pucha to do 4500 mul a pozniej dopiero ciagnela.nie wiem o co tu chodzi.


oprocz tego ze zamontujesz puche trzeba jeszcze podcisnienia popodpinac tak zeby tylni multiram sie otwieral kiedy trzeba , w przeciwnym wypadku moze byc taki wlasnie objaw jak u ciebie ze auto masz zamulone

co do wymiany tylko walkow ssacych to dotyczy silnika C25xe gdzie fabrycznie siedza walki A natomiast w X25xe powinno wymieniac sie G+A
slyszalem o przypadkach montowania 4G tylko wtedy jest problem na wolnych obrotach

#128 OFFLINE   cin cin1

cin cin1
  • 36 postów
  • Dołączył: 07-12-2008
  • Skąd: RADOM-IRLANDIA

Napisany 08 marca 2010 - 23:51

rzeczywiscie na walkach byly oznaczenia G i A.a co do tego multiramu to wiesz moze jak to zrobic?jest tam tyle podcisnien ze sie juz powoli gubie o co biega.na samych walkach niezle jezdzi juz.mam nadzieje ze jak zalze ta puche to bedzie jeszcze lepiej.bo juz troche zrezygnowany jestem:confused:

#129 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 08 marca 2010 - 23:58

gdzies w poradach czy nawet w tym temacie ktorys z chlopakow pisal jak to podpiac zeby dzialal tylni multiram, po podlaczeniu puchy

#130 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 marca 2010 - 00:02

W sprawdzonych poradach jest. Trochę wysiłku proszę bo ja dłubałem hand made, Payatz dokumentował i wrzucił na forum po to żeby korzystać a nie żeby se wisiało na forum dla naszego widzimisię.

Edit: a ... i jeszcze browarów nie mieliśmy więc było podwójnie trudno :p

#131 OFFLINE   cin cin1

cin cin1
  • 36 postów
  • Dołączył: 07-12-2008
  • Skąd: RADOM-IRLANDIA

Napisany 09 marca 2010 - 00:11

wierze :) dzieki za podpowiedz.poszuka :D

#132 OFFLINE   zuza411

zuza411
  • 255 postów
  • Dołączył: 27-12-2006
  • Skąd: Działdowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 marca 2010 - 17:39

Pochwalę się trochę i podpowiem.Wałki wymieniłem wszystkie od omegi mv6,na początku byłem wkurzony bo nic się nie działo.Poszedłem po rozum do głowy i oddałem autko do szwagra na hamownię ,poskutkowało wgrali nową mapę silnika i bieguski odżyły,przybyło ich 18 a potem zegrali mi gaz mam te same parametry co na benzynie i teraz śmiga jak szalona bez żadnej puchy.A cały efekt zawdzięczam wałkom i nowej mapie.

#133 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 marca 2010 - 17:50

Zuza, skasowali dane adaptacyjne w których zamieszał gaz. Wałki dodają właśnie 20 km, więc żadnej nowej mapy nie masz.

#134 OFFLINE   .JARO.

.JARO.
  • 254 postów
  • Dołączył: 11-11-2008
  • Skąd: Radomsko

Napisany 10 marca 2010 - 08:23

Zuza wydechowe też wymieniłeś?

#135 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 10 marca 2010 - 10:52

Wrzucił tylko ssące.

#136 OFFLINE   cin cin1

cin cin1
  • 36 postów
  • Dołączył: 07-12-2008
  • Skąd: RADOM-IRLANDIA

Napisany 11 marca 2010 - 00:48

ja wrzucilem tylko ssace ale i tak chyba jest cos nie tak.bo ciagnie w gornych obrotach.cos powalilem z tymi podcisnieniami.znalazlem tez jak puche zamontowac http://forum.omegakl...ghlight=mantzel jak by ktos potrzebowal.ja zaloze ja na weekendzie.mam nadzieje ze te dodatkowe konie wreszcie ozyja :)

#137 OFFLINE   insidekalisz

insidekalisz
  • 44 postów
  • Dołączył: 10-03-2010

Napisany 11 marca 2010 - 11:12

Witam , jestem tutaj nowy , zreszta nie dawno kupilem omege i mam pytanko czy taki swap walkow nie zaszkodzi silnikowi ?? Czy nie bedzie bardzoej awaryjny itp ??

#138 OFFLINE   Robal91

Robal91

    ŁAAAAAAA___;)););)

  • 34 postów
  • Dołączył: 03-10-2009
  • Skąd: w Lubelcu

Napisany 11 marca 2010 - 14:12

Napisał darekostap
czy skraca się żywotność silnika


hanysxx
Wątpie - juz zrobiłem tak 40 tys i żadnych objawów


jeszcze nikt się nie skarżył.

#139 OFFLINE   insidekalisz

insidekalisz
  • 44 postów
  • Dołączył: 10-03-2010

Napisany 11 marca 2010 - 14:34

a droga jest taka inwestycja ?? i jak wygląda zużycie paliwa ??

#140 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 marca 2010 - 15:12

Wszystko masz w temacie wystarczy poczytac... Zuzycie delikatnie moze sie zwiekszyc. Walki kupujesz na allegro miedzy 200-350 pln + wymiana. Trzeba rozrzad zrzucic wiec to zalezy juz od mechanika ile $