TD olej w dolocie
#41 OFFLINE
#42 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 15:48
#43 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 18:08
Co się mogło stać że po wyczyszczeniu odmy zaczął mi cieknąć olej spod korka wlewu oleju? Czy w korku jest jakaś uszczelka którą można wymienić czy cały korek trzeba wymienić? Czy co inne jeszcze?
na początek to go odkręć i wyczyść z pozostałości oleju i powinno być ok
#44 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 18:59
#45 OFFLINE
#46 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 20:56
#47 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2012 - 21:16
#48 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2014 - 20:05
Ma ktoś jakiś sprawdzony patent na uszczelnienie rezonatora w 2.5TD? Oczywiście, mogę kupić inną używkę, drogie w końcu nie są, ale mogę zamienić siekierkę na kijek, bo niby jaką mam gwarancję, że też nie będzie puszczać?
Szukam jakiegoś sprawdzonego patentu, gdzieś ktoś tu opisywał swoje rozwiązanie, ale nie mogę się doszukać.
#49 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2014 - 20:39
#50 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2014 - 20:54
#51 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2014 - 22:02
#52 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2014 - 22:10
#53 OFFLINE
Napisany 28 lutego 2014 - 13:20
np to, że jak jest rozszczelniony rezonator, to kapie olej . Ale dzięki za info - masz jakieś fotki tej swojej roboty?
fotki nie mam ale jak znajdę stary rezonator to robię
#54 OFFLINE
Napisany 01 marca 2014 - 00:09
#55 OFFLINE
Napisany 01 marca 2014 - 01:08
Dawido89 niby tak, ale jakaś rurka od sracza droga nie jest i na próbę można by to wsadzić, jak się sprawdzi to wykonać już taka na 100%. Przy okazji rzuć okiem do PW, jakiś czas temu pisałem w sprawie nastawnika, bo mój już umiera i potrzebowałbym czegoś sprawnego
pytanie czy Twoja sraczrurka wytrzyma temperaturę i będzie działać jak rezonator powinien, nie zapomnij że jest on profilowany odpowiednio
#56 OFFLINE
Napisany 01 marca 2014 - 01:31
A co myślicie o oddaniu go tam, gdzie spawają i kleją zderzaki? Może tam skleją go porządnie raz, a dobrze?
#57 OFFLINE
Napisany 01 marca 2014 - 10:48
Dawido89 niby tak, ale jakaś rurka od sracza droga nie jest i na próbę można by to wsadzić, jak się sprawdzi to wykonać już taka na 100%. Przy okazji rzuć okiem do PW, jakiś czas temu pisałem w sprawie nastawnika, bo mój już umiera i potrzebowałbym czegoś sprawnego
daj rurkę od sracza i depnij turbinie. porządnie
#58 OFFLINE
Napisany 01 marca 2014 - 10:52
#59 OFFLINE
Napisany 01 marca 2014 - 12:27
#60 OFFLINE
Napisany 01 marca 2014 - 12:36
BMW ma całkiem inaczej dolot, musiałbyś wziąć wszystkie rury z BMW i filtr dać tak jak ma bawarka, czyli koło pokrywy zaworów.Lub po prostu brać z bmw.
http://img15.tablica...acja_rev006.jpg