To źle słyszałeś z całą pewnością masz zatkany układ chłodzenia (zakamieniony) w dziale sprawdzone porady masz jak go wypłukać... Co by nie powiedzieć sam miałem taką przypadłość, płukanie pomogło na tyle że spokój mam
0
Po wymianie przepływomierza powietrza / pogorszenie pracy
Rozpoczęte przez
carlo
, 10 cze 2010, 18:59
28 odpowiedzi na ten temat
#21 OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 23:49
#22 OFFLINE
Napisany 20 marca 2012 - 18:59
plukanie nie pomiglo ale za to padla pompa wody wiec przy wymianie zaloze nowy czujnik polozenia walu ,nowa pompe ukladu wspomagania kiery! czy powinienm tez wymienic rolke napinacza i pasek???przyznam ze nie wiem kiedy byl wymieniany a jak juz sie tam dostane z ta pompa walczyc to wszystko za jednym razem moze wymienic i bedzie spokoj do nastepnej awari ...
#23 OFFLINE
Napisany 24 maja 2012 - 12:22
Witam,
Również mam problem z falującymi obrotami spowodowanymi raczej przez przepływke. Dziś zakupiłem nowy zamiennik, zresetowałem kompa i nadal jest to co było.
Czy ktoś z forum z okolic Krakowa nie zechciałby użyczyć na 5 minut swojej przepływki w celu sprawdzenia? (silnik 2.0 16v 136km)
Po odłączeniu przepływki obroty normalnie spadają i się stabilizują. Tydzień wczesniej kupiłem używany oryginał ale auto nie chciało się wkręcić powyżej 2 tys obrotów i muliło. Proszę o jakąś podpowiedź ...
Również mam problem z falującymi obrotami spowodowanymi raczej przez przepływke. Dziś zakupiłem nowy zamiennik, zresetowałem kompa i nadal jest to co było.
Czy ktoś z forum z okolic Krakowa nie zechciałby użyczyć na 5 minut swojej przepływki w celu sprawdzenia? (silnik 2.0 16v 136km)
Po odłączeniu przepływki obroty normalnie spadają i się stabilizują. Tydzień wczesniej kupiłem używany oryginał ale auto nie chciało się wkręcić powyżej 2 tys obrotów i muliło. Proszę o jakąś podpowiedź ...
#24 OFFLINE
Napisany 24 maja 2012 - 12:24
miałem w rękach trzy różne zamienniki przepływek do XEVa...
i nigdy więcej zamienników...
na jednej MaxGear na PB zachowywała się w miarę normalnie ale LPG kulało i nie dało się ustawić...
reszta nic nie warta...
i nigdy więcej zamienników...
na jednej MaxGear na PB zachowywała się w miarę normalnie ale LPG kulało i nie dało się ustawić...
reszta nic nie warta...
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#25 OFFLINE
Napisany 24 maja 2012 - 12:41
ja tez miałem 2 zamienniki i nigdy wiecej na jednym wogole na pb nie było wolnych obrotów ani wogole nie chciał jechac tak go dlawiło , kupilem drugi zamiennik skuszony niska cena i jezdziło na pb w miare ale wolnych obrotów znow nie było , kupiłem siemensa 2 tyg temu auto chodzi jak rakieta sa wolne obroty na pb i jezdzi jak strzała
#26 OFFLINE
Napisany 24 maja 2012 - 12:55
gdzie kupiłeś tego siemensa? nowy/używka? Opłacalne jest szukanie używki?
#27 OFFLINE
Napisany 27 maja 2012 - 23:23
jasne ze opłacalne szukanie , ja znalazłem na tablicy.pl gosc ode mnie z miasta na czesci sprzedawałi za 80 zł mi sprzedał szukaj szukaj ,na allegro siemensy widzialem od 100
#28 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2012 - 21:06
Zakupiłem używke przepływomierza orginalnego siemensa. Niestety nic to nie pomogło Czyściłem silniczek krokowy - nadal nic nie pomogło
Już ręce mi opadają do tych obrotów ... Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać usterki?
Już ręce mi opadają do tych obrotów ... Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać usterki?
#29 OFFLINE
Napisany 08 października 2013 - 20:12
odgrzebuję trochę temat. mam pytanko ile powinna kosztować mniej więcej dobra nowa przepływka do 2.0 16V '98? oryginał w tym roczniku to jest Siemens czy jeszcze jakieś inne były?
w Łodzi w Oplex mają jakieś zamienniki po 150 zł i oryginały po 340 zł - przynajmniej tak mówią. interesuje mnie tylko oryginał i zastanawiam się czy cena jest odpowiednia.
mam nadzieję, że nie pogorszy się nic po wymianie a wręcz polepszy - i teraz pytanie czy coś muszę robić po wymianie na kompie i co dokładnie - czy wystarczy trochę pojeździć na PB czy LPG? błędów nie ma, kiedyś wyskoczyły raz albo dwa na Techu. auto jeszcze jakiś czas temu chodziło lepiej, żwawiej i silnik miał bardziej miękką pracę, teraz pali litr więcej i w zimne dni odczuwalnie gorzej chodzi. stawiam na przepływkę choć błędu nie pokazuje.
pamiętam jak jakieś 3 tygodnie temu jak było ciepło powiedzmy równe 20 st. C, omega zbierała się jak nigdy, silnika nie było słychać tylko mruczał, nawet na klimie zero spadku mocy, tak jakby wszystko grało... przyszły chłodniejsze dni i jest gorzej.. co sądzicie?
w Łodzi w Oplex mają jakieś zamienniki po 150 zł i oryginały po 340 zł - przynajmniej tak mówią. interesuje mnie tylko oryginał i zastanawiam się czy cena jest odpowiednia.
mam nadzieję, że nie pogorszy się nic po wymianie a wręcz polepszy - i teraz pytanie czy coś muszę robić po wymianie na kompie i co dokładnie - czy wystarczy trochę pojeździć na PB czy LPG? błędów nie ma, kiedyś wyskoczyły raz albo dwa na Techu. auto jeszcze jakiś czas temu chodziło lepiej, żwawiej i silnik miał bardziej miękką pracę, teraz pali litr więcej i w zimne dni odczuwalnie gorzej chodzi. stawiam na przepływkę choć błędu nie pokazuje.
pamiętam jak jakieś 3 tygodnie temu jak było ciepło powiedzmy równe 20 st. C, omega zbierała się jak nigdy, silnika nie było słychać tylko mruczał, nawet na klimie zero spadku mocy, tak jakby wszystko grało... przyszły chłodniejsze dni i jest gorzej.. co sądzicie?