Kopcenie 2,5TD
#1 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 13:45
#2 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 14:28
jak najbardziej możliwe wtryski do wyjęcia i sprawdzeniaCzy wtryski mają jakiś wpływ na kulturę pracy silnika
#3 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 14:34
#4 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 15:26
#5 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 16:24
#6 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 17:14
#7 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 17:22
#8 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 17:53
#9 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 17:59
#10 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 18:06
#11 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 18:23
#12 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 18:34
#13 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 18:41
#14 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 19:46
No roboty pewnie jest trochę, ale jak się nie da inaczej to trzeba łopatologicznie dochodzić który to
Jak nie będę miał jak się dowiedzieć który to klepie to chyba wymienię wszystkie końcówki na nowe i wtedy będę miał pewność że będzie ok z wtryskami.
#15 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 20:29
#16 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 20:43
Z moich doświadczeń wynika że wstępna diagnoza to sprawdzenie przelewów. Ściąga się gumowe wężyki powrotów z wszystkich wtrysków , w ich miejsce podłącza rurkami 6 menzurek i odpala silnik , po 3 minutach wolnych obrotów gasisz silnik i porównujesz poziomy w menzurkach. Ten co odstaje w górę lub w dół zwykle jest trafiony. W Wa-wie kosztuje to 50 zł.
Powodzenia
Piotr
#17 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 21:17
#18 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 21:24
#19 OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 21:43
qter mówi. luzować rurki przy wtryskach i po poluzowaniu ten który klepie to ucichnie. a podczas jazdy po puszczeniu gazu przestaje cykać?
Wiesz nie sprawdziłem tego podczas jazdy ale na postoju jak dodam gazu i puszczę to jak z chodzi z obrotów to też słychać klepanie
#20 OFFLINE
Napisany 31 maja 2010 - 06:24
a podczas jazdy po puszczeniu gazu przestaje cykać?
u mnie przestaje nawet jak lekko dodam gazu to znów cyka, czyli raczej to wtryski